Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monissa kristityissä lahkoissa puhutaan niin palkon kaikkea mutupohjaista hömppää?

Vierailija
25.10.2018 |

Siis jankutetaan samaa asiaa ilman suurempaa miettimistä. Monilla ihmisillä on todella levottomatkin jutut ja se näyttäisi olevan lahkoissa ok ja pop.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*paljon

Vierailija
2/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista levottomimpia ovat ne jotka "kuulevat ääniä taivaasta" 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten? Voisit vähän paremmin yrittää edes yksilöidä, että mitä puhutaan.

Vierailija
4/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten? Voisit vähän paremmin yrittää edes yksilöidä, että mitä puhutaan.

Katso esim. TV7:n antia juuri nyt. Joku höpsön oloinen televangelista viskinpolttamalla äänellään juttelee.

Vierailija
5/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saarnan pohjana voi käyttää omakohtaisia kokemuksia, mutta jos noille "saarnoille" tekisi tarkan argumentaatioanalyysin, niin huomaisi, miten ohutta ja latteaa se argumentointi on. Oon siis uskovainen omalla tavallani, mutta olisi kivaa kuulla älykkään ja oppineen uskovaisen henkilön jutustelua. Missä sellaista kuulisi?

Vierailija
6/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska aloitus, kerjää otsikollaan samanmielisiä nyökyttelijöitä, ei todellista poltetta dialogiin...

Vierailija
7/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska aloitus, kerjää otsikollaan samanmielisiä nyökyttelijöitä, ei todellista poltetta dialogiin...

Olen vähän väsynyt, mutta kaipaisin kipakkaa dialogia, en nyökyttelijöitä. Siis HALUAISIN kuulla älyllisiä saarnoja (voi olla sekä älyä että tunnetta samassa). Miksi niin monet saarnat ovat vain mutuilua, jossa vedotaan samoihin kaluttuihin teemoihin, muttei niistä tavallaan "sivisty" lainkaan tai löydä mitään uusia näkökulmia maailmasta ja uskosta?

T. Ap

Vierailija
8/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos olen TV7 vilkaissut, niin mielestäni sen Pawsonin jutut ovat ihan järkeenkäypiä ja rauhallisesti, ilman kiihkoa esitettyjä. Mitä mieltä muut?

9/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus jos olen TV7 vilkaissut, niin mielestäni sen Pawsonin jutut ovat ihan järkeenkäypiä ja rauhallisesti, ilman kiihkoa esitettyjä. Mitä mieltä muut?

David Pawson on yksi lempi Raamatunopettajistani, ollut jo vuosia.

Vierailija
10/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiva että sinäkin tykkäät :)

Vierailija
11/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki saarnan pohjana voi käyttää omakohtaisia kokemuksia, mutta jos noille "saarnoille" tekisi tarkan argumentaatioanalyysin, niin huomaisi, miten ohutta ja latteaa se argumentointi on. Oon siis uskovainen omalla tavallani, mutta olisi kivaa kuulla älykkään ja oppineen uskovaisen henkilön jutustelua. Missä sellaista kuulisi?

Rovasti Olavi Peltolan kotisivuilla.

Vierailija
12/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään kyllä Pawsonista. :)

T. Ap

Vierailija
13/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään kyllä Pawsonista. :)

T. Ap

Hyvä! :)

Siunausta teille kaikille.

Vierailija
14/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä ei pitäydytä raittiiseen Raamatun mukaiseen oppiin, vaan Jumalan Sanan sijaan saarnataan ihmisen omia ajatuksia ja kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi