Lapsi löysi hyvän kaverin itselleen
Mua vaan haittaa tämä meidän asuminen mutta onneksi näyttää tuo kaveri hyvin kasvatetusta. Ei arvostele asumistanne. Sellaistakin on lasten kavereissa nähty kuinka ovat haukkuneet kotiamme ihan ääneen.
Kommentit (6)
Edelleen: etkö sä muuttanut omaan kämppään jo kesällä? Ja poika jäi miehen kanssa sinne mökkiin? MItä sä noin hyvin tiedät mitä siellä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: etkö sä muuttanut omaan kämppään jo kesällä? Ja poika jäi miehen kanssa sinne mökkiin? MItä sä noin hyvin tiedät mitä siellä tapahtuu?
Koska mä asun täällä. Palasin tänne kun ei talousasiat sujuneet. Joko asia on selvä.
PLS kirjoitti:
Tosi hieno homma!
Mä olen kanssa tyytyväinen. Kaverin äitikin vaikuttaa mukavalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mä asun täällä. Palasin tänne kun ei talousasiat sujuneet. Joko asia on selvä.
Ja kaunkos tämä ihana vapaus kesti? Viikon? Taisi olla yhtä totta kun se sun Aruban reissusi... sitä kyllä ihmettelen, että miksi se mies otti sut takaisin kun kerran eroon pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaunkos tämä ihana vapaus kesti? Viikon? Taisi olla yhtä totta kun se sun Aruban reissusi... sitä kyllä ihmettelen, että miksi se mies otti sut takaisin kun kerran eroon pääsi.
Meillä on yhteinen lapsi, yritys yms Miksi se sua niin suututtaa että otti takaisin?
Tosi hieno homma!