Miksi linnakundi peittoaa kunnollisen miehen?
Jos sekä linnakundit että tavalliset kunnolliset miehet ovat miesten pohjasakkaa, niin miksi näistä ryhmistä vankilakundeilla on aina ollut naisia?
Kommentit (33)
Nyt en ymmärrä aloittajan kysymystä. Tunteeko hän useitakin linnakundeja? Miksi hän pyörii rikollisporukoissa? Aikooko hän itse tehdä jonkin rikoksen kun tämä asia kiinnostaa häntä?
Kyllä te kaikki linnakundeja tunnette. Ette vain tiedä heidän sellaisia olevan. Minullakin on suvussa, molemmilla puolilla yksi. Isälläni oli (kun olin lapsi) kaveri. Olen amk-ope, ja siellä käy avovankilasta joskus joku. Ja aikuisopiskelijoissa voi olla lukemattomia sellaisia, mistä minä heidän taustoja tiedän?
Mahtaako voida puhua että linnakundi peittoaa.. luulen että 'linnakundityypit' jos heitä nyt yleensä voi määritellä saattavat vedota tietyntyyppisiin naisiin. Empatia herää varmaan osalla helposti toisen karuihin kokemuksiin, ovat ne tosia tai ei. Ajatus, että minä voin olla hänelle se majakka myrskyävällä merellä tai jotain.
Kunnollinen ja kiltti mies voi myös olla hauska tai jännittävä. Mutta jos on kiltti ja ikävystyttävä niin sille ei sitten voi mitään. Kukapa haluaisi kuolla pystyyn suhteessaan.
En tunne ketään kunnon linnakundia ja satummoisin omien serkusten joukossa virkavallan kanssa tekemisiin joutunut on ainoa joka ei ole koskaan ollut naimisissa. Muustakaan naisjutuista ei ole korviin kantautunut tietoa, voihan olla että niitä on jotain ollut. Itselle linnakundi oli ennen kaikkein epäkiinnostavin miestyyppi, mutta nykyään sen alle on ilmestynyt uusi kategoria joka on vielä enemmän ei kiitos, eli pahimman kategorian peräkamarinpojat. He ovat nytkähtäneet astetta alemmas nyt kun tiedetään minkälainen ajatusmaailma heillä on. Kumpikin ryhmä on tosin sen viivan alla että mieluimmin yksin kuin huonossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään kunnon linnakundia ja satummoisin omien serkusten joukossa virkavallan kanssa tekemisiin joutunut on ainoa joka ei ole koskaan ollut naimisissa. Muustakaan naisjutuista ei ole korviin kantautunut tietoa, voihan olla että niitä on jotain ollut. Itselle linnakundi oli ennen kaikkein epäkiinnostavin miestyyppi, mutta nykyään sen alle on ilmestynyt uusi kategoria joka on vielä enemmän ei kiitos, eli pahimman kategorian peräkamarinpojat. He ovat nytkähtäneet astetta alemmas nyt kun tiedetään minkälainen ajatusmaailma heillä on. Kumpikin ryhmä on tosin sen viivan alla että mieluimmin yksin kuin huonossa parisuhteessa.
Niin ja syy miksi linnakundi on kiinnostavampi teorian tasolla on se että palstamies asettuu lapsen asemaan ruikuttamaan. On vaikea tuntea seksuaalista kiinnostusta mieslasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tavallisena miehenä tahtoisit niiden linnakundien naisia?
Just näin. Melkoisen epätoivoinen olet, jos kadehdit linnakundeilta näitä - naisia.
Pohjasakkamiehistä siinä linnakundissa on jotakin persoonallista ja kiinnostavaa. Hän on, sanotaanko, uskaltanut toteuttaa itseään eikä vain myötäillyt ja niiaillut joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Saamattomuus on se juttu. Ne miehet jotka näissä ketjuissa puhuvat itsestään kunnollisina miehinä kuuluvat Suomen saamattomimpaan 0,0000001 promilleen. Saamattomuudella ei ole koskaan vielä evoluution historiassa pitkälle pötkitty. Kuuluisan kylmän loogisen miesajattelun pitäisi itsekin tämä tosiasia pystyä päättelemään, mutta siitä huolimatta samaa kysymystä jauhetaan täällä päivästä toiseen.
Yleinen saamattomuus ja naisen saamattomuus eivät ole yhteydessä. Usein naista saamaton on korkeakoulutettu, töissä käyvä mies, jolla on liikuntaharrastuksena suunnistus, hiihto tai vastaava
Mies saa jos on itseluottamus kunnossa.
Linnakundeja on erittäin pieni osa Suomessa olevista miehistä. Erittäin pieni vähemmistö naisista on parisuhteessa sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Linnakundeja on erittäin pieni osa Suomessa olevista miehistä. Erittäin pieni vähemmistö naisista on parisuhteessa sellaisen kanssa.
Linnakundeilla onkin se oma "harrastajakuntansa". Tietyt naiset ovat seurustelleet elämänsä aikana useammankin linnakundin tai vähempiansioisen rikollisen kanssa. Tuskin se linnakundi tavis-Petterin naista vie, tai sitten Petterillä on itselläänkin vähän erikoinen maku naisten suhteen.
Linnakundi luultavasti tietää tarkalleen miten pep-puun tunkeudutaan.
Miesasiamies haikaili täällä kerran erään suomen tunnetuimman psykopaatin "tasokkaan" naisystävän perään. Oikeasti kyseessä tosi lihava nainen joka repi baarissa muita naisia hiuksista hullua mustasukjaisuuttaan. Miten kukaan viitsii olla niin lapsellinen, että sen sijaan että olisi tuolla ulkona elämässä sellaista elämää joka johtaa pariutumisen kivojen tavallisten naisten kanssa, haikailee täällä katkerana linnakundien epävakaiden tyttöystävien perään.