Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (395)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nää on aivan älytön juttu. Tehdään akryylista vaatteita, joita ei ole tarkoituskaan oikeasti käyttää, ja sit niitä on joka joulun alla kaupat väärällään (täällä Yhdysvalloissa siis) ostettavaksi just sen joulun rumaksi paidaksi. Haha, ja ilmastonmuutos ei oo totta.

Ilmasto on aina muuttunut.  Ilmasto on lämpimämpi jo ennen ihmisen teollistumisen aikakautta. 
Mieti sitä. 

Vierailija

Ihailtavaa denialismia. Fakta kuitenkin on, että ihmisen toiminta lämmittää ilmastoa yli normaalin vaihtelun, ja jos jotain, tai oikeastaan radikaalejakin muutoksia ja pian, ei tehdä, voimme hyvästellä tuntemamme maapallon.

Vierailija

Naiset on silti ihania tuollaisissa jutuissa, koska se kertoo teidän leikkisästä luonteestanne; ei miehet voisi pukea joulupaitoja, mutta naisetpa vaan voivatkin ilman, että teiltä lähtee mikään "kunnia". Useimmat miehet taas ovat niin pelkureita perusluonteeltaan ja meidän perusydintä on miehuuden menettämisen pelko, niinpä emme leiki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihailtavaa denialismia. Fakta kuitenkin on, että ihmisen toiminta lämmittää ilmastoa yli normaalin vaihtelun, ja jos jotain, tai oikeastaan radikaalejakin muutoksia ja pian, ei tehdä, voimme hyvästellä tuntemamme maapallon.

Sä et pysty tieteellisesti osoittamaan että mikä ihmisen toiminta olisi vaikuttanut ilmaston lämpiämiseen. Etkä sinä edes tiedä mitä normaali vaihtelu tarkoittaa... maapallolla on nimittäin ollut jopa jääkausia ja lämpöisempää kun nyt jo aikaa ennen ihmistä.  

Juuri

Arvasin et täällä ketju rumista joulupaidoista!

Kysymys että saako suomesta sellaista paitaa jossa ois jouluvalot? En ite ainakaan viel löytänyt

Vierailija

Juuri kirjoitti:
Arvasin et täällä ketju rumista joulupaidoista!

Kysymys että saako suomesta sellaista paitaa jossa ois jouluvalot? En ite ainakaan viel löytänyt

Pieni askartelu voisi olla nopsempaa kuin tuollaisen etsiminen; osta paristoilla toimiva lyhyt lediketju ja ompele muutamalla pistolla sopivanrumaan joulupaitaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse kudottuna voisi kyllä tehdä jonkun todella törkeän, harmi ettei itsellä riitä taidot :(

Osta huopaa tai paksua kangasta sitten teet applikaation.

Vierailija

Tosinainen tuunaa jostain käytetystä paidastaan ruma joulupaita- version. Miehenkin vanha paita kelpaa, tai anopin, äidin tai ystävän. Tai vaikka lapsen (jos mahtuu päälle). Tuunattavaksi siis valikoituu paita jota ei muuten käytetä enää ja joutaa roskiin. 

Itsehän käytän kaikki edellisvuosien tingeldingelit joita jotkut tuttavani edelleen kiinnittelevät kortteihin ja lahjoihin. Käsittääkseni näitä kulkusia, kimalteita ja muita myös myydään kaupoissa. Jos haluaa oikein tuikkia, myös ledivalosarjoja pattereilla myydään kaupoissa (olen saanut joulukukissa sellaisiakin). Paitaan voi ripustaa kaikki joulukoristeet jotka ovat naarmuuntuneet, vahingoittuneet tai niin typerän näköiset, ettei ikinä niitä enää haluaa käyttää. Itselläni myös kestosuosikkina paitoihin anoppivainaan perinnöksi jäänyt poro-tonttukoriste, joka vain on niin hirveä, että saavuttaa suosiota joka vuosi (kaverit oikein odottaa näkevänsä sen taas). Mielikuvitus on rajana, hakaneulat ja tarranauhat on halpoja, ja kun kyseessä ei ole kuin kertaluomus, ei ommeltenkaan tarvitse pitää (päinvastoin jos kyseessä on vuosi vuodelta kiinniteltävät koristeet, on vain eduksi että ne lähtevät myös helposti irti). Paitaa voi myös maalata (jos kangas sopivaa), spreijata, tuhria siihen vanhat kynsilakat, ne hileisetkin, ja sen voi jopa pistää soimaan.

Valmiit rumat joulupaidat ovat amerikkalaisten hömpötyksiä. Itse tuunatut (käpyhän nyt pitää löytyä joka paidasta) on suomalainen juttu.

Vierailija

Mä en ole aiempina vuosina löytänyt mieleistä, kun ne hienoimmalla kuvalla varustetut on olleet akryyliä ja sen oloisia että menee ekassa pesussa huonoksi. Tänä vuonna teen itse, koska edelleen näiden idea on niin hauska. Ostin kirppikseltä yksivärisen collegepaidan ja virkkaan siihen koristeeksi poron, kuusia ja lumihiutaleita. Ne voi sitten tarvittaessa vaihtaa toisiin ja tällaisen paidan käyttöikä on muutenkin pidempi.

Vierailija

Voi ostaa. Noihan kestää koko lippu elämän kun käyttää kerran tai kaks vuoteen...

Yllättävän tärkee ois sytyttää takka tai sauna aina päältä päin. Silloin hiukkasia ei tule niin paljon. Jos nyt ilmastoa mietitään.

Gina kids

Mä oon löytäny jo hienon poropaidan kaupasta se on semmonen persikan värinen ja siinä on poro tonttulakilla se oli kai tässä kuussa, en vielä ostanut sitä. Se on mun mielestä olikohan siinä kokoo oliko 146 cm silloin vielä napakka, "oli pömppöö" :/ Oisin ostanu 152 cm-158 cm ja vaateliikkeissä on se xs, mutta xxs puuttuu se on väärin, koska muutkin on ollu kaupassa sitä mieltä että esim. ginassa pitäisi olla xxs ja xxxs, koska on isojakin kokoja. Asiakkaat on halunnu näitä xxxs mutta numeroin 2,3,4,5,6 xs tai lasten koot esim. Gina Kids niin sinne pääsee sitten. :I 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat