Työnantaja vaatii, etten saa käyttää kolmen tuulen lakkia työssäni, olen juristi, mihin valittaa?
Miksi en? Kyllä se mielestäni kuuluu oikeuksiini kun olen lapissa syntynyt.
Kommentit (30)
Työnantajilta argumentit vähissä, kun pitää tällaiseen turvautua..
Öh anteeksi, mutta eiköhän sinun tulisi nimenomaan tietää?
Jopas vitsin murjaisit, magee äijä ja vielä lakiMIES, respectiä sinne vaan!!!!! Aika moni yrittäjäkaverini Suomen Yrittäjistä on vitsaillut sillä, että raskaaksi hankkiutuvia emakoita pitäisi työnantajan rangaista esim. rajulla persepanolla. Oon samaa mieltä. Oppisivat silloin kerrasta, kuka firmassa käskee ketä. Kaikenmaailman oikeudet on niin 1900-lukua. Naisilla ja tummilla ei pitäisi olla mitään ihmisoikeuksia. Kumpikin on syntynyt valkosen miehen orjaksi. Lappalaiset taltutetaan ruoskalla, ovat oppineet liian hyvälle. Viedään niiltä, tummilta ja naisilta kaikki valkoisen miehen maksamat tuet, niin alkaa sataa sitä pyllyä sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Jopas vitsin murjaisit, magee äijä ja vielä lakiMIES, respectiä sinne vaan!!!!! Aika moni yrittäjäkaverini Suomen Yrittäjistä on vitsaillut sillä, että raskaaksi hankkiutuvia emakoita pitäisi työnantajan rangaista esim. rajulla persepanolla. Oon samaa mieltä. Oppisivat silloin kerrasta, kuka firmassa käskee ketä. Kaikenmaailman oikeudet on niin 1900-lukua. Naisilla ja tummilla ei pitäisi olla mitään ihmisoikeuksia. Kumpikin on syntynyt valkosen miehen orjaksi. Lappalaiset taltutetaan ruoskalla, ovat oppineet liian hyvälle. Viedään niiltä, tummilta ja naisilta kaikki valkoisen miehen maksamat tuet, niin alkaa sataa sitä pyllyä sullekin.
Älä opeta issääs pannee, lestadiolaisena lakimiehenä tiedän, miten saan jopa alaikäiseltä ja pääsen kuin koira veräjästä. Lahko sylkee sen tytön päälle käyttöni jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta tarinasta mieleen omat kouluajat.
Kävelin luokkani kanssa metsäretkellä, ja kulkiessamme sähköaseman ohi opettaja sanoi ihan naama peruslukemilla:
"Ja tuossa on muuntoasema"
Oikeastihan kyseessä on vain normaali erotinasema, jossa erotetaan 110 kV lähtö maakaapeliin. Repesin kyllä totaalisesti, kun opettaja "ylensi" sen yhtäkkiä erotinasemasta muuntoasemaksi.
tuon olet kertonut ennenkin. wanha vitsi ei muutu paremmaksi kun sitä toistaa riittävän monesti.
Olen lukenut aiemmin ja taas nauratti
Valita kuule ihan kenelle haluat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en? Kyllä se mielestäni kuuluu oikeuksiini kun olen lapissa syntynyt.
Mitään Lapissa syntyny - tuskin oot Oulua pohojosempana käyny!
Tiijäkkö nää ees mitä ne kolme tuulta on? Hyvä tuuli, paha tuuli ja hel....n paha tuuli!
Pyydä itseäsi oikeusavustajaksesi niin saat lisää liikevaihtoa toiminnallesi.
Vierailija kirjoitti:
Neljän tuulen lakin tiedän, mutta mikä on kolmen tuulen lakki? Tosi huono avaus ja ap on tyhmä kuin saapas.
En millään malta olla luettelematta kaikkia virheitä,jotka ap onnistui upottamaan aloitukseen:
- se on neljäntuulenlakki
- se on miesten lakki,ja pukeutumisessa ollaan näissä kansallisasuissa aika vanhoillisia
- oletan aloittajan olevan nainen, eikä lappilainen nainen mitään tuulenlakkia käytä vaan hilkkaa tai jos oikein perinteistä mallia hakee, niin sarvilakkia
- se on ulko- ja juhla-asuste, lappilaiset harvemmin käyttävät sitä töissä. Ei nykyään edes porotöissä.
- Mutta älä pilkkaa juristeja!
Samelaiskäräjille.