Kun löysit miehen Tinderistä oliko kuvat jotain rohkeampia vai ihan vain tavallisia biksu- ja alusvaatekuvia?
Kommentit (42)
Isot lihakset ja paidaton poseerauskuva, sillä sai naisia sänkyyn. Olen mies.
Mulla oli kaksi kuvaa, toinen kasvokuva ja toinen ihan täysissä pukeissa laskettelureissulta, halusin parisuhteen samanhenkisen sporttisen tyypin kanssa, en panoa jonkun pelimiehen kanssa
Häät kuukauden kuluttua, yhdessä kolme vuotta.
Joo noi paljas yläkroppa -selfiet swaipataan välittömästi vasemmalle. Seksiseuraa löytää baaristakin ja vähemmällä vaivalla.
Monta erilaista kasvokuvaa tavalliset vaatteet päällä. 4v yhdessä ja kihlat.
Kaikki vähäpukeiset swaipattiin helevettihin, hyvän bion perusteella (bio, se teksti missä itsensä esitellään. Mun tinder oli englanniksi, en tiedä mikä se bio on suomenkielisessä versiossa) swaipattiin oikeelle
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kaksi kuvaa, toinen kasvokuva ja toinen ihan täysissä pukeissa laskettelureissulta, halusin parisuhteen samanhenkisen sporttisen tyypin kanssa, en panoa jonkun pelimiehen kanssa
Halusit parisuhteet ja menit Tinderiin, mikä on olemassa seksiseuran hakemista varten?
Kas kun et mennyt lasketteluhaalareissa laivan yökerhoon etsimään syvällistä keskusteluseuraa.
Onneksi olkoon että löysit kuitenkin sen neulan heinäsuovasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit parisuhteet ja menit Tinderiin, mikä on olemassa seksiseuran hakemista varten?
Kas kun et mennyt lasketteluhaalareissa laivan yökerhoon etsimään syvällistä keskusteluseuraa.
Onneksi olkoon että löysit kuitenkin sen neulan heinäsuovasta.
Huoh. Osoitit taas, että olen kaiketi ollut onnekas, kun olen ollut itse hieman epäluuloinen Tinderin suhteen, että en ole halunnut mennä. Enkä taida mennäkään, jos on oikeastikin, eikä ainoastaan vain minun ennakkoasenteissani seksiseuran hakemista varten. - No. vaikka olisikin, niin kyllä itselläni saattaisi enempi kiinnostaa kumppaniehdokas, joka on pukeutunut säällisesti, kuin epätoivoisesti seksikumppania hakeva, joka kuvittelee antamalla itsestään puoleensa vetävän kuvan itse ottamassaan kuvassa, jossa keikisteleee alusvaatteisillaan...
alfat jättää väliin nämä jotka tyrkyttää kuvissa itseään. kertoo huonosta itsetunnosta.
beetamiehet varmaan tykkää.
Vierailija kirjoitti:
alfat jättää väliin nämä jotka tyrkyttää kuvissa itseään. kertoo huonosta itsetunnosta.
beetamiehet varmaan tykkää.
Toimii samoin myös alfanaisilla, jos kyseessä on miestyrkky. Ellei keksi muuta hyvää puolta itsestään kuin oma sixpack, niin ei ole tarpeeksi vastusta tälle naaraalle, ja saa henkisesti alamittaisena mennä takaisin lampeen kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
AV mamman logiikka: pilkkihaalareissa miehiä iskemään, se toimii parhaiten LOL
Jos seksiseuraa vaan hae niin siinä tapauksessa biksut ja alusvaatteet on varmaan ihan jees, pyllistä ja keikistele tissejä puristaen vielä kuvassa!
Huoh mutta oikeesti. Laitatteko naiset oikeesti tommosia kuvia sinne? sitten ihmettelette kun ei kunnon miehiä löydy? vaan jotain sarjahurmaajia ja sikamiehiä? huoh. Itsellä oli ihan peruskuvia, sellaisia mitä kehtaisin vaikka omalle mummolle näyttää. Ja ihan hyvässä parisuhteessa tinderin kautta olen tälläkin hetkellä.
Just eräs tuttu sinkkumies valitti, kun ei jaksa selata enää tinderiä, kun se on täynnä tuollaisia bikini-alusvaate-seksibätäng kuvia joita hän omien sanojensa mukaan voi kyllä kattella ihan muilta netin ihmeellisiltä sivuilta. Että ku nei meinaa asiallisen olosta naista löytä sieltä sitten millään. Että parisuhdetta etsivälle ei oo tarjolla mitään kun sielä on vaan kankkuja edessä. Samaa sanoi nykyinen miehenikin kun asiasta kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV mamman logiikka: pilkkihaalareissa miehiä iskemään, se toimii parhaiten LOL
No en mä ainakaan laskettelee pilkkihaalareissa, vaan varsin istuvissa lasketteluhousuissa ja tuossa kuvassa yläosana taisi olla t-paita.
Ihan oli vaatteet päällä kummallakin. Seksiseuraa saa helpomminkin. Parisuhdetta lähdin sieltä hakemaan.
Aluksi vain bikinikuvia, sitten rohkeampia privana kun tunnettiin paremmin.