Miksei jatkuvadti saikuttelevia opettajia irtisanota?
Virkasuhdeko suojaa, kun ollaan jatkuvasti saikulla ja palkat juoksee? Pitäisiköhän tämä irtisanomkåisen heikennys ulottua damalla tavalla helpommaksi virkasuhteisiinkin, niin tulisi vähän vipinää puntteihin..
On selkäkipua, mahakipua, migreeniä, flunssaa oops nivelsiteet menk ja nyt masentaa! Saikkua kiitos!
Kommentit (32)
Sairaus ei voi olla irtisanomisperuste. Kuin vasta jatkuttuaan yhtäjaksoisesti SAMASTA SAIRAUDESTA 12 kuukautta. Näin ainakin työsuhteessa, tuskin viroissa huonommat ehdot on.
Te varmaan tiedätte saikun syytkin?
Olen viimeisen viiden vuoden aikana ollut saikulla kolme päivää vuodessa. Paljonkohan eri alojen keskiarvosaikkupäiviä on?
Ope
Opettajat ja lääkärit ovat palkansaajista tilastojen mukaan vähiten saikuilla. Että sellaista ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen viimeisen viiden vuoden aikana ollut saikulla kolme päivää vuodessa. Paljonkohan eri alojen keskiarvosaikkupäiviä on?
Ope
En tiedä keskiarvoista, mutta meidän kaupungissa perhepäivähoitajilla on kaikkein vähiten sairauslomia. Itse olen pph ja viimeksi ollut saikulla kolme vuotta sitten yhden päivän mahataudin takia.
Itse en ole törmännyt juurikaan ap:n kuvailemiin opettajiin. Ylistressaantuneihin ja sisäilmaongelmista kärsiviin senkin edestä. Hekin yleensä sinnittelevät sairaina töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ope
En tiedä keskiarvoista, mutta meidän kaupungissa perhepäivähoitajilla on kaikkein vähiten sairauslomia. Itse olen pph ja viimeksi ollut saikulla kolme vuotta sitten yhden päivän mahataudin takia.
Pph:n keskiarvot huitelee kyllä 25 saikkupäivässä.
Opeihmiset tunnistaa siitä ääliönäisestä omahyväisyyden tunteesta.. Ja muiden arvostelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ope
Pph:n keskiarvot huitelee kyllä 25 saikkupäivässä.
Muistaakseni opettajien keskiarvo on noin seitsemän saikkupäivää. Suurin osa opettajista ei ole juuri koskaan poissa. Itse olen ollut vajaa 20 vuotta opena ja ollut lukuvuodessa sairaslomalla 0 -4 pvää.
Lomilla on tullut enemmän sairastettua. Erityisesti hiihtoloma ja kesäkuun alku ovat jostain syystä sellaisia aikoja, että tauti iskee.
Matalapalkkaiset raskaan työn tekijät ovat eniten sairauslomilla, keskimäärin. Eroja on tietysti kunnittain ja yksilöittäin.
Vierailija kirjoitti:
Opet kärsii eniten narsistisesta syndroomasta. Kaikkivoipaisuuden tunteesta, kun. Voi käskyttää pikkuipanoita. Tutkittua tietoa. Ei ihme, että ovat jatkuvasti arviointimielellä ja ylpeilevät oikein, jos ei ole kuumeessakaan duunitta oltu. Melko ärsyttävää ja omahyväistä ammattikuntaa, jotka yliarvioivat oman osaamisensa ja ihmisosaamisensa. Suutarin lapsilla ei kenkiä..
Juu paitsi että tilastojen mukaan tuokaan ei pidä paikkaansa. Kuvailemiasi persoonallisuushäiriöisiä on juurikin vähiten opettajissa, sairaanhoitajissa jne. Sen sijaan heitä on keskimääräistä enemmän kokeissa, media-alalla, kirurgeissa jne.
Tutkimusten mukaan narsismi ja psykopatia ovat yleisiä myös nettitrolleilla🤣
Opet kärsii eniten narsistisesta syndroomasta. Kaikkivoipaisuuden tunteesta, kun. Voi käskyttää pikkuipanoita. Tutkittua tietoa. Ei ihme, että ovat jatkuvasti arviointimielellä ja ylpeilevät oikein, jos ei ole kuumeessakaan duunitta oltu. Melko ärsyttävää ja omahyväistä ammattikuntaa, jotka yliarvioivat oman osaamisensa ja ihmisosaamisensa. Suutarin lapsilla ei kenkiä..