Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion ryhtyä kylähulluksi

Vierailija
24.10.2018 |

1. Aion kulkea ulkona aina kylpytakissa.
2. Kylpytakin taskussa aion aina pitää taskumattia josta välillä naukkailen. Taskumatissa voi olla vaikkapa vettä.
3. Kaupassa aion aina sanoa kassatyöntekijälle "olet maailman kaunein nainen". Aivan sama onko se työntekijä nainen vai mies.
4. Aion käyttää sateenvarjoa vaikka ei sataisi.
...
Mitä muuta voisin tehdä myös?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaa sote-parran.

Vierailija
2/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan paljon vaivaa näät. Ei siihen tarvita kuin yksi virhe niin leima on ikuinen. Jos käytät alkoholia sinusta tulee kyläjuoppo eikä hullua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, olet tehnyt viisaan päätöksen!

Vierailija
4/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toivoton tapaus, kielesi on liian huoliteltua. Jos otsikkosi olisi ollut esimerkiksi: "Mä meinaan aloittaa kylähulluksi." olisit jo uskottavampi. 

Vierailija
5/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät narun päässä jotain käpyä, joka on sun lemmikki (tyyliin Tanhupallon karvamato).

Vierailija
6/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet toivoton tapaus, kielesi on liian huoliteltua. Jos otsikkosi olisi ollut esimerkiksi: "Mä meinaan aloittaa kylähulluksi." olisit jo uskottavampi. 

=D

Hyvä pointti, mutta kyllä mä silti uskon onnistuvani. Keksin, että alan myös entistä enemmän höpistä itsekseni. Voin pysähtyä kadulla pitämään suoranaisia keskusteluja itseni kanssa.

Joku muu mainitsi alkoholin. En käytä alkoholia.

Joku mainitsi parran. Enpä tuosta oikein tiedä. Eihän parta ole hullua?

Vierailija
7/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna vanhanajan patterimankkaa mukanasi huutamassa kun käsilaukkua. Laitat sinne vaikka pyörimään sellasen Barbien tai Miina ja Manu satukasetin missä aina bimbelibom kehotettiin vaihtamaan sivua. Tarpeeksi kovalle ettet jää vahingossakaan keneltäkään huomaamatta.

Vierailija
8/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, olet tehnyt viisaan päätöksen!

Jos onnellinen tahtoo olla, niin ihan itse täytyy onnelliseksi pyrkiä. Ei kukaan muu voi sinua onnelliseksi tehdä kuin sinä itse.

Vierailija
9/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=D

Hyvä pointti, mutta kyllä mä silti uskon onnistuvani. Keksin, että alan myös entistä enemmän höpistä itsekseni. Voin pysähtyä kadulla pitämään suoranaisia keskusteluja itseni kanssa.

No onhan se jos sä olet nainen?

Vierailija
10/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanna vanhanajan patterimankkaa mukanasi huutamassa kun käsilaukkua. Laitat sinne vaikka pyörimään sellasen Barbien tai Miina ja Manu satukasetin missä aina bimbelibom kehotettiin vaihtamaan sivua. Tarpeeksi kovalle ettet jää vahingossakaan keneltäkään huomaamatta.

Se tahtoo vaan ola kylähullu, se ei tahdo oikeesti tulla hulluksi!

Vierailija
11/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte noita tehdä. Kävelet tai juokset vaan koko ajan niin kuin Forrest Camp.

Vierailija
12/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=D

No onhan se jos sä olet nainen?

Olen mies. Mutta kenties voisin leikata itselleni jonkin erityisen parran. Kenties voin pitää kasvoistani parran kokonaan poissa, mutta voin antaa parran kasvaa suureksi kaulalla. Sehän olisi hyvä lämmittäjä talvella, korvaisi kaulahuivin. Jostain kumman syystä en ole koskaan nähnyt kenelläkään tuollaista kaulahuivipartaa.

Vierailija
13/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ideoita tuntemiltani kylähulluilta:

Tavallisen makkaran sijaan syö koiranmakkaraa yhdessä koirasi kanssa.

Huorittelet kaikkia ohitsesi kulkevia nuoria naisia. 

Älä pese hampaita.

Pue päälle paksu tekoturkistakki ja lähde halailemaan tuntemattomia ihmisiä.

Hanki hokema, esimerkiksi: hyi, hyi, hyi!

Vierailija
14/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuudu alasti keskellä mannerheimintietä, pysäytä liikenne kävelemällä siksakkia korkein kukonaskelin.

Ei alkoholia.

Puhu tutkasäteistä, maailmanvallasta, ulkoavaruuden olennoista hallituksessa(hups, paljastinko jotain) jne.

Pane kovasti hanttiin.

Vierailija
15/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kylpytakin kanssa joku 90-luvun isokokoinen kännykkä, johon puhut omia höpinöitä sen näköisenä, etten tässä itsekseni puhu vaan puhelimeen, vaikka kaikki näkee, että itsekseen höpisee.

Muista myös jutella kylän patsaille ja kysy siltä kaupan kassalta, voisitko saada tarjota hänelle kupillisen teetä.

Vierailija
16/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mutta älä tule samalle kylälle. Täällä ei ole tilaa kahdelle hullulle..

Vierailija
17/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritä maksaa ne ostokset jokakerta afrikantähden tonninseteleillä ja pahottele ettei sulla ole pienempää. Ja kun tämä ei onnistu niin käske merkata summa vihkoon minkä maksat kuun lopussa. Minulle Prisman kassalla yks täti sano ihan tosissaan että "pistä vihkoon":D

Vierailija
18/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, mutta älä tule samalle kylälle. Täällä ei ole tilaa kahdelle hullulle..

I am the only kylähullu in the village👺

Vierailija
19/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee sinä kylähulluks jos siltä  tuntuu. Mutta varo! Jos mua vastaan tuut, minä pirätän sinut!

Vierailija
20/21 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän