Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä värit kertovat ihmisestä?

Vierailija
24.10.2018 |

Vihreä? Keltainen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
2/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä? Keltainen?

On kaatunut pahasti viikko sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okra-oranssi-violetti-akselilta löytyvät syvälliset, omia teitään kulkevat taiteilijaluonteet.

Mustaan pukeutuvat hevarit ja ikilaihduttajat.

Beigeä ja tummansinistä käyttävät merkonomiluonteet.

Pinkki aikuisella naisella on vitsi. Tyypistä riippuen hyvä tai huono vitsi.

Vierailija
4/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okra-oranssi-violetti-akselilta löytyvät syvälliset, omia teitään kulkevat taiteilijaluonteet.

Entäs kun pukeutuu noihin kaikkiin väreihin, pinkkiä lukuunottamatta. Väripaletti saattaa myös vaihdella vuodenaikojen/mielen vuodenaikojen mukaan. Aika mustavalkoista ja lokeroivaa on ajattelusi (jos siis vastasit tosissasi..)

Vierailija
5/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummemmat kaverit tai ainakin joku heidän sukulaisistaa on asunut paikassa jossa ei satele räntää ja lunta 6kk vuodesta.

Vierailija
6/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erääseen luontokerhoon kuuluvat kaverini pukeutuvat pääsääntöisesti maanläheisiin väreihin. Neulepaidat ovat kasvivärjätyistä langoista yms. 

Uraohjuskaverini pukeutuvat selkeisiin väreihin (ja laadukkaisiin materiaaleihin), valkoiseen, mustaan, tummansiniseen, punaiseen, harmaaseen, beigeen. Enemmän yksivärisiä vaatteita, kuin esim. printtejä.

Arkkitehti- ja AD-ystäväni pukeutuvat lähes aina mustiin selkeälinjaisiin vaatteisiin.

65-vuotias äitini pukeutuu milloin mihinkin väriin, printteihin, yksivärisiin, usein murrettuihin väreihin. Hän on eläkkeelle jäänyt lastentarhanopettaja ja on aina sanonut, että lasten kanssa pitää käyttää värejä.

Värit ilmentävät ennen kaikkea tyyliä ja sitä viiteryhmää, johon haluamme kuulua.

Vierailija
7/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonvärihän ei kerro ihmisestä kaikkea, mutta voi se jotain osviittaa antaa.

Punainen ihminen voi olla suuttunut, punastunut, palanut auringossa tai on tukehtumaisillaan.

Sininen ihminen on eksynyt smurffeista tai käynyt Vilivonkan tehtaassa ryöstämässä mustikkapurkkaa.

Keltainen ihminen on juonut/polttanut liikaa tai sitten on naamioitunut Simpsoniksi. Jos päässä on vain pari haituvaa niin tätä voi pitää jo varmana tietona. 

Tätähän voi jatkaa vaikka millä mitalla.

Vierailija
8/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä oli ennen minulle vaikea väri. Sitä käytti eräs tuntemani kevytkenkäinen nainen. En löytänyt itselleni sopivia puhtaita vihreän sävyjä, kun katselin hänen sekoa elämäänsä.  Luonnossa vihreät olivat aika kauniimpia. Hän yritti varmaan hoitaa traumojaan vihreällä.  Itse siirtynyt keltaisesta kaudestani takaisin lempiväriini punaiseen, silloin kun hänen vihreytensä oli häiritsevää.  

Nykyisin käytän punaista piristeenä ja muuten kaikkia värejä. Valkoisella taitettu violetti on kaunis. Minulla oli myös ruskea kausi. Sininen on monesti mustani. Olen löytänyt myös monta minulle sopivaa vihreää. 

Vierailija
9/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempiväri on violetti. Siis kylmään taittava tumma violetti. Saan helposti mustelmia, onkohan näillä yhteys toisiinsa? 😂

Vierailija
10/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa valitsee vaatteet sen mukaan miten ne sopivat itselle. Vaikka pitäisi väreistä ne eivät näytä aina hyvältä kaikkien päällä.

Vierailija
11/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun pukeutuu noihin kaikkiin väreihin, pinkkiä lukuunottamatta. Väripaletti saattaa myös vaihdella vuodenaikojen/mielen vuodenaikojen mukaan. Aika mustavalkoista ja lokeroivaa on ajattelusi (jos siis vastasit tosissasi..)

En vastannut tosissani. Luulisi että jo eka kohta olisi sen kertonut. Sinä taisit vastata tosissasi.

Vierailija
12/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat vaatteet ovat myös monen kiireisen ihmisen "uniformu". Ei tarvitse miettiä, kun kaikki sopii toistensa kanssa. Vaikka tähän tyyliin: http://www.closetfulofclothes.com/10-all-black-outfits-from-pfw-that-ar…;

Vierailija
13/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki on lapsellisten, taiteellisten ja mielenvikaisten väri.

Vierailija
14/15 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän, miten niitä värejä käyttää.

Esim. tämä Beyoncen asu olisi tavallisella suomalaisnaisella (ja ilman stailaamista viimeisen päälle) aika villi ja saisi tosiaan pohtimaan kantajansa mielenterveyttä: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3824809/Does-Beyonce-need…

Sitten taas tämän sivuston kolmas ja neljäs kuva näyttävät tyylikkään ja hienostuneen tavan käyttää pinkkiä/vaaleanpunaista: https://www.glamour.com/story/matching-coat-bag-winter-trend

Monen asian voi tehdä hyvin tai huonosti. Ei kannata yleistää.

Vierailija
15/15 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näitä kaikkia kolmea ja pukeudun pinkkiin. Aika nappiin meni! 

Itse miellän sellaiseen limeen/ruohonvihreään pukeutuvat tyypit kaksinaamaisisksi kieroilijoiksi, mutta tämä johtuu varmaan alakouluajan ystävästä joka sopi profiiliin ja jolla oli pakkomielle tuohon karmeaan väriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi