Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin miehesi sanoi sinulle ensimmäisen kerran "rakastan sinua"?

Vierailija
25.10.2018 |

Tilanne se että olen ekassa vakavammassa parisuhteessa. Ollaan seurusteltu n. vajaa 1,5 josta asuttu yhdessä reilu 6kk. Koko aikana en ole kertaakaan kuullut miehen suusta oma-aloitteidesti että hän rakastaisi minua. Ainoastaan vastauksen "mäkin sua" kun olen itse hänelle rakkautta sanoin osoittanut.

Suhteessa on paljon hyvää, hellyyttäkin, seksiä mies haluaa harvemmin kuin minä. Olen välillä pohtinut, onko hän vain tyytynyt minuun vai onko tämä suomalaiselle miehelle normaalia käytöstä?

Mielipiteitä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole normaalia. Suosittelen kysymään asiaa suoraan mieheltä.

Vierailija
2/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykeni vain ”tykkäämään”. Pillu olisi kyllä kelvannut. Sinne jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aivan alkuvaiheessa sanoi ja sanoo edelleen päivittäin neljän vuoden yhdessäolon jälkeenkin 😊

Vierailija
4/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin normaalia. Rakastunut haluaa sen rakkautensa kaikin tavoin ilmaista.

Vierailija
5/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aivan alkuvaiheessa sanoi ja sanoo edelleen päivittäin neljän vuoden yhdessäolon jälkeenkin 😊

Meillä myös näin, mutta 20 vuoden yhdessäolon jälkeenkin.

Vierailija
6/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Enkä minäkään miehelle, koska en rakasta häntä. Pidän kyllä, elämä on sopuista, mutta ei tässä mistään rakkaudesta ole kyse, pikemminkin tottumuksesta ja yhteisestä mukavuudenhalusta. Menee se elämä näinkin, ilman suuria tunteita

Vierailija
7/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vuodesta -90 ollaan kujettu yhdessä. Kukaan ei ole sanonut minulle rakastavansa minua. 

No, lapset ovat onneksi. Mutta ei mies, ei eksä, ei vanhemmat. Valehtelin, unohdin että eksähän sanoi siinä vaiheessa kun halusi minut takaisin kun oli pettänyt minua.

Vierailija
8/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mun nykyinen ja viimeinen sanoi varmaan viikon sisällä virallisen seurustelun aloittamisesta. Sanoo edelleen päivittäin paitsi jos mököttää. Kutsuu kullaksi ja rakkaaksi jne. Ei vaan juurikaan ehditä olemaan yhdessä ja on niin kiireinen että harvoin teoilla näyttää sen.

Eka poikaystäväni taisi sanoa kerran. Joskus ihmettelin asiaa niin totesi että "oon kerran sanonut rakastavani ja ilmoitan kun asia muuttuu" :D näytti sen kyllä usein, huomioi, teki yllätyksiä ja osti pikkulahjoja kun "Ajattelin että tykkäisit" joista tiesin hänen ajattelevan mua muuallakin koko ajan, vaikka ei sitä osannut sanoakaan.

Ihmiset on niin kovin erilaisia. En mäkään oikeen osannut tommosia sanoa niin usein, mutta oon oppinut mieheltäni nykyään. Ehkä voisit opettaa sitä ja kertoa kuinka hyvältä se susta tuntuisi?

Vierailija
9/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa surulliselta... en tiedä miten tätä voisi suoraan kysyä ilman että toinen ei sitten painostetusti kuitenkaan joudu tuota sanomaan jos ei tarkoita sitä... eli vaikea ottaa puheeksi. Ei hän myöskään kauheasti kehu mun ulkonäköä tms. Mistä joskus kysyin mut ei kuulemma kuulu vaan tiloihinsa. Ap

Vierailija
10/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa surulliselta... en tiedä miten tätä voisi suoraan kysyä ilman että toinen ei sitten painostetusti kuitenkaan joudu tuota sanomaan jos ei tarkoita sitä... eli vaikea ottaa puheeksi. Ei hän myöskään kauheasti kehu mun ulkonäköä tms. Mistä joskus kysyin mut ei kuulemma kuulu vaan tiloihinsa. Ap

Siis tapoihinsa! Ennakoiva tekstinsyöttö...

Vierailija
11/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan normaalilta jos sinä kuitenkin pystyt sanomaan rakastavasi miestä, ette kai te noin erilaisia ole. Mutta sanoo kuitenkin, että "mäkin sua", onhan se edes jotain, mutta kysy, että rakastatko sä mua? Jos on epävarma niin silloin sinä olet varma, että ei rakasta. Tietenkin voi olla hämmentynyt, että miksi kysyt, mutta vastauksen pitää olla varma kyllä. Ole varautunut myös pettymään, toivottavasti mies vastaa "oikein".

Mieheni tunnusti olevansa rakastunut n. 2 kk seurustelun jälkeen. Tutkitustihan miehet rakastuvat naiseen (keskimäärin) nopeammin kuin naiset mieheen. Ehkä se on jotain biologiaa, mies voi kiirehtiä, mutta naisen pitää ensin tosissaan varmistua, että onko tuohon kannattavaa rakastua, haluanko lapsilleni tuon geenejä ja onko tuosta sitten isäksi, en halua olla yh...... tai jotain menee jo niin ohi aiheen, sori.

Vierailija
12/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää ap. Ei kaikki sitä huutele tai tunne luontevaksi sanoa ääneen.

Itse en osannut ennen kuin tapasin miehen joka minulle sitä sanoo. Lopulta, en tiedä kauna meni, se alkoi olla luonnollisia myös minulle.

Kyökkipsykologina luulen että se on kasvatusjuttu kun ei meidän lapsuuden kodissa pahemmin ilmaistu tunteita.

Vierailija
13/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole koskaan sanonut rakastavansa minua. Ollaan tunnettu 34 vuotta, josta naimisissa 30 vuotta. Kauan sitten minä sanoin , mutta lopetin kun ei sanonut samaa. En ole välittänyt hänestä enää vuosiin, kun ei ole halannut eikä muutenkaan kohtele kunnolla.

Vierailija
14/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pelkään tuota epäröivää vastausta... Ap

Vierailija
15/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä ja todennäköisesti myös lopun ikääni sinkku, mutta useampiakin parisuhteita on takana ja minulle ei ole koskaan sanottu tuota. Eikä sitä kyllä nyt varsinaisesti ole osoitettu teoinkaan. Olen ollut aina enemmänkin sellainen paremman puutteessa menettelevä hätävara ja sen tajuaminen oli melkoinen isku.

N42