Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iik, menen huomenna ottamaan hiuksiini PERMIKSEN

Vierailija
23.10.2018 |

Hiukseni on ohutta lirua, joka aamupäivän aikana lässähtää sellaiseksi vasikannuolemaksi vaikka mitä tekis. Rasvoittuu nopeasti. Venähtänyt polkkapituus.
Toiveissa olisi että kihara tekisi tukan vähän kuohkeammaksi ja että kampaukset kestäisivät kauemmin kuin sen pari kolme tuntia.

Minkälaisia kokemuksia on muilla permiksistä, siis vähän tuoreempia kuin 80-luvulta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, hiljaista on permisrintamalla näköjään😁 ap

Vierailija
2/7 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 90-luvulla, taisi olla viimeistä kertaa 2000-luvun alussa. Tehtiin erikokoisilla rullilla, näytti luonnonkiharalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakarvoihin otin permiksen viimeviikolla ja näyttää ihan sairaan makeelta. Karvat malliltaan vaimonnuolemia.

Vierailija
4/7 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella paksu, pitkä tukka. Osin luonnonkihara.

Isoilla rullilla kohotusta- upea lopputulos eikä vaikuta perinteiseltä kauhupermikseltä:)

Vierailija
5/7 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella paksu, pitkä tukka. Osin luonnonkihara.

Isoilla rullilla kohotusta- upea lopputulos eikä vaikuta perinteiseltä kauhupermikseltä:)

Eli täysin päinvastainen hiuslaatu kuin omani. No, saa nähdä mitä tästä omastani tulee. Ap

Vierailija
6/7 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis kans. Mutsi laitannut mulle vuosia mut on nyt sairastellut eikä enää niin hyvin kykene. Tarvis tytär opettaa.

Vierailija
7/7 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä onkin jo melkein 30 vuotta aikaa kun viimeksi permiksen otin. No, eiköhän ne kohta ole taas huippumuotia.