Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusväristä tulee aina liian tumma! En ymmärrä!

Vierailija
25.10.2018 |

Oon värjännyt nyt viimeisenä parina kuukautena hiukset 9.1 asteisella ja sävyisellä hiusvärillä, mutta jostain syystä väri aina vetäsee paljon tummemmaksi, ainakin seitsemään ellei jopa kuuteen väriasteeseen. Oma luonnollinen hiusväri lienee siinä 8 asteen taholla. Missä ihmeessä vika? Vaikutusaikanakin on se puol tuntia, mitä ohjeissa määrätään. Auttaisiko, jos vaikutusaikaa lyhentäisi? Hiuksia olen pesenyt ahkerasti ja saanut väriä aika hyvin tuohon 8 asteeseen. Yhtään tummemmaksi en tukkaa haluaisi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusväreissä pitää aina valita pari astetta vaaleampi kuin mitä oli ajatellut.

Ne vetää aina tummemmaksi.

Vierailija
2/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on se pohjaväri vaan liian tumma. Pitää ensin vaalentaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo .1 on tuhka niin se voi olla se tummentava tekijä

Vierailija
4/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjaväri on liian tumma, hiusvärihän ei vaalenna. Lisäksi tosiaan tuhka voi tummentaa sitä, vaikka usein tuhkainen vaalea on kirkas.

Vierailija
5/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuuko iästä (harmaita ei tosin vielä näy) vai mistä, mutta mulla on samanlainen ongelma.  Nuorena värjäsin vuosia hiukseni tietyllä värillä ja sitten pidin useamman vuoden taukoa tuossa nelikymppisenä. No, nyt kun värjäsin uudelleen samalla värillä (olen 47 v), niin väri vetäisi paljon paljon tummemmaksi kuin aiemmin. Ajattelin että olinko pitänyt liian kauan väriä (pidin sen lähes maksimiajan) ja yritin vielä muutaman kuukauden päästä toisen kerran, enkä pitänyt kuin minimiajan, niin lopputulos oli kuitenkin sama. Enkä ole käyttänyt hennaa tms. Nyt en enää uskalla värjätä ollenkaan, kun lopputulos menee ihan väärän väriseksi, mikä tekee naaman kalpeaksi. 

Vierailija
6/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjaväri on liian tumma, hiusvärihän ei vaalenna. Lisäksi tosiaan tuhka voi tummentaa sitä, vaikka usein tuhkainen vaalea on kirkas.

Mulla oli ihan luonnollinen hiusväri, sävyltä 8. Värjäsin ysillä ja vetäsi seiskan tai kutosen tummuiseksi. Eli en yrittäny värjätä värjättyä tummaa tukkaa vaaleammaksi.

Vierailija
7/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ihan luonnollinen hiusväri, sävyltä 8. Värjäsin ysillä ja vetäsi seiskan tai kutosen tummuiseksi. Eli en yrittäny värjätä värjättyä tummaa tukkaa vaaleammaksi.

Luonnollisella tarkoitan siis omaa hiusväriä ;)

Vierailija
8/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi miten saada keski/tummanruskeista hiuksista vaaleanruskeat! Olisiko kellään mitään vinkkejä?

Vierailija
9/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli aivan liian punertava, haluaisin punaisuutta pois. Mitenköhän/milläköhän se onnistuisi?

Vierailija
10/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli aivan liian punertava, haluaisin punaisuutta pois. Mitenköhän/milläköhän se onnistuisi?

Jos muistan oikein, niin fanolalla on se oranssia/punaisuutta poistava shampoo, no orange, tai vastaava?

Sellainen taittaa sitä pois.

Vierailija
11/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kaikki hiusvärit tee hiuksista vähän punasävyset, koska se väri rikkoo hiuksen pinnan tms. Mulle ainakin on sanottu, että tosi vaikea saada mitään kylmiä sävyjä hiuksiin kotiväreillä. 

Vierailija
12/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks kaikki hiusvärit tee hiuksista vähän punasävyset, koska se väri rikkoo hiuksen pinnan tms. Mulle ainakin on sanottu, että tosi vaikea saada mitään kylmiä sävyjä hiuksiin kotiväreillä. 

Niitä lämpimiä sävyjä joutuu koko ajan poistamaan.

Mutta jotkut vetää kylmäksi kyllä, johtuen siitä, että niissä on violettia mukana. Täällä ei jostakin syystä myydä esim. vaaleita hiusvärejä, jossa olisi se violetti mukana, esim. revlonin frost and glow on sellainen ja saksa taitaa olla lähin myyntipaikka sille.

Vierailija
13/13 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä lämpimiä sävyjä joutuu koko ajan poistamaan.

Mutta jotkut vetää kylmäksi kyllä, johtuen siitä, että niissä on violettia mukana. Täällä ei jostakin syystä myydä esim. vaaleita hiusvärejä, jossa olisi se violetti mukana, esim. revlonin frost and glow on sellainen ja saksa taitaa olla lähin myyntipaikka sille.

käykö tuo kylmä viileän vaalea kaikille vaaleille? Kun tuntui että jossain vaiheessa omat hiukseni olivat liian viileän väriset. Nyt taas tietty liian kellertävät. Ihoni hieman kellertävä ja en tiedä mikä vaalea tähän ihon sävyyn sopisi.