Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa miestäni kiinni työmatkalta. En löydä myöskään sitä "seminaaria", johon miehen pitäisi osallistua!

Vierailija
23.10.2018 |

Mies lähti seminaariin Müncheniin viime torstaina. Piti olla alan seminaari (mies on lääkäri), jonka piti alkaa perjantaina ja päättyä tänään. Olisin kysellyt miehen illan lentoaikatauluista, mutten saa miestä kiinni.

En ole kuullut miehestä mitään torstai-illan jälkeen, kun lähti kentälle. Ei soitella aina työmatkoilta, eikä joskus jutella tai viestitellä viikkoonkaan, jos mies on jossain Kiinassa netin ulottumattomissa. Olin viikonlopun kaverin sähköttömällä mökillä, niin ei tullut niitä hyvänyön viestejäkään laitettua.

Nyt vasta alan huolestua, kun en tosiaankaan ole kuulunut torstai-illan jälkeen mitään!

Olen googlaillut, missä se miehen seminaari on ja minkälainen aikataulu pitäisi olla. En löydä koko seminaaria mistään! Mies on lääkäri ja seminaarin piti jotenkin kai liittyä syöpätutkimukseen. Alan epäillä, ettei koko seminaaria edes ole tai sitten miehelleni on käynyt jotain.

Mistä lähden liikkeelle? Soitanko johonkin vasta sitten, kun päivän viimeinen Münchenin lento on laskeutunut, eikä mies tule kotiin?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et löytänyt sitä? Googleen Munchen medicine conference 2018 October ja löytyy ihan heti.

Vierailija
22/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähti seminaariin Müncheniin viime torstaina. Piti olla alan seminaari (mies on lääkäri), jonka piti alkaa perjantaina ja päättyä tänään. Olisin kysellyt miehen illan lentoaikatauluista, mutten saa miestä kiinni.

En ole kuullut miehestä mitään torstai-illan jälkeen, kun lähti kentälle. Ei soitella aina työmatkoilta, eikä joskus jutella tai viestitellä viikkoonkaan, jos mies on jossain Kiinassa netin ulottumattomissa. Olin viikonlopun kaverin sähköttömällä mökillä, niin ei tullut niitä hyvänyön viestejäkään laitettua.

Nyt vasta alan huolestua, kun en tosiaankaan ole kuulunut torstai-illan jälkeen mitään!

Olen googlaillut, missä se miehen seminaari on ja minkälainen aikataulu pitäisi olla. En löydä koko seminaaria mistään! Mies on lääkäri ja seminaarin piti jotenkin kai liittyä syöpätutkimukseen. Alan epäillä, ettei koko seminaaria edes ole tai sitten miehelleni on käynyt jotain.

Mistä lähden liikkeelle? Soitanko johonkin vasta sitten, kun päivän viimeinen Münchenin lento on laskeutunut, eikä mies tule kotiin?

Aika huono yritelmä tämä trollaus. Ei susta vielä ole uudeksi  kaariutrioksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun mieheni on siellä konferenssissa! 

Vierailija
24/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et löytänyt sitä? Googleen Munchen medicine conference 2018 October ja löytyy ihan heti.

No mä etsin seminaaria täältä, eikä näkynyt mitään: https://www.emedevents.com/germany-medical-conferences/bavaria/munich

Olin hätähousu.

ap

Vierailija
25/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huono yritelmä tämä trollaus. Ei susta vielä ole uudeksi  kaariutrioksi.

Vai niin. Aika se ja sama mitä sinä ajattelet. Kunhan purin huoltani anonyyminä täällä, kun en saanut miestäni kiinni. Voit jatkaa elämääsi ihan normaalisti.

ap

Vierailija
26/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minun mieheni on siellä konferenssissa! 

Ilmeisesti aika iso konferenssi siis, jos Suomesta on lähdetty sankoin joukoin?

Vierailija
27/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ja poikaystäväni ovat myös molemmat siellä!

Vierailija
28/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että noin isossa konferenssissa kännyköiden kanssa on vähän niin ja näin, ei välttämättä kuulu tai mene viestit/puhelut läpi, kun kenttäkapasiteetti on ylitetty. Eikä sitten illalla hotellissa enää jaksa sepustaa oikein mitään. 

Vierailija
29/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ketju. Jos yhdestä paikkaa ei löydy, niin et avlle huutamaan apua.

Vierailija
30/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ja poikaystäväni ovat myös molemmat siellä!

Mun sisko, äiti, appiukko, naapuri, kummisetä, entinen ranskanope, lähikaupan myyjä ja viime joulun joulupukkikin on siellä!

Mikä yhteensattuma!

Vierailija
31/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me siel ollaan.

Vierailija
32/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, mikä provo. Ensin ihmetellään seminaarin olemassa oloa, ja seraavaks paukautetaan oikein nettisivut. Jotain pätemisen tarvetta vai?

Vierailija
33/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varautua pahimpaan. yhdessä simpson jaksossa homer lähtee johonkin konferenssiin ja palattuaan on hippien aivopesemä.

Vierailija
34/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas täällä paljon syöpätutkijoiden tai -lääkäreiden vaimoja :D

2+ap = paljon?

Vierailija
35/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli iltakoneella takaisin puoli kahdentoista aikaan.

Oli ollut väsyttävä reissu :)

ap

Vierailija
36/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustan jonkin verran työkseni, lentäen noin kerran kuussa. Laitan aina miehelleni lentotiedot ja myös kopion matkustustiedotteesta, minkä teen UM:n sivuilla joka matkalle (työnantaja vaatii).  Lomareissuista sama juttu (jos meen jonnekin ilman miestä, tätäkin tapahtuu noin 2 kertaa vuodessa). Usein laitan myös konferenssin tai kokouksen ohjelman, jotta hän tietää, mihin aikaan mut voi tavoittaa tarvittaessa.

Vierailija
37/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa siltä että vähintäänkin mökki oli Porvoossa, jos siellä ei saa sitä vertaa kännykkään virtaa että voisi muutaman viestin lähettää.

Meillä on mökki 50km Hämeenlinnasta kaakkoon. Täysin sähkötön mökki. Teinien painajainen. Kännykkää voi ladata vain autolaturissa, kun auto on päällä. Jostain ihme syystä teinit ovat tosi innoissaan aina lähtemässä kauppaan, kun tarvitaan jotain. Akut tyhjenevät alle päivässä..

Ostakaa sinne mökille aurinkopaneeli, niin alkaa lataus onnistumaan. Minä olen nytkin mökillä, ja onnistuu läppärin, tabletin ja kännykän lataukset.

Vierailija
38/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelin että meillä jutellaan vähän toisen työasioista, mutta kyllä nyt olisin tällaiset perusjutut tiennyt (lentoaikataulut, konferenssin nimi). Ja jos olisin ollut näin huolissani, niin olisin ennen av:ta kyllä johonkin miehen läheiseen työkaveriin yrittänyt saada yhteyden. 😄

Vierailija
39/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies läksi tänään Puolaan, mutta en minä tiedä edes mihin kaupunkiin. Tulee perjantaina, se tarkkuus aikatauluista riittää mulle.

Kyllä hän sieltä iltaisin viestiä laittaa, jotta tiedän että on hengissä.

Vierailija
40/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies läksi tänään Puolaan, mutta en minä tiedä edes mihin kaupunkiin. Tulee perjantaina, se tarkkuus aikatauluista riittää mulle.

Kyllä hän sieltä iltaisin viestiä laittaa, jotta tiedän että on hengissä.

Mulla sama. Mies on tosi usein työmatkoilla ja minä tiedän suurin piirtein maan ja kaupungin, jossa on ja meno- ja paluupäivän.

Viime viikolla oli Itävallassa useammalla paikkakunnalla, enkä todellakaan tiedä, missä oli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän