Elevenillä uusi joukalenteri!
Kuka aikoo tilata? Pettymys vain, että on liki samanhintainen kuin viime vuonna, mutta arvo huomattavasti pienempi. Viime vuonna olin 500 euronarvoinen kuitenkin.
Kommentit (12)
Mikä on joukalenteri, onko se joku räppäreiden suosima yo yo-kalenteri? :DD
Kosmetiikkalenterit on kyllä kivoja, mutta järjettömän kalliita. Viimevuonna askartelin itse siskolle kalenterin vuoden aikana kertyneistä ilmaisnäytteistä ja tykkäsi kovasti:)
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkalenterit on kyllä kivoja, mutta järjettömän kalliita. Viimevuonna askartelin itse siskolle kalenterin vuoden aikana kertyneistä ilmaisnäytteistä ja tykkäsi kovasti:)
Ihana idea! Taidan toteuttaa saman omalle siskolleni, sai juuri vauvan joten piristäisi mukavasti kotona oloa :)
Ajatelkaa sitä roskan määrää, mitä tuotenäytteiden pakkaaminen pikkulaatikoihin ja pursukoihin tuottaa!
-purnukka ja pussukka yhdistyivät :D
Viime vuonna oli aika floppi, nyt näkee etukäteen sisältävät tuotteet.
Nauratti Virven "Elevenin joulukalenterista on tullut todella paljon kyselyitä", juu ihan varmaan sen viime vuotisen flopin jälkeen monikaan ei malta odottaa sitä kasaa paskaa mitä tää niitten kalenteri tuppaa olla. 😂
Miksi Virve ei nyt hehkuta tätä kalenteria?
Ärsyttää kun joihinkin kosmetiikkakalentereihin laitetaan jotain hiuslenkkejä tai ripsentaivutin, kosmetiikan takiahan se kalenteri hankitaan.
Siis miksi asiakkaiden pitäisi maksaa kamalia hintoja pienikokoisista TUOTENÄYTTEISTÄ, jotka tehdään sitten hinnan lisäksi jännittäviksi laittamalla ne luukkujen taakse???