Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sairauksia Suomessa ei mielestäsi osata hoitaa tarpeeksi hyvin?

Vierailija
23.10.2018 |

Itselläni tulee mieleen borrelioosi ja kilpirauhassairaudet.

Onneksi internetin ihmeellisestä maailmasta aukeaa koko muu maailma ja pääsee itse tutkimaan asioita.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punikismia ja rüssänmielisyyttä.

Vierailija
22/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItään kroonista sairautta ei näemmä osata hoitaa tarpeeksi hyvin, kun niitä kerran vielä on. Itsekin olen pohtinut tuota borrelioosia, mutta ehkä myöskään aspergerin kirjoon kuuluvia juttuja ei vielä tunneta tarpeeksi ja pystytä hoitamaan...

Ihanne olisi se, että kaikkien sairauksien syyt ymmärrettäisiin juurta jaksain ja ne osattaisiin jotenkin hoitaa. Vaan kun niin ei ole ainakaan toistaiseksi. Joudumme jollain tavalla priorisoimaan terveydenhoitoon käytettävät voimavarat.

Alunperin meinasin vastata, että vanhuus. Sehän on määrittelykysymys, että mitä pidämme sairautena. Onhan kuolema pelottava asia, mutta nyt keski-iässä, pelättyäni kuolemaa jo kauan, olen alkanut ajatella, että ehkä se sittenkin on hyvä, että täältä myös kuollaan pois. Kärjistän tilanteen englanninkielisellä tokaisulla: given a life long enough, anyone would commit suicide...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diabetes 2tyyppi

Tämän sairauden hoidossa on itse diabeetikko kyllä päävastuussa hoidon onnistumisesta.

Tietenkin on, kuten monessa muussakin. Kyse onkin siitä, osataanko sitä potilasta infota ja tukea oikein ja onko se tieto oikeaa ja parantavaa. Käsittääkseni tälläkin hetkellä viralliset ruokasuositukset ovat pielessä kakkostyypin diabeteksen suhteen.

Vierailija
24/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että länsimainen lääketiede on hyvin perehtynyt vain oireiden tukahduttamiseen ja hoitamiseen.

Juurisyiden hoito on lähestulkoon tuntematonta. Kiinalaisessa lääketieteessä pureudutaan siihen juurisyyhy, eli yritetään parantaa se homma, mikä alunperin laukaisi sairauden.

Länsimaissa lääkäreiden koulutuksesssa on ravitsemusosio kuulemma hyvin suppea. Oikealla ravinnolla olisi moni asia ehkäistävissä.

Vierailija
25/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuki- ja liikuntaeläinongelmat jne.

Vierailija
26/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tuki- ja liikuntaelinvammoihin auttaisi se, että potilaat oikeasti tekisivät niitä liikkeitä mitä fyssari määrää.

Vierailija
27/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diabetes 2tyyppi

Tämän sairauden hoidossa on itse diabeetikko kyllä päävastuussa hoidon onnistumisesta.

Aivan, mutta terveydenhoidossa ohjeet on pielessä. Aika vaikea uuden diabeetikon itseään hoitaa, jos ei ymmärrä, mistä on kyse.

Vierailija
28/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin lääkäri niin antaisin suvakeille lääkkeitä jotka vain helpottavat oireita kunnon ihmisille tarjoaisin detox kuurin,korkealaatuisia luotaistuotteita ja ravintolisiä

Vierailija
29/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Tai varmaan rikkailla ihan jees kun on varaa, mulla ei köyhänä ole. Psykoterapiaan siis.

Vierailija
30/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotusdiagnostiikka ylipäätään, että ei hoideta kaikkea masennuslääkkeillä tai buranalla. Potilas (asiakas) joutuu itse keksimään vaivansa ja hakemaan siihen sitten apua oikealta taholta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi