Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi Yle Kioskin keskusteluryhmävideoista, joiden kautta yritetään rikkoa myyttejä mm.feministeistä ja ylipainoisista

Vierailija
25.10.2018 |

Itseäni ihmetytti keskustelijoiden kommentit, jotka olivat keskivertodemittäjän tasolla. Kun kyseessä on kuitenkin aikuiset ihmiset niin luulisi kuitenkin olevan muu reaktio kuin "No moro" kun tietty väittämä päräytetään käsiteltäväksi.
Muutenkin liian emotionaalinen tyyli useimmilla. Huomaa että vaikka nämä henkilöt esittävät niin vahvoja, paljastaa nuo vahvat defenssimekanismit, että tuntevat itsensä niin heikoiksi. En sano että on väärin olla heikko, mutta se on väärin, että esittää olevansa vahvempi.

Lisää videoita löydät laittamalla youtubeen hakusanaksi "kioski all"

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas muailma

Vierailija
22/24 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mikä minua häiritsee on se, kuinka ylimielisesti ja halveksuvasti nämä keskustelijat suhtautuvat muihin ihmisiin, jotka ovat erilaisia kuin he itse ja näin ollen luonnollisesti myös ajattelevat asioista eri tavalla kuin he itse. Tämä ajatus heräsi trans-ihmisten sukupuolielin-keskustelusta.

Mitä oikein odotat ihmisiltä? Toisten mielestä on juntti, jos sukupuolistaa ihmisiä ja toisten mielestä taas kaikkia sukupuolisuuteen liittyviä ilmiöitä pitää suvaita. 

Kukaan ei voi "voittaa", koska aina joku on oman erityisyytensä perään vaatimassa ymmärtämistä ja leimaa muut vielä tavallisiksi ja joksikin valtaväestöksi. Vai sanotaanko aina vaan jees, hyvä. Kannattaako silloin edes keskustella?

Odotan sitä, että asioista keskusteltaisiin älykkäällä tavalla ilman että uhriudutaan ja turvaudutaan emotionaaliseen lässyttämiseen ja kuluneisiin fraaseihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella ettei noista lihavuuskeskustelun naisista kukaan olisi ollut kateellinen yhdenkään hoikan naisen ulkonäöstä.

Vierailija
24/24 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti: edistääkö viha, vastakkainasettelu ja haukkuminen laihduttamista? Tähän haluaisin kuulla vastauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi