Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin kotiinkuljetuksesta!

Vierailija
23.10.2018 |

"Sinulle on saapumassa paketti

Osoitteeseen ***** on tulossa lähetys *****
seuraavien päivien aikana. Jos et ole paikalla, se viedään noudettavaksi postista.
Toimitusvaihtoehtoihin pääset tästä: ***** (vastaus klo 13:00 mennessä)."

Tekstiviesti ja sähköposti olivat tulleet klo 11.14. Olin nukkumassa (koska vuorotyöt) joten en huomannut viestiä tarpeeksi ajoissa. Olisin halunnut valtuuttaa Postin jättämään paketin ovelle, koska kyseessä erittäin painava paketti. Mutta eihän se enää onnistu. Mitäs nyt sitten?

Miten Posti voi olettaa että päivystäisi tauotta puhelimen/sähköpostin ääressä ja vastaisi viestiin alle parissa tunnissa??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on näköjään vielä hiottavaa uudessa käytännössä mutta hyvä juttu, että ovat muuttamassa toimintaansa tässä asiassa. Sinuna kokeilisin jos linkki tai mikä ikinä vielä toimii.

Vierailija
2/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän on näköjään vielä hiottavaa uudessa käytännössä mutta hyvä juttu, että ovat muuttamassa toimintaansa tässä asiassa. Sinuna kokeilisin jos linkki tai mikä ikinä vielä toimii.

"Toimitusta ei voida enää muuttaa."

Huoh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toimitusta ei voida enää muuttaa."

Huoh..

Laita ihmeessä palautetta nyt kun vielä asia vaivaa muuten se jää, ei 1 tunti ja 45 minuuttia ole mitenkään päin kohtuullinen aikaikkuna tällaiselle.

Vierailija
4/10 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vajaa kaksi tuntia on näköjään ihan normikäytäntö. Sain eilen saman viestin n. varttia yli neljä ja kuuteen asti olisi ollut aikaa vastata, enpä minäkään valitettavasti ollut puhelin kourassa tänä aikana. Ihan käsittämätöntä, että ovat päättäneet kahden tunnin olevan riittävä aika, kuvittelin että pakettini oli vain saapunut niin myöhään ja kuuteen mennessä työt oli saatava päätökseen. Posti on kyllä harvinaisen rasittava laitos.

Vierailija
5/10 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postille voi soittaa.

Vierailija
6/10 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä. Minä sain vastaavan viestin, vastasin samantien eli kotiinkuljetus tiettynä Postin määrittämänä aikana. Odotin kotona, ei mitään viestejä tms. eikä pakettia. Seuraavana päivänä tuli lappu, että et ollut vastaanottamassa pakettia, joten se on noudettavissa postitoimipaikasta. Yhteys Postiin ei muuttanut mitään, heidän tietojensa mukaan ovella oli käyty, mutta en ollut ottamassa pakettia vastaan.

Samanlainen juttu kävi siskolle, joka odotti pakettia Saksasta. Posti lupasi toimittaa, ei mitään yhteydenottoa sovittuun aikaan ja seuraava tieto oli, että paketti löytyy kaupungin toiselta laidalta,se on siellä 2 vrk noudettavissa. Myyjä oli maksanut kotiinkuljetuksen, mutta Suomen Posti ei kuljettele.

Vierailija
7/10 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina jatin oven lapun jossa pyysin postimiesta jattamaan paketin oven taakse. Kun tulin kotiin paketti oli jatetty siihen ihan kuten halusinkin. Kiitos Posti, tyytyvainen olen.

Vierailija
8/10 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Asun Turussa ja tilaan paketteja Postin kuljettamana kotiin melkein voi sanoa lähes viikottain. Mulle tulee aamuisin jo joskus ennen klo 8 tekstiviesti, jossa on vaihtoehtoina paketin tuominen tänään A) 13 - 15, B) 17 - 19, C) huomenna 10 - 12, D) posti soittaa ja sopii sopivan ajan. Aina on toiminut ja pari kuskia on tullu jo tutuiks, kun tuovat usein paketteja.

Vierailija
9/10 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä. Minä sain vastaavan viestin, vastasin samantien eli kotiinkuljetus tiettynä Postin määrittämänä aikana. Odotin kotona, ei mitään viestejä tms. eikä pakettia. Seuraavana päivänä tuli lappu, että et ollut vastaanottamassa pakettia, joten se on noudettavissa postitoimipaikasta. Yhteys Postiin ei muuttanut mitään, heidän tietojensa mukaan ovella oli käyty, mutta en ollut ottamassa pakettia vastaan.

Samanlainen juttu kävi siskolle, joka odotti pakettia Saksasta. Posti lupasi toimittaa, ei mitään yhteydenottoa sovittuun aikaan ja seuraava tieto oli, että paketti löytyy kaupungin toiselta laidalta,se on siellä 2 vrk noudettavissa. Myyjä oli maksanut kotiinkuljetuksen, mutta Suomen Posti ei kuljettele.

Tämä kyllä vituttaisi. Paketti painaa yli 20kg eikä minulla ole autoa.

Vierailija
10/10 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa. Asun Turussa ja tilaan paketteja Postin kuljettamana kotiin melkein voi sanoa lähes viikottain. Mulle tulee aamuisin jo joskus ennen klo 8 tekstiviesti, jossa on vaihtoehtoina paketin tuominen tänään A) 13 - 15, B) 17 - 19, C) huomenna 10 - 12, D) posti soittaa ja sopii sopivan ajan. Aina on toiminut ja pari kuskia on tullu jo tutuiks, kun tuovat usein paketteja.

Kiva että jossain toimii. Oma viestini oli tosiaan suurin piirtein tällainen "teille on tulossa lähetys seuraavie päivien aikana. Jos et ole paikalla, se viedään postiin noudettavaksi. Voit myös valita seuraavista vaihtoehdoista... A) saa jättää oven taakse. B) Lähetyksen voi viedä pakettiautomaattiin. (omani ei välttämättä olisi mahtunut)" Eniten minua tässä siis ihmetyttää tämä alle kahden tunnin aikaikkuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan