Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuntosaliliikkeitä saa/pitää tehdä kun polvessa on nivelirikko?

Vierailija
25.10.2018 |

Muuta en tiedä kuin, että reisilihaksia vahvistavia liikkeitä ainakin pitäisi tehdä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyt lääkäriltäsi tai kuntosaliohjaajalta, etkä vauvapalstalta. Itse en ainakaan näihin "tietoihin" luottaisi.

Vierailija
2/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kysyt lääkäriltäsi tai kuntosaliohjaajalta, etkä vauvapalstalta. Itse en ainakaan näihin "tietoihin" luottaisi.

Itse suosittelisin fysioterapeutin neuvoja. Ei välttämättä kuulu yleislääkärin toimenkuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri vaan soitteli kesällä rtg-kuvien tuloksista ja kertoi nivelrikosta. Ei tosiaan kertonut mitään muuta kuin, että reisilihaksia pitää vahvistaa. Kuntosalien PT:eillä harvemmin on fyssaritaustaa, enkä näin ollen luota heidän ohjeisiinsa. Netistä ei löydy saliohjelmaa, vaan kuminauhajumppaa. 

ap

Vierailija
4/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti näin näkemättä itse ohjaisin eristäviä ja toiminnallisia reisilihas-

ja tasapainoharjoitteita sekä mikäli alaraajojen linjauksien tai kävelyn kanssa olisi probleemaa puuttuisin siihen.

Kuntosalilla reisijumppaa laitteissa ja aluksi ihan oman kehon painolla, myöhemmin lisäten painoja ja haastetta liikkeisiin. Terkuin fyssari :)

Vierailija
5/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja tasapainoharjoitteita sekä mikäli alaraajojen linjauksien tai kävelyn kanssa olisi probleemaa puuttuisin siihen.

Kuntosalilla reisijumppaa laitteissa ja aluksi ihan oman kehon painolla, myöhemmin lisäten painoja ja haastetta liikkeisiin. Terkuin fyssari :)

Kiitos paljon:)

ap

Vierailija
6/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon:)

ap

Noita ei oikein voi itse katsoa, kannattaa mennä jalkaterapeutille tai fyssarille, joka tekee sulle yksilöllisen harjoitusohjelman

Vierailija
7/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykkää trx köysillä niin mulle salin pt neuvo XDja otat vastuskuminauhan minkä kans käyt makaa lattialle ja pönkäät polvee tyhmässä koukku asennossa ylös ... ei todellakaan näin!!!

Vierailija
8/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläkroppaa miinus maastaveto

Vierailija
9/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyillä mä oon saanu orastavan polvien kuluman kipuilun kuriin.Mulla tosin on pt ohjaamassa.Varmistaa et teen oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme