En mennyt sairauslomalle vaikka mulla on kuumetta 41,5
Päätin näyttää työkavereille, että kuumehoureessa voi tehdä töitäkin. Pomokin taputteli selkään ja kiitti. Pääasia että pomolla on hyvä mieli, vaikka mulla on ihan p*ska olo. Meneehän tämä aivokalvontulehdus töissäkin ohi, miten se kotona muka paremmin parantuisi. Sama olo se on kotonakin. Vähän Buranaa huuleen ja se on siinä.
Kommentit (12)
Tossa kuumeessa sun pitäis olla sairaalassa... yli 41 asteen kuume on terveydelle vaarallinen ja yli 42 hengenvaarallinen.
Niin ja tartutat työtoverit.
Typerys ja itsekäs olet.
älä sitten inise kun makaat teho-osastolla. ihmettelen,miten voi olla noin tyhmä ihminen kuin sinä.
tunnollinen työläine kirjoitti:
Päätin näyttää työkavereille, että kuumehoureessa voi tehdä töitäkin. Pomokin taputteli selkään ja kiitti. Pääasia että pomolla on hyvä mieli, vaikka mulla on ihan p*ska olo. Meneehän tämä aivokalvontulehdus töissäkin ohi, miten se kotona muka paremmin parantuisi. Sama olo se on kotonakin. Vähän Buranaa huuleen ja se on siinä.
Huono provo.
Katokin ettei ole mitään tarttuvaa p*askaa! En jaksais olla taas sairaalassa, vastahan siellä olin.
Terv. Autoimmuunisairas
Meillä jengi jää saikulle pelkän flunssan takia. Huh huh.
Provohan tämä on.
Normaali ihminen ymmärtäisi että hankkii itselleen aivovauriota tuolla touhulla.
Ja tartuttaa vielä työkaverinsa.
Kylläpäs täällä on vähän vajaata porukkaa kun vitsillä oli tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on.
Normaali ihminen ymmärtäisi että hankkii itselleen aivovauriota tuolla touhulla.
Ja tartuttaa vielä työkaverinsa.
Tottakai oli provo, ettekö tee muut tajunu. :D -AP
Minä katkaisin kerran töissä jalkani mutta totesin pomolle vain että mitäs tuosta, onhan minulla toinenkin jalka ja jatkoin hommia.
Tyhmä olet.