Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyhitkö takapuolesi seisten?

greeny
26.10.2018 |

Siis mitäh! Kuulin juuri kaverilta että jossain fb-ryhmässä oli keskusteltu kuinka jotkut pyyhkii takapuolensa, ilmeisestikin ulostamisen jälkeen, seisten! Kuka muka oikeasti tekee niin!?!? Eikö se ole jo pitkin poskia kun nouset tepastelemaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista :)

Vierailija
2/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen keskustelun :) Ja aloin miettimään omia tottumuksiani. Istualteen tulee pääsääntöisesti pyyhittyä paitsi julkisissa vessoissa puoliseisovassa asennossa (en istu siihen renkaalle ollenkaan). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi huuhdella sillä suihkulla, jos sellainen on. Se pesee parhaiten, ja tekee muutenkin gutaa. Sen jälkeen kuivaa pyyhkeellä puoliseisten.

Vierailija
4/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin levität toista pakaraa ja pyyhkäiset sivulle ja sit toinen. Se on mihin tottuu.

Vierailija
5/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireessä pyyhin seisten.

Vierailija
6/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppasin yhden miehen, kun sain tietää tuosta. Niin ei vain tehdä, sikaista hommaa.

Vierailija
7/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti istuen. Mutta nyt pesu bideellä. Tämän jälkeen kuivaus pyyhkeeseen. En vaan yksinkertaisesti saa muuten puhtaaksi. Raskausmaha tiellä. Tänään just mietin, että miten ihmeessä lihavat saa ittensä puhtaaksi.

Vierailija
8/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti istuen. Mutta nyt pesu bideellä. Tämän jälkeen kuivaus pyyhkeeseen. En vaan yksinkertaisesti saa muuten puhtaaksi. Raskausmaha tiellä. Tänään just mietin, että miten ihmeessä lihavat saa ittensä puhtaaksi.

Olen sairaalloisen lihava ja en pysty paperilla ollenkaan pyyhkimään - en ylety läskien ohi / yli. Aina tarpeiden teon jälkeen menen suihkuun ja siellä varrellisella pesusieniharjalla pesen takapuolen.

Vierailija
9/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee juuri noin. Oikeasti! En viitsi edes kysyä moisesta häneltä että miksi. Ensimmäisen kerran kun vahingossa näin tämän, niin naurahdin ja häntä nolotti, jopa vähän suuttuikin, joten olen antanut asian olla. Onhan minullakin outoja tapoja, mutta niistä ei täällä kysytty. Siksi pysynkin aiheessa.

Vierailija
10/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaalloisen lihava ja en pysty paperilla ollenkaan pyyhkimään - en ylety läskien ohi / yli. Aina tarpeiden teon jälkeen menen suihkuun ja siellä varrellisella pesusieniharjalla pesen takapuolen.

Vierailija
11/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollainen herättele ja motivoi tiputtamaan painoa?

Vierailija
12/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama tilanne, mutta se on nuo olkapäät kun ei käet meinaa taipua hanuriin. Jos tuntuu että on tullut kova pökäle joka ei paljon ole tuhrinut niin annan olla, kyllä se suihku sitten pahimmat karstat liottaa... mutta jos vatsa on tuntunut löysälle niin huuvan avokin apuun, kyllä se jupisee mutta tuleepa kuitenkin. Teki se kerran apuvälineen vanhasta löylykauhasta; pitkä varsi, siihen kuppiin vettä ja teipillä pani pikku suikaleen pesusientä siihen reunaan. Jätti sen vessaan mitään sanomatta, ensin ihmettelin onko se joku tekele millä tyydyttää miehisiä tarpeitaan. ja kyllä minä sitä koitinki mutta mukavammalle se tuntuu kun toinen hoivaa :) lisää läheisyyttäkin kun ei sitä niin paljon kammarin puolella ole viime aikoina ollut.

Mutta ei, seisten en kyllä osaisi kuvitella pyyhkiväni, kuulostaa hieman oudolta.

Vierailija
13/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pyyhin niin, että nostan toisen jalan pöntön reunalle ja sitten pyyhin. Kankku on auki noin.

Vierailija
14/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava (enkä nyt tarkoita mitään 2-3 kiloa ylimääräistä) ja ihan hyvin kyllä onnistun pyyhkimään ja saamaan puhtaaksi. Toisinaan toki saatan käyttää bideesuihkua, mutta en läheskään aina - esim. työpaikalla ei sellaista edes ole. 

Niin ja tosiaan istuen pyyhin. Olen suorastaan hämmentynyt, että joku tekee sen seisten, mitä ihmettä... :D

Vierailija
15/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pesusienihän pitää vaihtaa uuteen joka kerta. Vai kakkaisella sienellä peset?

Vierailija
16/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pyyhin käsilläseistessä, mutta ripulin ollessa päällä huomasin sen olevan hieman sottaista.

Vierailija
17/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite pyyhin niin, että nostan toisen jalan pöntön reunalle ja sitten pyyhin. Kankku on auki noin.

Mikset istuen tee? Jossain pienessä vessakopissa aika haasteellista varmaan 🤔 otatko kengät pois, vai likaatko pönttöä samalla? Kyllä tässä varmaan ens kerralla yleisissä vessajonoissa miettii että mikähän taiteilija siellä on

Vierailija
18/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.  Päälläni seisten.

Vierailija
19/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi huuhdella sillä suihkulla, jos sellainen on. Se pesee parhaiten, ja tekee muutenkin gutaa. Sen jälkeen kuivaa pyyhkeellä puoliseisten.

Käytän kyllä mielelläni suihkua, missä vain sellainen on (kuten kotona), mutta ensin pyyhkäisen enimmät pois paperilla. Ja tämän teen istuma-asennossa. Ehkä pitääkin joskus kokeilla seisten, kuulostaa eksoottiselta.

Vierailija
20/24 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyyhin seisten pyllistäen, en jotenkaan yletä istuessa pyllyyn tarpeeksi, vaikea selittää... pyllynreikä on tavallaan niin "syvällä" pakaroiden välissä ettei onnistu muuten. Mitä väliä tällä on...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi