Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei jatkuvadti saikuttelevia opettajia irtisanota?

Vierailija
23.10.2018 |

Virkasuhdeko suojaa, kun ollaan jatkuvasti saikulla ja palkat juoksee? Pitäisiköhän tämä irtisanomkåisen heikennys ulottua damalla tavalla helpommaksi virkasuhteisiinkin, niin tulisi vähän vipinää puntteihin..
On selkäkipua, mahakipua, migreeniä, flunssaa oops nivelsiteet menk ja nyt masentaa! Saikkua kiitos!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opet kärsii eniten narsistisesta syndroomasta. Kaikkivoipaisuuden tunteesta, kun. Voi käskyttää pikkuipanoita. Tutkittua tietoa. Ei ihme, että ovat jatkuvasti arviointimielellä ja ylpeilevät oikein, jos ei ole kuumeessakaan duunitta oltu. Melko ärsyttävää ja omahyväistä ammattikuntaa, jotka yliarvioivat oman osaamisensa ja ihmisosaamisensa. Suutarin lapsilla ei kenkiä..

Vierailija
22/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus ei voi olla irtisanomisperuste. Kuin vasta jatkuttuaan yhtäjaksoisesti SAMASTA SAIRAUDESTA 12 kuukautta. Näin ainakin työsuhteessa, tuskin viroissa huonommat ehdot on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te varmaan tiedätte saikun syytkin?

Vierailija
24/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen viiden vuoden aikana ollut saikulla kolme päivää vuodessa. Paljonkohan eri alojen keskiarvosaikkupäiviä on?

Ope

Vierailija
25/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat ja lääkärit ovat palkansaajista tilastojen mukaan vähiten saikuilla. Että sellaista ap.

Vierailija
26/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeisen viiden vuoden aikana ollut saikulla kolme päivää vuodessa. Paljonkohan eri alojen keskiarvosaikkupäiviä on?

Ope

En tiedä keskiarvoista, mutta meidän kaupungissa perhepäivähoitajilla on kaikkein vähiten sairauslomia. Itse olen pph ja viimeksi ollut saikulla kolme vuotta sitten yhden päivän mahataudin takia. 

Vierailija
27/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole törmännyt juurikaan ap:n kuvailemiin opettajiin. Ylistressaantuneihin ja sisäilmaongelmista kärsiviin senkin edestä. Hekin yleensä sinnittelevät sairaina töissä.

Vierailija
28/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ope

En tiedä keskiarvoista, mutta meidän kaupungissa perhepäivähoitajilla on kaikkein vähiten sairauslomia. Itse olen pph ja viimeksi ollut saikulla kolme vuotta sitten yhden päivän mahataudin takia. 

Pph:n keskiarvot huitelee kyllä 25 saikkupäivässä.

Vierailija
29/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeihmiset tunnistaa siitä ääliönäisestä omahyväisyyden tunteesta.. Ja muiden arvostelusta.

Vierailija
30/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ope

Pph:n keskiarvot huitelee kyllä 25 saikkupäivässä.

Muistaakseni opettajien keskiarvo on noin seitsemän saikkupäivää. Suurin osa opettajista ei ole juuri koskaan poissa. Itse olen ollut vajaa 20 vuotta opena ja ollut lukuvuodessa sairaslomalla 0 -4 pvää.

Lomilla on tullut enemmän sairastettua. Erityisesti hiihtoloma ja kesäkuun alku ovat jostain syystä sellaisia aikoja, että tauti iskee.

Vierailija
31/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapalkkaiset raskaan työn tekijät ovat eniten sairauslomilla, keskimäärin. Eroja on tietysti kunnittain ja yksilöittäin. 

Vierailija
32/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opet kärsii eniten narsistisesta syndroomasta. Kaikkivoipaisuuden tunteesta, kun. Voi käskyttää pikkuipanoita. Tutkittua tietoa. Ei ihme, että ovat jatkuvasti arviointimielellä ja ylpeilevät oikein, jos ei ole kuumeessakaan duunitta oltu. Melko ärsyttävää ja omahyväistä ammattikuntaa, jotka yliarvioivat oman osaamisensa ja ihmisosaamisensa. Suutarin lapsilla ei kenkiä..

Juu paitsi että tilastojen mukaan tuokaan ei pidä paikkaansa. Kuvailemiasi persoonallisuushäiriöisiä on juurikin vähiten opettajissa, sairaanhoitajissa jne. Sen sijaan heitä on keskimääräistä enemmän kokeissa, media-alalla, kirurgeissa jne.

Tutkimusten mukaan narsismi ja psykopatia ovat yleisiä myös nettitrolleilla🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä