Armeijatarinoita
Kommentit (13)
Paljon onnea pienestä prinsessasta koko perheelle!
Kyynel vierähti omalle poskelle kun luin teidän jännittävästä synnytyksestä ja sen onnellisesta lopusta.
Hyvä, että olette päässeet vauvaelämän alkuun mukavasti kotona :)
Hurjaa touhua!
Onneksi kaikki meni tyttösen osilta kuitenkin hyvin, ja hän saapui juuri sopivan ärtyisenä :)
Toivottavasti haavat paranevat äkkiä ja saat levättyä. Paljon onnea koko meidän perheeltä <3
Paljon Onnea pienestä prinsessasta! Olen seurannut maktkaanne ihan alusta asti, ja täytyy sanoa että olin viime sunnuntaina tippa linssissä kun luin että tyttö on saapunut! :)
Onneksi synnytys päättyi hyvin eikä kammoakaan jäänyt. Meillä esikoisen synnytys meni lähes samoin, paitsi sain kiireellisen sektion ja tyttö oli otsatarjonnassa.
Onnea vielä, myös Miehelle! :)
Kiitos kovasti onnitteluista kaikille, välitän terveiset myös Miehelle! :)
Onneksi olkoon! Meidän synnytyskokemus on luettavissa täällä: http://leostranius.fi/2011/09/ekoisi-%E2%80%93-osa-11-ei-ihan-luomusynn…
huh. valutan kyyneliä. ehkä nää hormonit hyrrää vielä itelläkin. (kuopus, poikaseni on kohta 4kk)
PALJON ONNEA pienestä tytöstä!
Oi vau, ei pysynyt silmät kuivana täälläkään tarinaasi lukiessa! :) Ihan pian tulee vuosi siitä, kun itse koin melkein saman. Tosin aukesin vain 5 cm asti ja hätäsektiosta kyettiin vaihtamaan kiireelliseen sektioon, eli sain olla hereillä kun rääpäle nostettiin masusta ulos. Haava parani nopeasti ja nyt olen jo elämäni kunnossa ja haaveilen uudesta masuasukista :) Onnea teille vielä!
Hienoa, että koko perhe selvisi synnytyksestä hyvin! :) Paljon onnea vielä!
Tuntuipas niin tutulle. 19 v. sitten olin samassa tilanteessa, napanuora oli kiertynty kaulan ympäri eikä päässyt syntymään. Vasta sitten kun pulssi laski, kätilö tajusi hälyyttää lääkärin ja sitten mentiinkin ja lujaa. Mutta kaikki hyvin, tänä päivänä se natiainen on alokkaana armeijassa ja yhtä onnellinen loppu kuin teilläkin - paljon onnea teille, nauttikaa vauva-ajasta, se on niin lyhyt !
Kiitos kun jaoit tarinan. :)
Onnittelut ihanasta, terveestä tytöstä! Nuuhkikaa vauvantuoksua ja nauttikaa toistenne seurasta! :)
silmäkulmat kostuu. nämä tämmöiset tarinat vievät itsenikin takaisin saliin :)
onnea prinsessasta!!!
Voi että, on siinä mahtanu olla sekaisin, kun yhtäkkiä synnytyksen suunta kääntyy aivan toiseen. Mutta onneksi on keinot kaikkiin tilanteisiin, ammattilaiset osaa hommansa ja loppu hyvin, kaikki hyvin!
Onneksi olkoon vielä toistamiseen teille!!! Tuota onnen tunnetta ei varmasti sanoin osaa kuvailla <3