Iik, menen huomenna ottamaan hiuksiini PERMIKSEN
Hiukseni on ohutta lirua, joka aamupäivän aikana lässähtää sellaiseksi vasikannuolemaksi vaikka mitä tekis. Rasvoittuu nopeasti. Venähtänyt polkkapituus.
Toiveissa olisi että kihara tekisi tukan vähän kuohkeammaksi ja että kampaukset kestäisivät kauemmin kuin sen pari kolme tuntia.
Minkälaisia kokemuksia on muilla permiksistä, siis vähän tuoreempia kuin 80-luvulta?
Kommentit (7)
Mulla oli 90-luvulla, taisi olla viimeistä kertaa 2000-luvun alussa. Tehtiin erikokoisilla rullilla, näytti luonnonkiharalta.
Munakarvoihin otin permiksen viimeviikolla ja näyttää ihan sairaan makeelta. Karvat malliltaan vaimonnuolemia.
Mulla on todella paksu, pitkä tukka. Osin luonnonkihara.
Isoilla rullilla kohotusta- upea lopputulos eikä vaikuta perinteiseltä kauhupermikseltä:)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella paksu, pitkä tukka. Osin luonnonkihara.
Isoilla rullilla kohotusta- upea lopputulos eikä vaikuta perinteiseltä kauhupermikseltä:)
Eli täysin päinvastainen hiuslaatu kuin omani. No, saa nähdä mitä tästä omastani tulee. Ap
Tarttis kans. Mutsi laitannut mulle vuosia mut on nyt sairastellut eikä enää niin hyvin kykene. Tarvis tytär opettaa.
Siitä onkin jo melkein 30 vuotta aikaa kun viimeksi permiksen otin. No, eiköhän ne kohta ole taas huippumuotia.
Jaaha, hiljaista on permisrintamalla näköjään😁 ap