Kun löysit miehen Tinderistä oliko kuvat jotain rohkeampia vai ihan vain tavallisia biksu- ja alusvaatekuvia?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Aluksi vain bikinikuvia, sitten rohkeampia privana kun tunnettiin paremmin.
Nice!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kaksi kuvaa, toinen kasvokuva ja toinen ihan täysissä pukeissa laskettelureissulta, halusin parisuhteen samanhenkisen sporttisen tyypin kanssa, en panoa jonkun pelimiehen kanssa
Häät kuukauden kuluttua, yhdessä kolme vuotta.
AV mamman logiikka: pilkkihaalareissa miehiä iskemään, se toimii parhaiten LOL
Pilkkihaalarit on hyvä tapa saada mies kuumaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kaksi kuvaa, toinen kasvokuva ja toinen ihan täysissä pukeissa laskettelureissulta, halusin parisuhteen samanhenkisen sporttisen tyypin kanssa, en panoa jonkun pelimiehen kanssa
Halusit parisuhteet ja menit Tinderiin, mikä on olemassa seksiseuran hakemista varten?
Kas kun et mennyt lasketteluhaalareissa laivan yökerhoon etsimään syvällistä keskusteluseuraa.
Onneksi olkoon että löysit kuitenkin sen neulan heinäsuovasta.
Voi sinua hupsua! Suurin osa miehistä tinderissä etsii vakavaa parisuhdetta. Iso osa kertoo jo profiilissa haaveilevansa vaimosta ja perheestä.
Saa sieltä pelkkää hupiakin, mutta miehillä on valtaosin muu mielessä :) Ei se ole enää vuosiin ollut s eksinhakusovellus.
Vain suomineito lähee iskemään miehiä pilkkihaalarissa hehheh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusit parisuhteet ja menit Tinderiin, mikä on olemassa seksiseuran hakemista varten?
Kas kun et mennyt lasketteluhaalareissa laivan yökerhoon etsimään syvällistä keskusteluseuraa.
Voi sinua hupsua! Suurin osa miehistä tinderissä etsii vakavaa parisuhdetta. Iso osa kertoo jo profiilissa haaveilevansa vaimosta ja perheestä.
Saa sieltä pelkkää hupiakin, mutta miehillä on valtaosin muu mielessä :) Ei se ole enää vuosiin ollut s eksinhakusovellus.
Suurin osa naisista hakee vakavaa seuraa, mutta löytyy sieltä sopivasti niitä juuri eronneita jotka haluaa vähän rietastella M44
2 kasvokuvaa, en halunnut vonkaajia hyvän kropan takia vaan naaman oli kelvattava.
Nyt 4v yhdessä.
Yksi ainut kasvokuva. Yhdessä jo melkein kaksi vuotta. Olen nainen 50+
Vierailija kirjoitti:
2 kasvokuvaa, en halunnut vonkaajia hyvän kropan takia vaan naaman oli kelvattava.
Nyt 4v yhdessä.
Vähän paikat roikkuu niin ei ole eduksi pistää vartalokuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuushan tämä on.
Suosittelen jokaista naista katsomaan hieman omaa kilpailuaan ja katsomaan minkälaisia naisia tinderissä on. Suurin osa heistä kirjoittaa profiilitekstissään suoraan seksiin viittaavaa kuten "olen hyvä suustani ;)" jne.
Nuo naiset ne vie ne miehet siellä tinderissä. Ja seksin kauttahan niitä suhteita syntyy, joten ei siinä ole mitään pahaa että suhde aloitetaan seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi jaksaa jankuttaa tästä asiasta, mutta hän ei valitettavasti päätä että millä motiiveilla kaikki erilaiset ihmiset Tinderissä liikkuvat. Kummallista jankkausta.
En ikinä laittanut sydäntä naiselle jolta puuttui vartalokuva josta näkee muodot. Melko nopeasti opin että se tarkoittaa aina lihavaa.
En ole laittanut ensimmäistäkään herutuskuvaa treffisivuille, enkä laita, en edes pyydettäessä. Minun kuviani ei nettiin vuodateta. Jos en kelpaa vaatteet päällä jollekkin, niin en sitten kelpaa. Ärsytti muutenkin ne varatut vonkaajat, joten poistin profiilit muutenkin.
Tavallisella kuvalla kasvoista, ei näkynyt kaulaa alempaa. Teksti ei liian pitkä ja rehellinen kuvaus itsestäni. Miehet villiintyivät täysin.
Miehen löytää tinderistä vaikka rikkinäisen kahvinkeittimen kuvalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole laittanut ensimmäistäkään herutuskuvaa treffisivuille, enkä laita, en edes pyydettäessä. Minun kuviani ei nettiin vuodateta. Jos en kelpaa vaatteet päällä jollekkin, niin en sitten kelpaa. Ärsytti muutenkin ne varatut vonkaajat, joten poistin profiilit muutenkin.
Ketään ei kiinnosta keski-ikäisen AV mamman kuvat, ihan turhaa pelkoa
Ihan oli normaaleja kasvo-ja vartolokuvia vaatteet päällä. Pari kuvaa taisi olla harrastuksesta. 5 vuotta yhteistä taivalta jo takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuushan tämä on.
Suosittelen jokaista naista katsomaan hieman omaa kilpailuaan ja katsomaan minkälaisia naisia tinderissä on. Suurin osa heistä kirjoittaa profiilitekstissään suoraan seksiin viittaavaa kuten "olen hyvä suustani ;)" jne.
Nuo naiset ne vie ne miehet siellä tinderissä. Ja seksin kauttahan niitä suhteita syntyy, joten ei siinä ole mitään pahaa että suhde aloitetaan seksillä.
Joo, siellä lukee myös monen miehen kohdalla että "Minua on kehuttu kielitaidoistani ;)" Valitettavasti ne ovat yleensä valetta. Siinä on naiset halunneet vaan olla kohteliaita....tai siis se vaimo on ollut kohtelias. Yksi ainut mies on ollut hyvä kielitaidoistaan minun kohdallani ja se on ex-mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta keski-ikäisen AV mamman kuvat, ihan turhaa pelkoa
Ja sinäkö kiinnostat?? No enpä usko.
Rohkea ja itsenäinen mies laittaa stringtyyppiset speedot