Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion ryhtyä kylähulluksi

Vierailija
24.10.2018 |

1. Aion kulkea ulkona aina kylpytakissa.
2. Kylpytakin taskussa aion aina pitää taskumattia josta välillä naukkailen. Taskumatissa voi olla vaikkapa vettä.
3. Kaupassa aion aina sanoa kassatyöntekijälle "olet maailman kaunein nainen". Aivan sama onko se työntekijä nainen vai mies.
4. Aion käyttää sateenvarjoa vaikka ei sataisi.
...
Mitä muuta voisin tehdä myös?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet toivoton tapaus, kielesi on liian huoliteltua. Jos otsikkosi olisi ollut esimerkiksi: "Mä meinaan aloittaa kylähulluksi." olisit jo uskottavampi. 

=D

Hyvä pointti, mutta kyllä mä silti uskon onnistuvani. Keksin, että alan myös entistä enemmän höpistä itsekseni. Voin pysähtyä kadulla pitämään suoranaisia keskusteluja itseni kanssa.

Joku muu mainitsi alkoholin. En käytä alkoholia.

Joku mainitsi parran. Enpä tuosta oikein tiedä. Eihän parta ole hullua?

Muista saada välillä kilari tyhjästä. Voisit myös taistella näkymätöntä vihollista vastaan.

Käytä jotain outoa,epämuodikasta asustetta. Kirpputorit on täynnä anti-vaatteita ja rumia laukkuja.

Älä pese äläkä välitä vuodenajoista. Pipo päässä vaikka 50 asteen helteessä.

Kehitä jokin outo pikku-ja pakkotapa, vaikka silmään pistävä liikesarja. Suosi omituisia puheenaiheita, joita tuputat jokaiselle joka vähänkin vilkaisee sinua päin.

Pidä kävellessä etukeno asento ja muista ynistä.

Jos asut omakotitalossa tai rivarissa, somista talo/asunto jollain räikeällä ite-patsaalla, roskistavaralla kuten likaisilla nukeilla ja halvoilla pehmoleluilla, itse tehdyillä mobileilla ja tuulikelloilla jne.

Haise oudolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi