Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkasi selkänsä kun koitti nostaa minua sohvalta sänkyyn

Vierailija
25.10.2018 |

Olin nukahtanut sohvalle eikä mies halunnut mennä yksin sänkyyn. Mikä mies tollanen on, kun ei jaksa ottaa vaimoaan käsivarsille.. 😒

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat?

Vierailija
2/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, en saisi omaakaan avovaimoa nostettua sohvalta sänkyyn, ainakaan herättämättä. 40 kiloa painoeroa on aika paljon. Jollain palomiesotteella menisi, olisipa romanttista. En ymmärrä miestäsi, miksi edes yritti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun mies kyllä osaa nostaakaan oikein, jos sillä selkä tossa hommassa meni... mutta ehkä tosiaan laihdutuskuuri vois olla hyvä ajatus? Ja miehelle joku PT ja selkätreeniohjelma, oppii samalla nostamaan oikein.

Vierailija
4/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sun mies kyllä osaa nostaakaan oikein, jos sillä selkä tossa hommassa meni... mutta ehkä tosiaan laihdutuskuuri vois olla hyvä ajatus? Ja miehelle joku PT ja selkätreeniohjelma, oppii samalla nostamaan oikein.

Jos iso mamma röhnöttää pehmeän sohvan pohjalla, niin ei siinä mikään oikea kyykkäystekniikka auta, kun joutuu kumartumaan niin paljon eteenpäin.

Aivan eri asia kuin salilla vetää kiinteällä tangolla ja kovilla painoilla mavea tai kyykkyä.

Vierailija
5/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on av-matamin mies🐳

Vierailija
6/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees painanu ku jonku 60kg niin sillo jo oli työn takana miehellä nostaa mut ilmaan XD ja kyse ihan salilla käyvästä isosta 190cm miehestä. siis vaikka seisoin ja "autoin" tilanteessa ponnistamalla vähän ilmaan niin ei tää ruho mitenkää kepeästi ilmaan noussut vaikka ei selkä katki mennykkään XD että jos et paina alle tuon niin en yhtää ihmettele. makuultaan nukkuvaa tai sammunutta on aika vaikea nostaa muutenki ihan yhtään ketään ylös. 

Vierailija
7/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos iso mamma röhnöttää pehmeän sohvan pohjalla, niin ei siinä mikään oikea kyykkäystekniikka auta, kun joutuu kumartumaan niin paljon eteenpäin.

Aivan eri asia kuin salilla vetää kiinteällä tangolla ja kovilla painoilla mavea tai kyykkyä.

Totta, ei lötköstä ihmisestä helposti saa otetta. Ei kai tuossa tilanteessa voisi muuta kuin vierittää sen ison vaimon lattialle ja kiskoa käsistä tai jaloista sängyn viereen.

Vierailija
8/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksinen maskuliinisuus rikkoi miehesi selän.

Vierailija
9/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksinen maskuliinisuus rikkoi miehesi selän.

:D

Vierailija
10/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ees painanu ku jonku 60kg niin sillo jo oli työn takana miehellä nostaa mut ilmaan XD ja kyse ihan salilla käyvästä isosta 190cm miehestä. siis vaikka seisoin ja "autoin" tilanteessa ponnistamalla vähän ilmaan niin ei tää ruho mitenkää kepeästi ilmaan noussut vaikka ei selkä katki mennykkään XD että jos et paina alle tuon niin en yhtää ihmettele. makuultaan nukkuvaa tai sammunutta on aika vaikea nostaa muutenki ihan yhtään ketään ylös. 

60-65 kiloa pelkille hauiksille on aika paljon pyydetty vaikka olisikin salemake. Ei moni isompikaan karju tuota nosta tangolla, saati sitten huomattavasti vähemmän vakaampi ihmiskeho.

Vierailija
11/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on nykyään lösseröitä.

Hyvä kun jaksavat nostaa housunsa.

Vierailija
12/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihana mies kun sua noin ajatteli.. mä jätän oman ukon sohvalle jos siihen sammuu.mut sun asenne aika outo...jos et tosiaan ole joku 40kg keijukainen niin mitä ihmettä nariset? Nyt antamaan ihanalle ukko kullalle selkähierontaa kiitokseksi kun viitsi edes yrittää.

Vierailija
13/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta niin sut jaksaa nostaa.

Vierailija
14/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun miehelläni ole koskaan ollut ongelmia nostaa minua, edes silloin kun olen ollut lötkömakaronina sohvalla.

Mies on 180 cm 77 kg, minä 163 cm 50 kg. Molemmat yli kolmekymppisiä eikä mies juurikaan salilla käy.

Aloittajan kannattaisi laihduttaa, ja miehensä opetella miten nostetaan oikein ilman että rikkoo selkänsä.

Vierailija
15/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi soittanut greenpeacen vierittämään sut takaisin mereen.

Vierailija
16/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nukahtanut sohvalle eikä mies halunnut mennä yksin sänkyyn. Mikä mies tollanen on, kun ei jaksa ottaa vaimoaan käsivarsille.. 😒

Tekniikka, tekniikka

Vierailija
17/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Päätalo nosti jo teini-ikäisenä 70 kg painavan kunnanjauhosäkin selkäänsä yhdellä rykäisyllä. Pieru pääsi, mutta säkki nousi. Siinä mallia nykymiehille.

Vierailija
18/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutista läskille :D:D:DD nyt äkkiä dietille voi jumalauta

Vierailija
19/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni painaa 750 kiloa. Kyllähän minä hänet kannan, mutta kun jalat uppoavat betoniin ja teräsprofiilista värkätty sänky tahtoo notkua.

Vierailija
20/28 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni painaa 750 kiloa. Kyllähän minä hänet kannan, mutta kun jalat uppoavat betoniin ja teräsprofiilista värkätty sänky tahtoo notkua.

Vaimon pikkarit sirkusteltoista yhteen ommeltu? Hyvin se sullakin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan