Kyllä hävetti kävellä postilaatikolta kotiovelle
Laatikkoon oli tiputettu persulehti. Taittelin kyllä niin, ettei kukaan luule minun sellaisia tilailevan.
Kommentit (11)
Muakin hävettää kun joskus postilaatikosta löytyy Rauhan Tervehdys.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on persulehti? Joku niiden oma puoluelehtikö?
Perussuomalainen tuossa kannessa lukee. Aion vielä avatakin, vaikka vähän kurkkua kuristaa, että se tosiaan lojuu minun olohuoneen pöydälläni The Smithsin soidessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se on, nevahööd?
Soita hälytyskeskukseen (112) pyydä lähettämään pari mt-hoitajaa lääkkeineen paikalle heti.
Minuakin hävettäis kävellä lehden kanssa postilaatikolta. Onneksi mulla on henkilökuntaa, joka tuo mun Perussuomalaisen kotiin pöydälle valmiiksi. Kun linnanjuhlakutsu saapuu, otan sen seuraavana päivänä laukkuuni ja kotiin tullessani suurieleisesti muka poimin postilaatikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se on, nevahööd?
Rauhan tervehdys on Oulun seudun seurakuntalehti, vrt. esim. Kirkko ja kaupunki pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoon oli tiputettu persulehti. Taittelin kyllä niin, ettei kukaan luule minun sellaisia tilailevan.
Tiedän tunteen...Työkaverit tilas mulle piruuttaan Maaseudun tulevaisuuden.Niin järkyttävää paskaa koko lehti,että oli pakko laittaa suoraa roskikseen.
Tarpeettoman mainos/ilmaisjakelun voit heittää suoraan jätepaperin keräyslaatikkoon. Kait teillä sellainen keräyspiste on? Jollei ole niin tietysti sitten sekajätteeseen. Miksi tehdä pikkuasiasta suurta numeroa tai ongelmaa joka aiheuttaa ahdistusta :)
.
Perussuomalaisuus on kuin tyhmyys, muut kyllä huomaa, mutta potilas itse on täysin autuaan tietämätön tilastaan.
Mikä on persulehti? Joku niiden oma puoluelehtikö?