Mitä päällä tänään?
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Isännällä ja mulla t-paidat, colleget ja sukat. Lämmin kerrostaloasunto, enenpää ei tarvita. Lämminturkkinen koira ei senkään vertaa. Avot, koissu pissulle!
"Koissu..." ?!?
Nanson värikäs yökkäri. Oksupoksua parantelen, ei jaksa sängystä nousta...
Rintsikat, pitkä harmaa toppi, takaa polvitaipeeseen yltävä flanellipaita joka on lyhyempi edestä sekä sukat. Kohta laitan leggarit kun kaveri tulee käymään.
Addun nappiverkkarit, kiinasta tilattu valkoinen hihaton paita, Niken vetoketjullinen hubbari ja villasukat liukuestein. Kun lähden ulos, puen kahisevat tuulihousut vuorella(melko leveät ja epämuodikkaat) sekä Niken mustan tuulitakin. Ne riittää tähän keliin. Olen 39-vuotias nainen ja Helsingin keskustaan n.7km.
Joululahjaksi saatu pyjama. Muuta en aio pukeakaan, sillä tänään en poistu kotoa mihinkään. Ihanaa.
Escadan mustat farkut, beige-harmaakuvioinen tunika, paljaat varpaat, sillä istun parhaillaan pedikyyrissä, manikyyri vielä sen jälkeen
Olen kipeä ja kotona, joten pehmeä paita ja vaaleanpunaiset college-housut.
4 vuotta vanha nyppyinen H&M-trikoomekko hammastahnaroiskeilla, kulahtaneet harmaat alusvaatteet ja rasvaisena roikkuva tuķka. Life is good.
Shortsiyöpuku ja ohut aamutakki. Kohta pitäisi lähteä kauppaan ja vaihtaa vaatteet.
Neonpinkki narutoppi, vaaleansininen farkkuhame, ja mustat legginsit. Jalassa UGG-bootsit.
Toistaiseksi pyjamapäivää viettänyt, kauppaan kun lähden laitan t-paidan, hupparin, farkut, nilkkurit ja kevyen toppatakin. Kera alusvaatteiden, sukkien ja sormikkaiden.
Pitkä ja tiukka toppi, stringit ja nilkkasukat.
Miehen maalitahraiset, harmaat collegehousut ja kontrastina niukka-piukka narutoppi.
Tässä yhdistelmässä ei koko ajan tule mieheltä läpsäytyksiä pepulle* (mikä on häiritsevää kun yrittää keskittyä kirjoittamaan) ja kuitenkin on suht naisellinen ja etäpäivään sopivan eläväinen olo (ilman että tulee liian sporttisuuteen viittaava fiilis kuten urheilutrikoista).
*Datailen vatsallani kannettavan koneen kanssa
Prisman villahousut, villasukat, reikäinen iso nikehuppari, pikkarit xxl, t-paita jostain poikien puolelta ja urheilutoppi prismasta. Virkattu villapeitto.
Omatekemä paitis, pyjamahousut, uusi laamapaita alimmaisena.
Hopeanväriset ketjut.