Suostutteko vain puolison takia johonkin mitä ette itse halua?
Tuli tänään kahvitauolla juteltua seksistä työkaverin kanssa ja olin yllättynyt siitä, miten hän kertoi itsestään selvyytenä, että "kyllä nyt puolison takia voi joskus tehdä asioita joita ei itse edes halua, vaikka vähän sattuisikin" (ja persepanosta siis puhuttiin). Rupesin ihan miettimään asiaa ja itse en kyllä koskaan tee/tekisi seksissä sellaista, mitä en itse halua vain toisen mielihalujen takia. Esim. jos itse ajattelen, että suostuisin tuohon persepanoon vain mieheni halun takia tuntisin itseni kyllä todella raiskatuksi.
Kumpikohan meistä kuuluu vähemmistöön - minä vai työkaverini?
Kommentit (18)
Ei ehdottomasti kannata mitään tehdä toisen mieliksi vaan ainoastaan itselle parasta ja muista itse aina ensin kaikessa. Tuolla tavalla ne suhteet yleensä saa loppumaan ettei vaan tee toisen hyväksi mitään. Voi luoja
Minä suostun lähes seksittömään liittoon siksi, kun vaimo ei halua...
Minä otan mieheltäni suihin aina kun on "se" aika kuukaudesta. Otan pyynnöstä muulloinkin mutta olemme sopineet että kerran kuussa on suihinotto viikko. Ilmanbsopimusta ja halua tyydyttää miestäni en varmasti ottaisi suihin keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jotakin aina voi puolison vuoksi tehdä, mutta toki noin radikaali esimerkki on varmasti (toivottavasti?) aika harvinainen. Itse esimerkiksi annan miehen nuolla vaikken siitä itse mitään saakaan.
Sama. En ymmärrä miksi se nuoleminen miestä kiehtoo, mutta annan toki sitä tehdä. Toinen mitä annan miehen tehdä on hieroskella rintoja. Kerran on yhteistuumin kokeiltu anaalia ja yhteistuumin myös todettiin ettei ole meidän juttu. En suostuisi vaikka toinen sitä vonkaisi.
Annoin vaimoni panna sträppärillä kun niin kovin halusi
M45
Vierailija kirjoitti:
Minä suostun lähes seksittömään liittoon siksi, kun vaimo ei halua...
Sama täällä! Tästä syystä minäkin runkkaan lähes päivittäin... ja samaan aikaan vaikkapa duunissa saan parilta työkaverilta ja viimeksi asiakkaaltakin ehdotuksia ja vihjeitä. En niitä uskalla toteuttaa. Olen puutteessa vaimoni halusta haluttomuuteen. "En minä valita... mutta kyrsiihän se!"
juu vaio se meillä päättää milloin harrastamme yhdessä seksiä ja missä asennossa.
siksi joudunkin ulkoistamaan tiettyjä asioita muualle jossa hommat toimii
ei naiset näköjään ymmärrä että ei se tarve ja halu poistu vaan se siirtyy muualle
Jos vaimo ei suostu seksiin niin kannattaa varmaan katsoa peiliin. Jokainen pitää seksistä, jos kohde on miellyttävä.
Ei ole noin yksinkertaista. Itse haluan suuseksiä jossain muualla kuin sängyssä. Mies hoitaa, vaikka sanookin rehellisesti ettei se hänelle mitään anna. Hän taas haluaa tulla kasvoilleni. En minäkään siitä saa. Eli ei tehdä sellaista, mitä toinenkin haluaa. Mutta kun rakastan häntä niin johan rupeaa haluttamaan antaa sitä mitä toinen haluaa. Ymmärrän entistä paremmin kuin itse saan jotain mitä haluan vaikka toinen ei siitä välitäkään. Aika itsekäs ja pieni rakkaus, joka ei toiselle anna mitä kuuluu. Toki rajansa kaikella, mutta lähtökohtaisesti ainakin meillä molempien tyydytys tulee osin siitä kuin toinen nauttii. En haluaisi olla sellaisessa suhteessa, jossa itsekkäästi ajatellaan vain omaa tunnetta.
Jos tähdätään _sillä kerralla_ vain ja ainoastaan naisen nautintoon, niin kyllähän se ihan urheilusuorituksesta käy. Jos nyt vaikka muutamat ekat orgasmit otetaan kielen ja sormien yhteistyöllä, niin melkoinen kunto saa olla, jos ei puolen tunnin jälkeen jo puske hikeä pintaan. Siitä sitten jatkot perinteisemmällä menetelmällä ja yleensä jossain kahdeksannen orkun kohdalla menee naisen jalat totaalisen veteläksi ja himot on täydellisen tyydytetyt.
Tälläisen session aikana en itse tule yleensä lainkaan, kun kaikki vaan tähtää siihen, että vehje osuu täydellisessä kulmassa erilaisissa asennoissa. Se ei ole läheskään aina itselle mieleisin tai nautintoa tuottava asento. Pitkään nuoleminenkin väsyttää aika hyvin kielen lihakset ja leukaperät.
Eli en noita tietenkään itse niin halua, mutta hyödyn niistä sitten toisessa sessioissa taas tasapuolisuuden nimissä, eli se on kannattavaa vaihtokauppaa.. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo ei suostu seksiin niin kannattaa varmaan katsoa peiliin. Jokainen pitää seksistä, jos kohde on miellyttävä.
Tämä. Lisäksi jokainen on ihan itse sen kumppaninsa valinnut ja suhteensa ko tilaan ajanut/antanut ajelehtia. Sitten ryhdytään sitä toista osapuolta syyttelemään ikäänkuin itse ei olisi ollut tilanteen kehittymiseen osallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lisäksi jokainen on ihan itse sen kumppaninsa valinnut ja suhteensa ko tilaan ajanut/antanut ajelehtia. Sitten ryhdytään sitä toista osapuolta syyttelemään ikäänkuin itse ei olisi ollut tilanteen kehittymiseen osallisena.
Ja sama myös sukupuoliroolit toisinpäin kääntäen. Jos mies ei anna, katsokoon naineen peiliin, että mikä on kun ei kelpaa. Kropassa tai tekemisissä vikaa?
No mä oon imuroinu ainakin 1000 kertaa vaikka en halua enkä saa siitä mitään.
jos miestä ei kiinnosta mutta ennen kiinnosti niin kandee alkaa miettimään onko siitä kuinka monta kymmentä kiloa sitten?
siihen on valitettavasti syynsä
siitä on varmaan puhuttu teillä
mutta sitten suutut ja syöt vielä uhalla lisää
neuvot ei auta
sohvalle hetkeksi lepäämään
siitä sitten puntarin kautta nukkumaan
onko tuttua
masentaa mutta olo helpottuu kun syö vähän yöllä
mies miettii mihin hävisi se normaalipainoinen nainen
saunassa mies katselee tynnyriä ja siinä ei nyt ole vettä.
ymmärrät varmaan mitä tarkoitan
Jäin kiinni pettämisestä, jonka jälkeen mieheni ei halunnut panna minua enää pilluun. Halusin miellyttää häntä ja hänen harkitessa eroa annoin panna peppuun, vaikka tiesin sen olevan kamalaa kidutusta minulle. Kipu oli todella kova, mutta ei varmasti niin kova, mitä mieheni joutui kokea kun petin häntä. Sain kuitenkin pitää mieheni ja nykyään panee taas pilluun.
ei kai sitä uskalla sinne laitella kun siellä on joku visva muna käynyt onneksi tajusit tarjoilla käymätöntä holea ja oliko se sinulle ikäänkuin rangaistus pett'ämisestä
annatko pyllyä enää ollenkaan miehellesi
Tottakai jotakin aina voi puolison vuoksi tehdä, mutta toki noin radikaali esimerkki on varmasti (toivottavasti?) aika harvinainen. Itse esimerkiksi annan miehen nuolla vaikken siitä itse mitään saakaan.