Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höpö höpö että muka karhu olisi koskenut käpälällään koulutyttöön

Vierailija
23.10.2018 |

Vanhempien ei olisi pitänyt tuoda tytön hyvää läppää julkisuuteen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/dbab1a70-03f9-408e-9a09-23f47dbc7116_u…

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin että oliko todistajia?

Vierailija
2/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kertoi 5/5 tarinan, joka meni todesta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, anna lapsosen satuilla. Idiootit vielä uskoo 😂

Vierailija
4/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, jos asuisit tuolla antaisitko lapsen kävellä bussipysäkille kulometrin matkan?

Vierailija
5/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikkea mitenkään nykypäivän muka-uutisista.

Vierailija
6/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mahdottomana, olen kuullut toisestakin vastaavanlaisesta kohtaamisesta. Karhu oli käynyt nuuhkimassa ja koskettanutkin. Kyseessä siis aikuinen, joka oli samalla tavalla maannut maassa.

Vierailija
7/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä karhun jäljet tms. näkyy jos on totta. En nyt näe, miksei olisi.

Vierailija
8/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän miehen, mitä karhu kosketti. Sillä miehellä tippu kyllä otsanahka silmille.

Vierailija
9/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, jos asuisit tuolla antaisitko lapsen kävellä bussipysäkille kulometrin matkan?

Miksi en antaisi? Eihän tämänkään tarinan lapsen suolet levinneet pitkin mäkiä.

Vierailija
10/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä mahdottomana, olen kuullut toisestakin vastaavanlaisesta kohtaamisesta. Karhu oli käynyt nuuhkimassa ja koskettanutkin. Kyseessä siis aikuinen, joka oli samalla tavalla maannut maassa.

Aika erikoista jos talvivarastoa kerryttävä villieläin ei käyttäisi tilannetta hyödyksi. Vielä kun ottaa huomioon kuinka innokkaasti eläintarhoissa olevat karhut käyvät aitauksiinsa tunkeutuvien vieraiden ihmisten kimppuun vaikka ihmiset eivät ole aggressiivisia eli ei ole kyse puolustautumisesta.

Vierailija
11/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas moni karhun ja miehen lisäksi oili tuotakaan näkemässä? Itse en moisiin usko, ennen kuin näen asiasta silkkaa faktaa, eli vähintään valokuvan, mielellään videon. Jos karhu ihmistä lähestyy, niin se ei todellakaan tee sitä ystävällismielisesti, vaan silloin on tosi kyseessä ja karhu kokee asemansa uhatuksi ja todennäkösesti puolustaa poikastaan. Muutoin karhu väistää ihmistä, aina.

Vierailija
12/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en antaisi? Eihän tämänkään tarinan lapsen suolet levinneet pitkin mäkiä.

Niin, tämä kertoikin jo oleellisen😂

Vierailija
13/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas moni karhun ja miehen lisäksi oili tuotakaan näkemässä? Itse en moisiin usko, ennen kuin näen asiasta silkkaa faktaa, eli vähintään valokuvan, mielellään videon. Jos karhu ihmistä lähestyy, niin se ei todellakaan tee sitä ystävällismielisesti, vaan silloin on tosi kyseessä ja karhu kokee asemansa uhatuksi ja todennäkösesti puolustaa poikastaan. Muutoin karhu väistää ihmistä, aina.

Kyllä karhu voi olla utelias.

Vierailija
14/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsi AV provoilijan lapsi Porvoosta. Se selittäisi kaiken.

Vierailija
15/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen lähellä olisi hiippaillut susi, jo vain olisi elukkaparka päässyt hengestään. Mutta NALLE, OTSO, MESIKÄMMEN - eihän se voi olla vaaraksi kellekään....

Tytön pelasti vain se, että oppi oli mennyt perille. Jos olisi huutanut tai liikkunut, karhu olisi suolistanut tyttöparan tuosta vaan.

Tiesittehän, että 90-luvulla itärajan tuntumassa "mesikämmen" nimenomaan repi lenkkeilijän sisuskalut?

Vierailija
16/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaupunkilaiset naureskelee jotka ei ole koskaan karhua nähneetkään kuin ehkä eläinpuistossa. Karhuun törmääminen ei ole mitenkään hirveän harvinaista, ja tuollakin oli petoyhdyshenkilö käynyt jäljet toteamassa. 

Tyttö ehkä säikähtäneenä vähän turhankin hätäisesti toimi kun alkoi kuollutta esittää heti karhun nähdessään, ja sai sikiöasentoon menemällä karhun mielenkiinnon heräämään. Jos karhu ei käyttäydy hyökkäävästi niin paikalta voi poistua rauhallisesti tulosuuntaansa. Karhu on utelias eläin joka on paikoitellen ihmisen hajuihin hyvin tottunut ihmisten pihoja tonkiessaan. Kaikesta päätellen se ei ollut aggressiivinen eikä karhu yleensä sitä olekkaan, luultavasti nuori utelias yksilö joka tuli tutkimaan hassua möykkyä, ja saattaapa se käpälälläkin kokeilla. Vaikka karhussa on julmetusti voimaa niin ei se murskaa kaikkea mihin koskee jos se ei ole pahalla tuulella.

Vierailija
17/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen lenkkeilijä jäi emon ja pentujen väliin.

Vierailija
18/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammankin kerran olen käynyt sienestämässä noilla nurkilla. Fakta on, että karhuja siellä liikkuu. Useampaankin jätökseen törmännyt. Jos siellä on ihmisiin tottunut karhu, ei kiva. En taida enää tänä syksynä käydä suppilovahveroita käydä tuolta katsomassa.

Vierailija
19/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverille karhu yritti tyrkyttää jotain Vartiotornia. Kaveri kertoi että ei saa ottaa vierailta mitään, eikä ees puhua niitten kaa. Se karhu suuttu ihan hirveesti ja söi mun kaverin. Tiedän tämän koska karhu soitti mulle ja kerto 😥😥

Kultakutri 10-vee, Satumaa

Vierailija
20/55 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhut eivät tee luonnossa pahaa lapsille eikä marja-mummoille..eivät koe heitä uhkaksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan