Voiko exää saada takaisin?
Niin voiko? Onko muilla kokemuksia exän kanssa yhteen palaamisesta?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain exäni en varmasti koskaan pysty rakastumaan kehenkään toiseen samalla tavalla..ap
Miksiköhän te sitten erositte? Teidän suhteenne on jo kertaalleen mennyt rikki, syystä tai toisesta. Oletko ihan varma, että se onni kestäisi toisellakaan kerralla, vai satuttaisitko vain itseäsi entistä pahemmin? Itsellä ei omakohtaista kokemusta ole exän kanssa yhteen paluusta, mutta vierestä olen seurannut muutamaakin "uusinta yritystä", ja kaikki on päättyneet uuteen eroon.
Voi saada, mutta tosiaan eri asia kannattaako. Yleensä ei. Tai siitä tulee vaan raastava on/off-suhde jossa ongelmat käsitellään lähtemällä lätkimään ja sit palataan kuin mitään ei ois ollutkaan.
Itsekin tässä mietin, kun en olisi halunnut eroon miehestä eikä mielestäni ongelmat ollut edes sellaisia joita ei olis voinut ratkaista + tiedän että mies tekee pysyviä päätöksiä väliaikaisten tilanteiden vuoksi. Mutta eipä tuota pakottaakaan voi ja varmasti mitä enemmän mä yrittäisin puhua ja "vakuutella" niin sitä kauemmas mä sen ajaisin. Vielä kun on on niin periaatteellinen, että kun kerran jotain sanoo niin pysyy sen takana vaikka huomaiskin et nyt tuli tehtyä väärä päätös.
(Ja joo, yleensä ne aina koittaa takas jossain vaiheessa)
Ei olisi kannattanut pettää. Pettäjän tie on ikävä ja liukas, eikä takaisin ole tulemista, valitan-