E pillereiden lopetus kesken liuskan
Teinkö nyt ihan oikein. Söin kolmatta liuskaa tasminetta merkkisiä pillereitä kun viikoa ennenkun liuska olisi loppunut minun oli pakko lopettaa liuska kesken. Pidin päivän tauon ja alotin kahdeksantena päivänä uuden laatan. Nyt kuukauden jälkeen kun olen syönyt melkein koko uuden liuskan loppuun on alkanut aivan järkyttävä alavatsa kipu. Tuntuu kun olisi menkat ja alamahassa on viiltävä kipu.. mistä moinen voi johtua?? O ko aivan normaalia kun lopettaa kesken? Mielestäni ehkäisytehohan kuuluisi säilyä joten raskaana en varmaan ole. Pelottaa vaan että johtuuko tämä siitä että lopetin kolmannen kesken vai pitääkö varata lääkäri aikaa pikkuhiljaa.
Kommentit (5)
Mielestäni olet tehnyt kaiken ihan ok, noissa pillereissä laattoja voi syödä useamman peräkkäin eikä laatan lopettaminen viikkoa ennen ole ongelma. Tuliko taukoviikolla tyhjennysvuoto?
Tuli aivan normaalisti. Mutta nyt on olo aivan kamala ja mietin että voiko kierto mennä tuosta noin sekasin ja sen takia tämä kipu. Olen useamman vuoden syönyt pillereitä. Vai onko jokin muu pielessä nyt