AV ON PINKKI
Kommentit (24)
Teinipissisten hihitysvÀri. Ihqu pinksu hihi hihihi!
Vierailija kirjoitti:
MistÀ te tunkkaset mustiin pukeutuvat akat ette valittais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SielÀ puhuu valituksen ja mollaamisen mestari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllÀ mies ja pinkki on ÀrsytysvÀri minulle. Kaikki muut vÀrit kyllÀ kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen joku lasten palsta.
Varmaan joku vihjaus keskustelun tasosta
Ihan mukavaa vaihtelua! Olisiko tÀllÀ jotain tekemistÀ roosanauha-kampanjan kanssa?
Ei muuten mitÀÀn vÀliÀ, mutta mulla ottaa silmiin. PitÀisiköhÀn hakea aurinkolasit silmille.
Huomasin, ja oli iloinen yllÀtys, mun lempivÀri! On aina ollut ja tulee aina olemaan, nyt olen jo 44v, joten ei ole mikÀÀn teinivÀri, teinit tykkÀÀ mustasta...
world first problem kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllÀ mies ja pinkki on ÀrsytysvÀri minulle. Kaikki muut vÀrit kyllÀ kelpaa.
Ja minulle, vaikka nainen olenkin. Lapsesta asti lempivÀrejÀni ovat olleet vihreÀ ja sininen eri sÀvyissÀÀn (paitsi limenvihreÀ - se on aika yök), eikÀ itse asiassa 60-70-luvuilla tyttöjÀ puettu siinÀ mÀÀrin pinkkiin kuin nykyisin. Alkoiko tapa joskus 80-luvulla? En muista, mutta kun katselen vanhoja luokkakuviani, ei niissÀ tytöillÀ pinkkiÀ pÀÀllÀ nÀy. Pikemminkin tyttöjÀ puettiin keltaiseen ja siniseen ja myös kirkkaanpunaiseen, mutta ei todellakaan pinkkiin. Tuliko pinkki tosiaan muotiin vasta neonvÀrien kruunatulla aikakaudella eli 80-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
TyhmÀ kysyy ettÀ minkÀ takia?
En tiedÀ mikÀ syy on virallisesti, mutta mulla tuli heti mieleen Roosa nauha. MinÀ kyllÀ tykkÀÀn tÀstÀ pinkistÀ, saisi jÀÀdÀ pysyvÀsti kÀyttöön! :)
Sponsored by DNA, vaikkei sitÀ sanota...
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavaa vaihtelua! Olisiko tÀllÀ jotain tekemistÀ roosanauha-kampanjan kanssa?
Roosa on ihan eri vÀri kuin pinkki. Ja tÀmÀ vÀri on todellakin neonpinkki, ettÀ silmissÀ vain vilisee...
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tuli mieleen tuo roosanauha-kampanja. Kiva ele, jos nÀin on. Muuten tykkÀÀn kyllÀ enemmÀn sinisistÀ teksteistÀ, se on levollisempi vÀri.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
TÀmÀ hyvÀ. EhkÀ pÀÀstÀÀn jostain miehistÀ eroon kun eivÀt enÀÀ kehtaa kÀydÀ pinkillÀ palstalla. Se edellinen muutenkin on ihan sairaalanvÀri. Tai tulee mieleen leikkauspuvut. Varmasti valitettaisiin siitÀkin jos Av olisi alunperin jonkintoisen vÀrinen ja vaihtuisi siihen.
world first problem kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YrittÀvÀt hÀÀtÀÀ miehiÀ palstalta. Sama konsti kuin teineille soitetaan klassista musiikkia kauppakeskuksessa, ettÀ ne hÀipyisivÀt.
NĂ€yttÀÀ kivalta đđ