Kertokaa joku seksikäs soitin jolla saa naisia, mutta sen soittaminen ei vaadi kahta kättä
Minulla on käsivamma joten seksisoitinten kuningas eli kitara ei käy.
Kommentit (39)
Lukematta muita vastauksia: kysy Def Leppardin rumpalilta.
Kazoo. Eipä sillä kitarallakaan enää naisia saa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Huuliharppu, ja oon ihan tosissani. Kato arpinaamaa, nuuskamuikkusta... se on mystinen soitin
Nuuskamuikkunen on selvästi homo ja kiinnostunut muumipeikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Triangeli
Tämä! Aina kun koulussa jouduin triangelimieheksi niin oikein tunsin kaikkien tyttöjen himokkaan tuijotuksen!
Päivän naurut! Kiitos! Siksi lienee triangeli toiselta nimeltään pimpparauta:-)
PLS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Triangeli
Tämä! Aina kun koulussa jouduin triangelimieheksi niin oikein tunsin kaikkien tyttöjen himokkaan tuijotuksen!
Päivän naurut! Kiitos! Siksi lienee triangeli toiselta nimeltään pimpparauta:-)
Repesin nauramahan! :D
Sähkökitaraa voi soittaa tapping-tekniikalla yhdellä kädellä. Tarvittavat muutokset soittimeen koostuvat noin yhden kumilenkin asentamisesta!
Nokkahuilu, työnnä se perseeseesi ja piere, ei vaadi käsiä ollenkaan.
Saksofoni, kunhan saa tuettua johonkin. Soitetaan yhdellä kädellä.
Roikkuu kaulasta, ja on seksikkäimpiä soittimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Triangeli
Ja jos triangeli on musikaalisesti liian vaativa, koita duangelia. Siinä on yksi kulma vähemmän!
Minä soitan monokkelia.
Yksikätiselle (ja myös ihan raajattomille) beatboxing on avauksen kontekstissa tehokkain, jaetulla toisella sijalla viheltäminen ja huuliharppu. Roger Whittaker vislailee: https://shorter.me/0_Li_
Se, missä järjestyksessä seksisoittajat ovat, riippuu tilanteesta. Stagella se yleensä on kitaristi, rumpali, kiippari. Mutta tilanteissa joissa on vain yksi soitin sekä yksi tai useampi kaunotar, kiipparin tsargat ovat tähtitieteellisen suuret verrattuna kaikkiin muihin.
Mä olen saanut parhaat panot suuta soittamalla!
Kallein iPod ja siihen kullatut kuoret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuliharppu, ja oon ihan tosissani. Kato arpinaamaa, nuuskamuikkusta... se on mystinen soitin
Nuuskamuikkunen on selvästi homo ja kiinnostunut muumipeikosta.
Tiedätkö kuinka monen tytön ensimmäinen ihastus nuuskamuikkunen on ollut?
Huuliharpulle täältäkin ääni. Enoni soittaa huuliharppua, samoin isäni kaveri, ja molemmilla naisia riittää. Huuliharppu on myös kätevä kantaa taskussa. Sen kun kaivaa housuista esiin ja näyttää neidolle, niin ai että!