Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ilmoitti tänään työpaikkansa pikkujouluista. Nyt pitäisi miettiä, millä verukkeella hänet saisi pysymään sieltä poissa?

Vierailija
25.10.2018 |

Kaksi edellistä suhdetta oikeastaan päättyivät miehen pikkujoulusikailuista alkaneisiin suhdesotkuihin. Ei kahta ilman kolmatta, joten pitääkö puhua suoraan vai koettaa keksiä joku tekosyy, ettei mies osallistuisi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisi samana päivänä, hiero ketsuppia päähäsi ja väitä miehesi pahoinpidelleen sinut

Vierailija
2/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä aloituksia. Kannattaisiko puhua asiasta miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokous kyllä se pahin.

Vierailija
4/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhua suoraan, tietysti. Mitä se menemästä kieltäminen auttaa?!

Vierailija
5/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaatko, että pikkujoulut on miehen ainoa mahdollisuus suhdesekoiluihin? Jos mies on epäluotettava ja pettämiseen taipuvainen, niin kyllä se ajan ja paikan keksii. Sun pitää vaan luottaa. Ja jos tuntuu, että mies on sitä tyyppiä että lähtee toisen matkaan, niin mieti nyt ihan tosissaan haluatko olla sellaisen miehen kanssa odottamassa, että koska se pettää. Muista oma ihmisarvosi!

Vierailija
7/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää hakea itsellesi apua jos on noin pahat luottamusongelmat. 

Vierailija
8/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele että sulla on aivokasvain ja sulla on vaan siihen pikkujoulupäivään asti elinaikaa.

Vierailija
9/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ukon pikkujoulut olisivat Virossa, poikamiehet kun haluavat taas huor*in. Ei ole ilmoittautunut reissulle. Hyvä, muuten olisi yh-isä.

Vierailija
10/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pikkujoulut meni jonkun 3 lapsen isän kanssa  diidiidididi ja puhelin soi taustalla kun vaimo soitteli miestä kotia. :D

Vierailija
11/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa varmaan päälle ja eroa jo ennen pikkujouluja - niihin sisältyy kaamea riski että kaikki meneekin ihan hienosti.

Vierailija
12/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että suhteenne on miehesi pikkujoulusekoilun tulos? Olen pahoillani miehesi puolesta. Anna hänelle tilaisuus parempaan.

Vierailija
13/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vika suhdeongelmiin on kuitenkin ap:ssä. Kun kerran jo kolme suhdetta on ryssinyt.

Vierailija
14/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun pikkujoulut meni jonkun 3 lapsen isän kanssa  diidiidididi ja puhelin soi taustalla kun vaimo soitteli miestä kotia. :D

Hyi. Mua yritti neljän lapsen isä Turussa, ällöttävä äijä. En tietenkään ryhtynyt mihinkään, kehoitin menemään kotiin peittelemään lapsiaan uneen.

Vierailija
15/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kyllä se mies voi nytkin työpaikallaan pitää vaikka haaremia, jos haluaa. Ei kai pikkujouluviinat nyt niin järkeä vie, että vain silloin tapahtuu jotakin pahaa. Jos mieheen ei voi luottaa, sehän on vain hyvä, että palastuu heti eikä mene hukkaan aikaa.

Vierailija
16/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo tuli firman pikkujouluista  leuka punaisena ja mulla ei ole partaa  mitä lie tehty onko munan karvat hanganneet vai mitä

eikä suostunut seksiinkään eli merkit oli selvät eli oli pettänyt pomon kanssa.

Vierailija
17/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen työpaikan pikkujoulut on avec kutsut joten jee! .. vaikkei olis niin jos mieheni haluaa hölmöillä ni se on hänen häpeänsä. Ei toistä ihmistä voi omistaa. Jos ei luota ni se ei oo mikään syy estää toista elämästä. Jos toinen haluaa hölmöillä ni hän sitten hölmöilee Vaikka kuinka mustasukkainen osapuoli sitä yrittäis estää..

Vierailija
18/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen työpaikan pikkujoulut on avec kutsut joten jee! .. vaikkei olis niin jos mieheni haluaa hölmöillä ni se on hänen häpeänsä. Ei toistä ihmistä voi omistaa. Jos ei luota ni se ei oo mikään syy estää toista elämästä. Jos toinen haluaa hölmöillä ni hän sitten hölmöilee Vaikka kuinka mustasukkainen osapuoli sitä yrittäis estää..

Ok. Mielestäsi on ok, että mies pettää kännissä koska selvinpäin ei näin tekisi. Eli voi sitten suoraan ottaa eron. Tai miksi ylipäänsä mennä kenenkään kanssa suhteeseen, koska toista ei voi omistaa ja toinen aina haikailee vähintäänkin salaa pettämisestä.

Vierailija
19/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mielestäsi on ok, että mies pettää kännissä koska selvinpäin ei näin tekisi. Eli voi sitten suoraan ottaa eron. Tai miksi ylipäänsä mennä kenenkään kanssa suhteeseen, koska toista ei voi omistaa ja toinen aina haikailee vähintäänkin salaa pettämisestä.

Voit mun puolesta ymmärtää väkisin väärin mitä tarkoitin. Jos on hyvä mies ja aidosti täysillä sitoutunut parisuhteeseen niin ei silloin edes halua katsella muita. Mutta jos mies ei ole täysillä yhden naisen mies niin mikään ei estä tekemästä temppuja toisen naisen kanssa.

Ja jottei ole epäselvää niin ei minun mielestä ole ok pettää ketään koskaan.

Vierailija
20/20 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pitää valmistautua jo hyvissä ajoin. Pieni ripuli tai ruokamyrkytys ennen juhlia vie menohalut. Se miten sen toteutat on oma asiasi.