Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kantoliinoista..

08.05.2006 |

Mitä olette niistä mieltä? Millainen kannattaisi hommata? Mikä on hyvä ostospaikka Hesassa?

T:Norita

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin kantoliinan mutta en osaa sitoa sitä, vaikka mulla on ohje nenän edessä.. Oon joko " vähän" tyhmä tai sitten ohjeet ei vaan oo tarpeeksi selkeet...???

Vierailija
2/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmina_06:

Hommasin kantoliinan mutta en osaa sitoa sitä, vaikka mulla on ohje nenän edessä.. Oon joko " vähän" tyhmä tai sitten ohjeet ei vaan oo tarpeeksi selkeet...???

http://www.kantoliinakanava.fi/sidontaohjeet.php?currDir=.

http://www.babyidea.fi/kantoliinoista/sidontoja/sidontojaX.html

etenkin nuo babyidean sivut on tosi hyvät, siellä on sidontavideoita ohjeiden lisäksi. ainakin minulla nuo videot selvensivät tosi paljon kuvallisia ohjeita. jos ei ole ikinä aikaisemmin edes nähnyt miten liina sidotaan niin pelkistä ohjeista on tosi vaikea hahmottaa asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

norita:

Mitä olette niistä mieltä? Millainen kannattaisi hommata? Mikä on hyvä ostospaikka Hesassa?

Eli meille kantoliina on ollut loistava hankinta (tai siis meillä on itse asiassa 4 erilaista :), Helsingissä hyvä ostopaikka on myös mm. Nettiemo Uudenmaankadulla (mm. kudottuja Didymos-liinoja). (Didymoksella on muuten myös hyvät nettisivut).

Vierailija
4/7 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

P...pitkätossulle linkeistä.. On muutes PALJON selkeemmät ohjeet sidonnoista kuin mitä liinan mukana sain. Noista jo tajuaakin jotain, kun en ole ikinä sidontoja tehnyt...

Vierailija
5/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut käytössä haikarankehto kantoliina. Itse olen pitänyt siitä tosi paljon. Liina on pysynyt hyvänä vaikka sitä on käytetty paljon. Muita liinoja en tunne, mutta kudotun liinan solmut pysyvät hyvin eikä kangas nyppyynny tms. kovassakaan käytössä.

Vierailija
6/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

trikooliina on ollut meillä hyvä. Hinta on kohtuullinen ja mukana sai selkeät ohjeet. Antaa pienet sidontavirheet anteeksi eli sopii hyvin aloittelijoillekin.

lapsi laitetaan liinaan vasta sidonnan jälkeen mikä on mielestäni näppärää.

Miinusta on, että lapsen kasvaessa ja painon lisäntyessä liina venyy jonkin verran ja sidonnoista täytyy tehdä todella napakat.

Vierailija
7/7 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannelle sellaisen hankin ja ehdottomasti hurahdin hommaan. Harmittaa, ettei tämä " taivas" vielä ekojen kohdalla auennut. Helpottaa suunnattomasti arkea, kun saan vauvaa kannettua mukana. Meillä vauva nukahtaa siihen helposti ja kun tuota nukahtamisvaikeutta päivisin tuntuu olevan aikalailla.Liina rasittaa tosi vähän selkää ja hartioita.

Itse liputan moby wrap -liinan puolesta. On napakkaa trikoota oleva liina. Sidonta pysyy hyvin, eikä veny. Tosin se on aika lämmin, joten mieli tekisi vähän kesäksi uutta. Kukapa suosittelisi korviketta? Ainakin värin vaihtaminen vaaleampaan auttaisi.

Omani hommaisin pompoli-nimisestä kaupasta. Sillä myös nettikauppa. Myyntitila sijaitsee Pikku-Huopalahdessa.

[/quote]