Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyyh,sain keskenmenon.

Nyyh
24.10.2018 |

Mahasta sattuu,en pysty kävelemään. Yhtäkkiä joudun juoksemaan vessaan,kerkeän juuri ja juuri riisumaan housuni ja sitten veri jo vuotaa. Huudan ei,ei sitten mieheni tulee kuuntelemaan oven taakse ja tajuaa mitä on tapahtunut. Oli niin aikainen ettei tarvinnut lähteä mihinkään. Olen kerran synnyttänyt lapsen kuolleena, ja yritän hankkia lasta mutta meni kesken. Nyyh, 😢 olen jo aika vanha että minusta tuntuu että sen pitäisi tapahtua nyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi. Tsemppiä sulle ja jaksamista!👍

Vierailija
2/14 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua.oöen pahoillani menetyksistäsi. Voimia ja iso virtuallihalaus ❤️

Vierailija
4/14 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävi minullekin. Luonto otti pois epäkelvon yksilön ja hyvä niin. Vähän kirpaisee, mutta parempi näin.

Vierailija
5/14 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.

Vierailija
6/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä ihananista kommentteista! ☺

Vierailija
7/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista ja osanotto. Ei ollut hänen aika tulla vielä tähän maailmaan. 

Vierailija
8/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolaan voi olla yhteydessä ja pyytää jotain keskustelu apua, uskoisin että kokemasi jälkeen tämä voisi olla hyväksi.

Vierailija
9/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "nyyh" jotenkin syö asian vakavuutta.

Vierailija
10/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh...

Vierailija
11/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄

Vierailija
12/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä toivoisin, että onnistuisit. Ikävää, että meni näin myöhäiseksi yrittäminen, mutta jatka vain reippaasti. Ainut mahdollisuus on kun vain jatkaa yrittämistä ja et ole ainut, jolla on ensin mennyt monta kesken yms.

Vierailija
13/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin myös keskenmenon, mutta jostain syystä en tuntenut asian suhteen mitään. En kokenut mitään surua, en järkytystä, en mitään.. jotenkin ajattelin, että se kuuluu asiaan joten turha sitä on surra. Tämä ei kuitenkaan ole vähättelyä AP.lle, mutta olen alkanut miettimään, että onko minussa jotain vikaa, kun tunnemaailmani ei oikein missään asiassa vastaa muiden naisten kokemuksia. Kuten ei tässäkään.

Vierailija
14/14 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin myös keskenmenon, mutta jostain syystä en tuntenut asian suhteen mitään. En kokenut mitään surua, en järkytystä, en mitään.. jotenkin ajattelin, että se kuuluu asiaan joten turha sitä on surra. Tämä ei kuitenkaan ole vähättelyä AP.lle, mutta olen alkanut miettimään, että onko minussa jotain vikaa, kun tunnemaailmani ei oikein missään asiassa vastaa muiden naisten kokemuksia. Kuten ei tässäkään.

Ei se tarkoita että olisin esim. kovasti järkyttynyt kyseisestä tai mitää mutta olen nelikymppinen. (Ja vielä yksi lapsi kuollut mahaan) En tarkoita että olisin silti ottanut tämän luokkauksena.