Lue keskustelun säännöt.
V*ttu mä olen hyvä, onks muita?
Kommentit (3)
Aikamoinen pelle olet. Et mitään muuta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Teitä maailmannapoja on paljon, liikaa
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänAikamoinen pelle olet. Et mitään muuta.
Teitä maailmannapoja on paljon, liikaa
Helpottiko, kun sait kotiosoitteesi kerrottua julkisesti?