Onko tissien alaosatatuoinnit sinusta kauniita?
Nyt on noita tosi paljon instassa. Ottaisikohan itsekin :O
Kommentit (26)
Ei. Tosin olen jäävi sanomaan koska tatuointia ällöttävämpänä pidän muiden naisten tissejä :D Siis en normaalisti kiinnitä tisseihin huomiota, mutta jos ne on erityisen korostetusti esillä (esim. instan tissikuvissa) niin yäk. Tissikuvat eivät ole minusta kauniita.
Itsellä ei ole mutta tatuoijallani on puoliksi valmis ja sanoi että tekee todella kipeää siihen nakuttaa.
Tatuoinnit missään ei ole kauniita.
Kasvojen ja käsien jälkeen hirvein paikka tatuoinneille on missään tissien lähettyvillä.
En ole nähnyt enkä onneksi ole instassakaan. Mutta tuskinpa ne kauniita on, kaikki tatuoinnit on menettäneet jo vuosia sitten viehätyksensä minun silmissä. Kun muuttuivat muoti-ilmiöksi, muuttuivat samalla helvetin rumiksi.
Nykyään on harvinaisempaa löytää puhdasta suttaamatonta ihoa metritolkulla. Se on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt enkä onneksi ole instassakaan. Mutta tuskinpa ne kauniita on, kaikki tatuoinnit on menettäneet jo vuosia sitten viehätyksensä minun silmissä. Kun muuttuivat muoti-ilmiöksi, muuttuivat samalla helvetin rumiksi.
Nykyään on harvinaisempaa löytää puhdasta suttaamatonta ihoa metritolkulla. Se on kaunista.
Niinpä.
Mikään ei ole kauniimpaa kuin puhdas iho.
Jos se on harkittu, oikeasti merkityksellinen tai henkilön koko habitukseen sopiva, niin miksei. Toisille sopii toisille ei. En ottaisi vaan sentakia, että jossain netissä monella tuntuisi olevan sellainen. Ei välttämättä sovi sinulle, tai sitten sopii. Entä olisiko se susta vielä sitten kaunis 5, 10, 30 vuoden kuluttua, kun ei ole enää niin IN ja tissit roikkuu eikä se edes enää näy kunnolla? Mutta tietysti jos siltä tuntuu niin ota.
Ite voisin kans ottaa, joskus mietin, mut oon tullut siihen tulokseen, etä ko. tatska näyttää kauniilta vain tosi terhakoiden (silikoni?) keskikoista hiukan pienempien rintojen kanssa ja mielellään ilman rintaliivejä. Eli reaalimaailmassa aika turha tatuointi, ellei ole sitten muitakin tatskoja olemassa jolloin tuo vaan täydentää kokonaisuuden. Henkilökohtaisesti kuitenkin tää rinnan alustatska on kauniimpi kuin siinä rintojen välissä yläpuolella olevat tatskat jotka mielestäni varastaa aina huomion kaikelta muulta ja näyttää esim. suurimmaksi osaksi avonaisten vaatteiden kanssa aika rumalta.
T N. 26v
Ei luoja paratkoon.
Puhdas iho on muutenkin tulossa muotiin.
Mieti hyvä ihminen vielä. Kuvittele miltä ne näyttää mummona, kun paikat... noh, vähän roikkuu.
Ne on ihan kammottavan rumia. Tosin vihaan tatuointeja muutenkin joten ehkä olen väärä ihminen sanomaan.
En vaan voi käsittää miten ihmiset voivatkin olla niin lampaita että ottavat pysyvän merkinnän ihoonsa siksi että se on muotia. Tatuointi jos joku on nimenomaan yksityinen asia, sellainen jossa muiden mielipiteitä ei kysellä. Eikä sitä oteta siksi että näyttää instassa kivalta hetken.
Mahtaa monia harmittaa kun trendi menee ohi ja sille käy niin kuin edeltäjilleenkin: siitä tulee oman aikansa hauska ajankuva jolle naureskellaan osittain hyväntahtoisesti. Ihan niin kuin tribaalitatuoinneille nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja paratkoon.
Puhdas iho on muutenkin tulossa muotiin.Mieti hyvä ihminen vielä. Kuvittele miltä ne näyttää mummona, kun paikat... noh, vähän roikkuu.
Mummona iho roikkuu ja vanhenee oli tatuointeja tai ei
On ihania jos tissit muuten on riittävän kokoiset ja kiinteät. Pari lasta imettäneiden on turha vaivautua ellette ole käyneet ottamassa silareita. 90% av mammojen rinnoista on pilalla.
Luin että "tissien alaotsatatuoinnit" 😂😂 Ehdin jo miettiä, että mikä on tissien alaotsa!
Haluaisin, mutta mulla on liian isot tissit et näyttäis hyvältä.
Ei ap välttämättä itsekään pidä kyseisistä tatuoinneista tai tatuoinneista tai instagramin stereotyyppisistä pimpoista. Haluaa ehkä kysyä tällä tavoin, koska rehellinen ja todenmukainen tyyli voisi olla liian ilkeän kuuloista.
Mielestäni tuo on kiva sijainti ja olen nähnyt monia hienoja alatissitatskoja. Ne mandala-aiheet alkavat kyllä olla nähty ja pidän niitä vähän tämän päivän tribaalina, mutta mikäs siinä jos ottaja tykkää itse. Vähän silti toivoisin mielikuvitusta, tuohon sopii monenlainen kuva ja erilaiset tyylit.
Itse ottaisin tuohon, mutta luulen että paranemisvaihe pitäisi viettää pitkälti sängyssä maaten tai sijoittaa tatska hieman alemmas, koska painovoima on jo tehnyt juttujaan.
Eihän kukaan tule sitä näkemään ellet liiku bikineissä
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja paratkoon.
Puhdas iho on muutenkin tulossa muotiin.Mieti hyvä ihminen vielä. Kuvittele miltä ne näyttää mummona, kun paikat... noh, vähän roikkuu.
Miten ihmiset vielä herran vuonna 2018 jaksaa vedota tatuointikeskustelussa siihen, että vanhana iho roikkuu? Voi pyhä sylvi.
Terveisin ihan vaan tatuoimaton
Pidän tatuoinneista, mutta nuo rinnanalustatuoinnit näyttävät typeriltä
Vierailija kirjoitti:
Nyt on noita tosi paljon instassa. Ottaisikohan itsekin :O
WT
Tissit ovat kauniita, mutta tatuoinnit ei ole.
Eli suunnittelet ottamista vain koska ne ovat nyt trendaamassa instassa, vaikket edes itse tiedä ovatko ne sinusta itsestäsi oikeasti hienoja? Jos itse todella tykkäisit niistä, muiden mielipiteiden kyselylle ei olisi tarvetta.
Ei kantsi elää vain muiden mielipiteiden mukaan, trendit muuttuu laidasta toiseen etkä voi ikinä muutenkaan miellyttää kaikkia.