Onko lapsesi vasenkätinen?
Kommentit (9)
Hän on hyvin sosiaalinen, viihtyy isoissa porukoissa ( mutta myös yksin) Tykkää pitkistä keskusteluista. On hyvin verbaalinen ja keksii sellaisia kielikuvia etten voi kuin ihailla.
Hänellä on paljon ystäviä molemmista sukupuolista. Hänellä on myös hyvä tilannetaju ( ja tyylitaju myös :D)
Niissä asioissa joista pitää on pitkäjänteinen. Jos ei pidä, niin kyllästyy helposti. Vahvuutensa ovat selvästikin juuri tuossa sosiaalisuudessa ja kielellisessä ilmaisussa. Uskon hänen löytävän ammattinsa niiden parista.
On hänellä vasen käsi oikean lisäksi.
Molemmat lapseni ovat vasenkätisiä, kuten myös me vanhemmat. AIka erilaisia ollaan keskenämme, poislukien tietty itsepäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvin sosiaalinen, viihtyy isoissa porukoissa ( mutta myös yksin) Tykkää pitkistä keskusteluista. On hyvin verbaalinen ja keksii sellaisia kielikuvia etten voi kuin ihailla.
Hänellä on paljon ystäviä molemmista sukupuolista. Hänellä on myös hyvä tilannetaju ( ja tyylitaju myös :D)Niissä asioissa joista pitää on pitkäjänteinen. Jos ei pidä, niin kyllästyy helposti. Vahvuutensa ovat selvästikin juuri tuossa sosiaalisuudessa ja kielellisessä ilmaisussa. Uskon hänen löytävän ammattinsa niiden parista.
Mun viisivuotiaassa vasurissa (pojassa) on nuo samat piirteet. Verbaalisesti lahjakas ja paljon kavereita. Virikkeitä on oltava. Pliisu tavismaisuus tökkii. Liikunnallisesti erittäin lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat lapseni ovat vasenkätisiä, kuten myös me vanhemmat. AIka erilaisia ollaan keskenämme, poislukien tietty itsepäisyys.
Mulle tää on uutta. Mä olen oikeakätinen kuten hänen isänsäkin (exäni). Siksi tämä onkin niin uutta. Identifioin itseni nyt vasenkätisen äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat vasenkätisiä. Siis sellaisia he ovat.
Jatkan tähän vielä, että ovat luonteeltaan toistensa vastakohtia. Ei ne kätisyydestä johdu. Tietysti voisin luetella tähän, kuinka loistavia molemmat ovat, mutta enpä taida.
Vasenkätinen (tai kaksikätinen) lapseni on perheen päivänpaiste, lapsista helpoin. Hän on taiteellinen ja erittäin musikaalinen. Hänellä on rikas oma mielikuvitusmaailma, välillä rasittavuuteen saakka. Hän voi viihdyttää itseään loputtomiin mietiskelemällä ja laulelemalla, ja korvat ovat todella usein hukassa. Sosiaalisesti hän on sovittelija ja tarkkailija, joka huomaa paljon nyansseja ja tulee toimeen hyvin monenlaisten ihmisten kanssa, varsinkin vauvojen ja aivan pienten lasten. Hän kärsii voimakkaasti kaikesta epäsovusta.
Minäkin olen vasenkätinen, mutta ihan erilainen persoona.
Onkos joku pakkomielteinen ongelma siellä nupissa kun aloittelet?
Molemmat ovat vasenkätisiä. Siis sellaisia he ovat.