Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9 viikonloppua jouluun ei joulufiilistä

Vierailija
24.10.2018 |

Joko olette aloittaneet joulupuuhat? Enää 9 viikonloppua jouluun aikaa. Onko se lämmin syksy vai mikä mutta ei yhtään kiinnosta suunnitella joulua. Normaalisti laittaisin pian koristevaloja, vaihtaisin talvisemmat verhot, vaihtaisin koristetyynyjä jne. Yleensä lahjatkin olen ostanut jo marraskuun puoleen mennessä. Ei edes huvita suunnitella jouluruokia eikä kaupoissa joulusuklaatkaan huvita. Huolestuttavaa.Miten sitä saisi joulufiiliksen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän unohtaa koko joulun. Aiheuttaa liikaa stressiä.

Vierailija
2/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmääni on nyt tosi paljon ottaneet tv ohjelmien joulukuuset. Ihan viehättävän näköistä on joulukuusi ja koristeet, oikein inspiroi nyt panostaa niihin. Sitten lähempänä joulua tietenkin, ei vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä joulumarkkinoilla ympäri Suomea.

Niitähän järjestetään joka kylässä ja kaupungeissa. Lähde tuuriin joulun avajaisiin.

Entäs Tallinnan vanhan kaupungin joulu?

Vierailija
4/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lokakuu vasta. Älytöntä edes ihmetellä puuttuvaa joulumieltä kun ei joulu ole mikään syysasia.

Vierailija
5/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempilauseeni jouluun liittyen on, että joulu on tunne. Tänään se tunne tuli siitä, kun huomasin paikallisen joulupihan taas olevan avoinna joulukuun ja aion käydä siellä glögilasillisella mieheni ja ystäväni kanssa.

Nykyään monet jouluun liittyvät rakkaat perinteet tapahtuvat jo ennen joulua.

Ensi viikonloppuna vietämme ystäviemme kanssa jo pikkujoulut sillä yksi perhe lähtee asumaan Espanjaan.

Vierailija
6/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nyt on vasta lokakuu, sitten ensimmäisenä adventtina voi alkaa vähän fiilistellä. Ei sitä juhannustakaan maaliskuussa aleta miettiä ja fiilistellä. Nyt on syksy vielä ensi kuunkin, sitten joulukuussa alkaa vasta talvi ja nimensä mukaisesti joulun aika.

Vierailija
7/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrä joulumarkkinoilla ympäri Suomea.

Niitähän järjestetään joka kylässä ja kaupungeissa. Lähde tuuriin joulun avajaisiin.

Entäs Tallinnan vanhan kaupungin joulu?

No lähinnä ajattelin, että ei itse tarttis tehdä mitään vaan lähinnä katsella ja nauttia olostaan

Vierailija
8/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumieli tulee 22.12. klo 18.00 ja lähtee 28.12. klo 12.00.

Vierailija
9/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole pakko ole pakon takia joulua viettää. Ymmärrän kyllä jos lapsia on, sitten vähän vaikeampi juttu.

Vierailija
10/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aivan sama. Ankeaa joulua kaikille.

Vierailija
11/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Jehovan todistajia kateeksi kun eivät tarvii viettää joulua. Pitäisköhän liittyä ihan muodon vuoksi. :) Olis ainakin syy, kun jengi kysyy miksi et vietä joulua. Sama kuin joku on absolutisti, ihmetellään miksi joku ei juo. Voi vttu tätä yhteiskuntaa!

Vierailija
12/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaikki ulkoiset puitteet, siivottu ja koristeltu koti olisikin, niin ei se joulu tunnu samalta kuin pikkukersana. Enkä sellaista enää odotakaan. Joulu tulee ja joulu menee. Viime vuonna olin ensimmäistä kertaa jouluna muualla kuin kotona. Olin Luostolla Lapissa ja siellä oli lunta. Kivempaa sellainen kuin sysimusta eteläinen joulu.

Vierailija
13/13 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumieleni on tullut ikäänkuin "hiipien". Pihalyhdyt on olleet paikoillaan jo hyvän aikaa. Viime viikolla vein haudalle (avomieheni vanhempien) havut. Eilen vein hautalyhdyn ja kynttiläpidikkeet. Tuli jotenkin haikea olo. Kelasin mielessäni menneitä Jouluja, sekä edesmenneitä läheisiäni. Katselin kaunista keskiaikaista kivikirkkoa syysauringon valossa. (Hollola). Lämmin tunne täytti mieleni! Kotona, johon on lyhyt matka, sytytin kynttilän ja silitin sylissä olevaa kissaani. Alkoi Joulunodotus! T: N 65

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi