Älkää kivittäkö, mutta
pakko kysyä, että onko jollain ihan oikeesti ongelmana sellainen, että ei löydä miestä???
Meillä tuli kaverin kanssa riitaa kun tämä sanoi, että en voi edes teeskennellä että ymmärtäisin mille tuntuu kun miestä ei vaan löydy. Itsellä ei ole ollut ongelmaa asian kanssa, melkein päinvastoin.
Jotenkin ajattelen että se johtuu kaveristani, että hän on liian nirso jne... mutta näin ei kuulemma ole.
Eli siis avartakaa minun maailmaa ja kertokaa onko se oikeasti joillekkin ongelma, niin jospa sitten ymmärtäisin vähän paremmin...
Kommentit (20)
...yritystä takana moooonta vuotta. Oon itekseni miettinyt että tällä sinkulla on vaan ihan liian korkeet vaatimukset, pohjimmiltaan heikko itsetunto ja vaikka onkin kaverini niin on pakko sanoa - muutamia suht ärsyttäviä luonteenpiirteitä : )
Vaikka onkin ihana ystävä, niin vaatimustaso miesten suhteen on aika...
Tässä muutamia:
-yli 180cm pitkä
-tumma
-korkeasti koulutettu (mieluiten asianajaja), yo-tutkinto pakollinen
-harrastaa jotain itsepuolustuslajia, ei kuitenkaan judoa
-tietty pukeutumistyyli, pienikin pieleen mennyt yksityiskohta aiheutaa no no -reaktion
-omistusasunto (velaton)
-omistaa moottoripyörän (ei Harrikkaa)
-ei partaa, ei viiksiä, ei pitkää tukkaa
-pieni tatuointi
-ei eronneesta perheestä
-ateisti
En ole varma muistinko kaikki...
että kaverini haluaa että mies on ehdottomasti akateeminen, mutta kuitenkin käytännönläheinen tosimies...
Eli olihan niitä jotain vaateita
ap
Esimerkki: Jos kuka tahansa naiseksi ilmoittautuva laittaa ilmoituksen esim deittinettiin, niin saa taatusti useita kymmeniä, jopa yli sata vastausta.
Että jos halua löytyy, niin varmasti voi tehdä miehiin tuttavuutta.
Vierailija:
Tässä muutamia:-yli 180cm pitkä
-tumma
-tietty pukeutumistyyli, pienikin pieleen mennyt yksityiskohta aiheutaa no no -reaktion
-omistusasunto (velaton)
-pieni tatuointi
-ei eronneesta perheestä
-ateistiEn ole varma muistinko kaikki...
Itsekin edellytin yo-tutkintoa, ja vähintäänkin piti opiskella yliopistossa.. Löysin kuitenkin rakkaimpani harrastuksen parista, ja amiksen käynyt on hän. Vähänkö harmittaisi, jos en olisi tutustunut mieheeni, ja antanut vaatimusteni olla..
että ovat vain liian vaativia..Molemmat siis kauniita, ehkä muutama ärsyttävä luonteenpiirre mutta ne ei varmasti estäisi saamasta hyvää miestä.
Toinen ystävä edellyttää, että mies on korkeasti koulutettu (itse käynyt amiksessa kokki-puolen), hyvännäköinen, rikas, hyvin pukeutuva, pitää tuntea esim. viinit jne. Jättää miehen kuin miehen todella pienien asioiden takia!
Itse olen aina ajatellut, että esim. koulutuksella ei ole mitään merkitystä kumppanin valinnassa. Sen takia on todella vaikea uskoa, että jollekin se on yksi tärkeimmistä kriteereistä ja minusta se on aika koomista ihmiseltä jolla itsellään ei ole muuta koulutusta kuin ammattikoulun tutkinto.
haluaiaisi jatkaa mutta mies ei. Esim. siskollani on tällainen tuuri. On todella nätti, akateeminen, ehkä vähän ujo mutta ihan mukava kumminkin. Ja aina vain miehet treffaavat kerran tai pari ja lemppavat sitten. Itsetunto siinä on mennyt ja lopulta ei halua edes treffeille enää.
Vierailija:
Vierailija:
Tässä muutamia:-yli 180cm pitkä
-tumma
-omistusasunto (velaton)
-pieni tatuointi
-ei eronneesta perheestä
-ateistiEn ole varma muistinko kaikki...
tikittää kympillä....
Vierailija:
että ovat vain liian vaativia..Molemmat siis kauniita, ehkä muutama ärsyttävä luonteenpiirre mutta ne ei varmasti estäisi saamasta hyvää miestä.Toinen ystävä edellyttää, että mies on korkeasti koulutettu (itse käynyt amiksessa kokki-puolen), hyvännäköinen, rikas, hyvin pukeutuva, pitää tuntea esim. viinit jne. Jättää miehen kuin miehen todella pienien asioiden takia!
Itse olen aina ajatellut, että esim. koulutuksella ei ole mitään merkitystä kumppanin valinnassa. Sen takia on todella vaikea uskoa, että jollekin se on yksi tärkeimmistä kriteereistä ja minusta se on aika koomista ihmiseltä jolla itsellään ei ole muuta koulutusta kuin ammattikoulun tutkinto.
jotta he vahvistaisivat hänen kuvaansa siitä, että hänet aina hylätään. Siis vaikka hän haluaisi, että ei hylätä, niin hän alitajuisesti toimii siten, kuten luulee, että hänen kohdallaan asiat aina menee.
Tällaisia tapauksiahan on ihan lukemattomia, jotkut " vetää puoleensa" alkoholisteja, jotkut pettureita jne. Vaikka tosiasiassa nämä samat ihmiset itse eivät tunne vetoa kunnon miehiin, vaan itse hakeutuvat " huonoon seuraan" .
Vierailija:
jotta he vahvistaisivat hänen kuvaansa siitä, että hänet aina hylätään. Siis vaikka hän haluaisi, että ei hylätä, niin hän alitajuisesti toimii siten, kuten luulee, että hänen kohdallaan asiat aina menee.Tällaisia tapauksiahan on ihan lukemattomia, jotkut " vetää puoleensa" alkoholisteja, jotkut pettureita jne. Vaikka tosiasiassa nämä samat ihmiset itse eivät tunne vetoa kunnon miehiin, vaan itse hakeutuvat " huonoon seuraan" .
Vierailija:
että ovat vain liian vaativia..Molemmat siis kauniita, ehkä muutama ärsyttävä luonteenpiirre mutta ne ei varmasti estäisi saamasta hyvää miestä.Toinen ystävä edellyttää, että mies on korkeasti koulutettu (itse käynyt amiksessa kokki-puolen), hyvännäköinen, rikas, hyvin pukeutuva, pitää tuntea esim. viinit jne. Jättää miehen kuin miehen todella pienien asioiden takia!
Minullakin oli joskus tuollaisia toivelistoja, mutta tiesin ne haaveiksi! Ystäväsi suhteellisuudentaju on pettänyt.
Mutta jos ne on tosi tärkeitä kohtia, tässä vinkkiä miehen löytämiseen:
Vierailija:
Tässä muutamia:-yli 180cm pitkä -- no tämä ei ole paha, paitsi että jos löytää muuten sopivan miehen, täytyy keksiä lyhyydestä plussapointteja. Kuten ettei voi käyttää korkokenkiä ja jalat säästyy.
-tumma -- hiukset voi värjätä tai vaaleakin menettelee (tämä oli omassa haavetoivelistassani ja olen vaalean kanssa)
-korkeasti koulutettu (mieluiten asianajaja), yo-tutkinto pakollinen -- ymmärrän toisaalta, mutta on muitakin akateemisia kuin asianajaja.
-harrastaa jotain itsepuolustuslajia, ei kuitenkaan judoa -- ei ongelma, ottaa sen mukaan harrastamaan.
-tietty pukeutumistyyli, pienikin pieleen mennyt yksityiskohta aiheutaa no no -reaktion -- mutta jos mies ei välitä pukeutumisesta, niin sitten voi itse avustaa siinä. Mä tapasin insinöörini ja tämä on nyt tyytyväinen kun avustin pukeutumisessa.
-omistusasunto (velaton) -- ei tarvitse olla velaton, vaan tulevaisuuden näkymät hyvät omaisuuden karttumisessa. Perintö, hyvä työpaikka, työsuhdeasunto..
-omistaa moottoripyörän (ei Harrikkaa) -- ei ongelma, saa ostettua
-ei partaa, ei viiksiä, ei pitkää tukkaa -- ei ongelma, saa korjattua
-pieni tatuointi -- ei ongelma, saa hankittua
-ei eronneesta perheestä -- älytön lista! Mies lentää siis pihalle jos miehen vanhemmat eroaa 5 vuoden päästä?
-ateisti -- ei ongelma vaikka olisi kirkossa, erottua saa helposti, kaiketi kuitenkin tarkoittaa ajatusmaailmaa ennemminkin.En ole varma muistinko kaikki...
Siis eihän riitä että on miehiä jotka olisivat kiinnostuneita, kemioidenkin pitää sopia!
Tottakai on mahdollista ettei ystäväsi löydä miestä! Minusta aika lapsellista uskoa ettei näin voi olla.
Yksi parhaista ystävistäni oli 11v sinkkuna, sopivaa miestä ei vain löytynyt. Nyt hän ja exänsä ovat taas löytäneet toisensa.
Saa kyllä komeita miehiä, mutta nää miehet ei kestä sitä kauempaa kuin maksimissaan 5 kuukautta.
Eikä tää mun kaveri ollenkaan ymmärrä ettei kannata olla mustasukkainen, määräilevä, mököttävä, kahlitseva eikä heti ensi kuukausilla kannata ruveta suunnittelee naimisinmenoa.
Olen kuullut näiltä sen miehiltä juttua millainen se on, enkä ikimaailmassa vois seurustella sen kaltaisen ihmisen kanssa, enkä ihmettele miksi se edelleen on sinkku.
Vierailija:
Siis eihän riitä että on miehiä jotka olisivat kiinnostuneita, kemioidenkin pitää sopia!Tottakai on mahdollista ettei ystäväsi löydä miestä! Minusta aika lapsellista uskoa ettei näin voi olla.
Yksi parhaista ystävistäni oli 11v sinkkuna, sopivaa miestä ei vain löytynyt. Nyt hän ja exänsä ovat taas löytäneet toisensa.
Olin nuorempanakin nätti ja mukava (kuulema siis;) mutta silti en ollut käynyt ainoillakaan treffeillä ennen 22-vuoden ikään. Kukaan mies ei koskaan tullut minulle puhumaan mitään. Kävin paljon ulkona, tein joskus aloitteita mutta ei onnistunut. Ainoat tarjolle tulokkaat olivat pari hirveässä humalassa olevaa lääppijää ja huorittelijaa baarissa.
Minua pidettiin nirppanokkana, mutta paha siinä oli mitään tehdä. Olin aktiivinen, harrastin paljon, hakeuduin miesten " saataville" , en ollut päällekäyvä tai vetäytyvä mutta silti ei vaan onnistunut. Nirso en ollut myöskään. Nykyisen mieheni tapasin netin kautta ja hän sanoi, ettei olisi koskaan uskaltanut " livenä" tulla edes minua iskemään missään. Onneksi nettideittailu on keksitty, olisin edelleen sinkku koska tähän päivään asti ei minua ole muuten pyydetty kuin 2 kertaa treffeille (näistä toinen vain oli tosissaan, toinen humalassa aika reippaasti ja naimisissa myös - sain jälkikäteen tietää).
Joten ymmärrän hyvin näitä jotka eivät löydä miestä. Eri asia jos kriteerit niin korkeat etukäteen, että ei halua edes tutustua jos ei ole tilillä tiettyä summaa jne.
Ehkä hänellä itsellään on vain tietty taso, mistä ei tingi. Valitettavasti joskus nämä " tasot" eivät ihmisten välillä kohtaa, eli jommankumman pitäisi vähän tinkiä kriteereistään. Itse tosin ajattelen niin, että jos ei hyvää miestä löydä, niin sopii olla ilman.. :)