Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 4 € Hetki salaatti sinusta kallis?

Vierailija
23.10.2018 |

Työttömänä ollessa tuosta on ehkä luovuttava. Töissä ollessa tuo oli suosikkilounaani. Nyt ehkä tuollaisesta päivittäisestä menosta löytyisi säästettävää. Mutta en vain osaa laittaa ruokaa itse. Olen iät ajat syönyt ravintola/noutoruokaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kallis. Työkaveri vetää noita jatkuvasti, ja kaverina aina joku 0,5 l. valmisjuoma. Mulla ei mitään ongelmaa jaksaa työpäivää jugurttilinjalla ja eväillä. Kotona sitten kunnon ruoka koko perheen kanssa.

Sitten työkaveri ihmettelee, miten meillä varaa omakotitaloon ym. Usein kehno rahanhallinta muodostuu pienistä puroista.

Vierailija
22/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus siinä pakkauksessa on ihan valtavasti muovia. Kaikki kertakäyttöaterimet ym., yksittäispakattuina ja liha omassa muovi lokerossaan ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kallis. Työkaveri vetää noita jatkuvasti, ja kaverina aina joku 0,5 l. valmisjuoma. Mulla ei mitään ongelmaa jaksaa työpäivää jugurttilinjalla ja eväillä. Kotona sitten kunnon ruoka koko perheen kanssa.

Sitten työkaveri ihmettelee, miten meillä varaa omakotitaloon ym. Usein kehno rahanhallinta muodostuu pienistä puroista.

Toinen haluaa omakotitalon, toinen lounastelun helppouden.

No, ehkä noista salaateista ei ihan omakotitalon verran kerry kuluja, mutta ei kannata arvostella toisten tekemisiä aina vain omasta perspektiivistä. Varsinkin jos ei tiedä kokonaisuutta.

Vierailija
24/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus siinä pakkauksessa on ihan valtavasti muovia. Kaikki kertakäyttöaterimet ym., yksittäispakattuina ja liha omassa muovi lokerossaan ym.

Pikahuuhtelu?

Vierailija
25/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika kallis siihen nähden, että suurin osa siitä on halpaa (jäävuori?)salaattia, ja höysteitä on vähänlaisesti.

Mutta jos sillä aterian korvaa ja nälkä lähtee, niin sikäli ei ole hirveän kallis.

Vierailija
26/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva hinta tuollaiselle salaatille olisi pari euroa, eli noin 8€/kilo. Näyttää olevan kilohinta kuitenkin noin 16€.

Vierailija
27/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii i... Kaikki epäterveellinen maksaa 1-2e ja vähänkin terveellisemmät vaihtoehdot puolet enemmän. Sitten ihmetellään kun köyhät on lihavia ja sairaita.

Vierailija
28/32 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toki. Ostin erehdyksessä 4 leipomotuotteita kaupan paistopisteeltä 44 kpl:n hinnalla. Kappalehinta oli alle euron niin ei niin kauhiasti harmita. Syötyä ne olis tullu kuitenkin.

Vierailija
29/32 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan silloin,kun on puoleen hintaan eli 2€.

Vierailija
30/32 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki-salaattien kana on ulkomaista, siksi en osta niitä.

Suosin valmissalaateissa Mäkitalon farmin tuotteita, enemmän syötävää ja ennenkaikkea kotimaista kanaa.

Ja ostan 3-5 evästä/vkossa töihin, meillä ei ole lounasruokalaa/taukoa joten nopeus valttia.

Vierailija
31/32 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä on kaalia niin kallis on

Vierailija
32/32 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatit tulee itse tehtyinä helvetin kalliiksi. Ne ei säily ja raaka-aineet maksaa helvetisti.