Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa miestäni kiinni työmatkalta. En löydä myöskään sitä "seminaaria", johon miehen pitäisi osallistua!

Vierailija
23.10.2018 |

Mies lähti seminaariin Müncheniin viime torstaina. Piti olla alan seminaari (mies on lääkäri), jonka piti alkaa perjantaina ja päättyä tänään. Olisin kysellyt miehen illan lentoaikatauluista, mutten saa miestä kiinni.

En ole kuullut miehestä mitään torstai-illan jälkeen, kun lähti kentälle. Ei soitella aina työmatkoilta, eikä joskus jutella tai viestitellä viikkoonkaan, jos mies on jossain Kiinassa netin ulottumattomissa. Olin viikonlopun kaverin sähköttömällä mökillä, niin ei tullut niitä hyvänyön viestejäkään laitettua.

Nyt vasta alan huolestua, kun en tosiaankaan ole kuulunut torstai-illan jälkeen mitään!

Olen googlaillut, missä se miehen seminaari on ja minkälainen aikataulu pitäisi olla. En löydä koko seminaaria mistään! Mies on lääkäri ja seminaarin piti jotenkin kai liittyä syöpätutkimukseen. Alan epäillä, ettei koko seminaaria edes ole tai sitten miehelleni on käynyt jotain.

Mistä lähden liikkeelle? Soitanko johonkin vasta sitten, kun päivän viimeinen Münchenin lento on laskeutunut, eikä mies tule kotiin?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki seminaarit ole julkisia. Kysy töistä missä miekkonen mahtaa oleskella.

Vierailija
2/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konferenssin nimi on ESMO 2018. Oma mieheni on siellä myös. https://www.esmo.org/Conferences/ESMO-2018-Congress

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksipä ensi kerralla parempi!

Vierailija
4/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin väsynyttä, kulunutta ja läpinäkyvää trollausta.

Kuinka te jaksatte sepittää näitä satujanne jatkuvasti?

No life much?

Vierailija
5/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
6/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä oikein malliesimerkki miten mustasukkaisen mieli toimii:).

Vierailija
7/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konferenssin nimi on ESMO 2018. Oma mieheni on siellä myös. https://www.esmo.org/Conferences/ESMO-2018-Congress

Kiitos! Tämähän se on.

Tosiaan ei viestitellä useinkaan työmatkojen aikana, joten en osannut vielä eilen oikein huolestua. Mieskin tiesi, että lähden perjantaina viikonlopuksi pois, niin turhahan minulle olisi ollut soitella tai laitella viestejä.

Mustasukkainen en ole, luotan mieheeni. Monen on tätä vaikea ymmärtää. Olen vain huolestunut, kun ei ole eiliseen viestiin mitään vastannut. Ja huolestus lisääntyi, kun en löytänyt tätä seminaaria. En tiedä, mitä olisin edes pelännyt - olisi vain kadonnut johonkin? En tiedä.

ap

8/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ainakin ollut Esmon (European Society for Medical Oncology) järjestämä konferenssi, joka päättyy tänään. Mun tuttu osallistui tuohon.

Vierailija
9/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähti seminaariin Müncheniin viime torstaina. Piti olla alan seminaari (mies on lääkäri), jonka piti alkaa perjantaina ja päättyä tänään. Olisin kysellyt miehen illan lentoaikatauluista, mutten saa miestä kiinni.

En ole kuullut miehestä mitään torstai-illan jälkeen, kun lähti kentälle. Ei soitella aina työmatkoilta, eikä joskus jutella tai viestitellä viikkoonkaan, jos mies on jossain Kiinassa netin ulottumattomissa. Olin viikonlopun kaverin sähköttömällä mökillä, niin ei tullut niitä hyvänyön viestejäkään laitettua.

Nyt vasta alan huolestua, kun en tosiaankaan ole kuulunut torstai-illan jälkeen mitään!

Olen googlaillut, missä se miehen seminaari on ja minkälainen aikataulu pitäisi olla. En löydä koko seminaaria mistään! Mies on lääkäri ja seminaarin piti jotenkin kai liittyä syöpätutkimukseen. Alan epäillä, ettei koko seminaaria edes ole tai sitten miehelleni on käynyt jotain.

Mistä lähden liikkeelle? Soitanko johonkin vasta sitten, kun päivän viimeinen Münchenin lento on laskeutunut, eikä mies tule kotiin?

Tota noin. Minun mies on myös siellä Munchenissa syöpäjutussa. Se alko 19 päivä ja loppuu tänään 23 päivä. Se on sellainen kuin Esmo Congress

Vierailija
10/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa siltä että vähintäänkin mökki oli Porvoossa, jos siellä ei saa sitä vertaa kännykkään virtaa että voisi muutaman viestin lähettää.

Vierailija
11/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas täällä paljon syöpätutkijoiden tai -lääkäreiden vaimoja :D

Vierailija
12/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa sähköttömät mökit on sellaisia, ettei edes sähkölaitteet missä on oma akku toimi ollenkaan.

Vierailija
13/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun äijä missään seminaarissa ole. Täällähän se lepää, mun kainalossa. Oli vähän rankemman puoleinen saunailta...  nuo lääkärit osaa kyllä kaikkea kivaa!

- Reiska

Vierailija
14/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa siltä että vähintäänkin mökki oli Porvoossa, jos siellä ei saa sitä vertaa kännykkään virtaa että voisi muutaman viestin lähettää.

Meillä on mökki 50km Hämeenlinnasta kaakkoon. Täysin sähkötön mökki. Teinien painajainen. Kännykkää voi ladata vain autolaturissa, kun auto on päällä. Jostain ihme syystä teinit ovat tosi innoissaan aina lähtemässä kauppaan, kun tarvitaan jotain. Akut tyhjenevät alle päivässä..

Vierailija
15/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mitään ongelmaa, jos teidän viestittely työmatkojen aikana ei tähänkään asti ole ollut kovin aktiivista. Minä laitan joskus oman puhelimeni kokonaan pois työmatkoilla tai jätän jopa kotiin ja lähden vain työkännykällä liikkeelle. Jos kotona tapahtuu jotain, en kuitenkaan voi sille yhtään mitään. Eikä mikään uutinen kotoa ole niin päivän päälle, ettei voi muutamaa päivää odottaa. Saa kumpikin olla ihan rauhassa, minä työmatkalla (tai mies) ja toinen kotona.

Vierailija
16/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on samassa seminaarissa. Meni tosin vasta lauantaina ja tulee tänään. Lento laskeutuu 23.25 Helsinki-Vantaalle. Kivaa on kuulemma ollut, eikä mekään olla kyllä mitenkään paljon viestitelty tässä välissä. 

Älä huolehdi. Kyllä se sieltä tulee.

Vierailija
17/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista päivää sinne kauniiseen Porvooseen!

Vierailija
18/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Löytyihän se mies kongressikuvista. Yhtä tympääntyneen näköisenä istuu siellä kuin kuvittelinkin. Alles in Ordnung.

ap

Vierailija
19/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seminaarin pitopaikka vaihtui viime hetkessä Porvooseen. Älä huolehdi yhtään.

Vierailija
20/41 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Löytyihän se mies kongressikuvista. Yhtä tympääntyneen näköisenä istuu siellä kuin kuvittelinkin. Alles in Ordnung.

ap

Mäkin löysin oman mieheni kuvista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi