Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tämän miehen treffiprofiilista?

Vierailija
23.10.2018 |

"Selailtuani kuutisen viikkoa naisten treffi ilmoituksia olen havainnut että joidenkin käyttämä ilmaisu olen joissakin asioissa vaativainen pitää totisesti paikkansa. Minua ei haittaa se että halutaan yli 175 pitkä mies, koska ylitän kynnyksen. Ei häiritse, että minun pitäisi olla hyvin toimeentuleva, hauska, komea, rehellinen, huomioonottava, keskustelukykyinen, turvallinen, lihaksikas, urheilullinen jne, tehän tiedätte. Näistä menen yli, rimaa hipoen, mutta kumminkin. (No joo, en ole tumma mikä laskee vaihtoarvoani tässä markkinassa.)
Eikä minua haittaa sekään, että elämää nähneenä ymmärrän hyvin ettei tuommoista yhdistelmää ole olemassakaan. Jos on, se siepataan vapailta markkinoilta viikossa.

Mutta:

Kertokaa hyvät tytöt minkä ihmeen takia joka toinen ilmoittaja kaipaa pitkiä kävelyretkiä syksyisessä metsässä?! Minulla ei ole mitään syksyä, metsää, ja näiden yhdistelmää vastaan, mutta jos minä yritän tutustua uuteen ihmiseen, miksi ihmeessä menisin hortoilemaan ryteikköön? Syksyisessä metsässä parasta on kun sieltä pääsee pois! Olen varma että oravillakin alkaa pinna kiristyä näillä keleillä.

Olen kysellyt työkavereiltani harhailevatko he korvessa vapaa-aikansa. Kukaan ei tunnusta. Avioliittoni aikana tarvoimme kankahilla ainoastaan sen verran että pääsimme mökille ja pois.
Edelleen ainoa suunnistusta harrastava tuttavani ei muista nähneensä lepikossa samoamassa rakastuneita kakkoskierroslaisia tahi sinkkuja tahi näihin lukeutuvia. Ei myöskään pari metsästävää sukulaista jotka sentään ovat tavanneet aarnioilla kaikenlaista joutilasta kulkijaa jäniksestä lähtien.

Siis miksi ihmeessä metsään??? Onko siellä jotain romanttista jota minä en epäsensitiivisenä miehenä ymmärrä? Eihän sinne nyt vaan sen takia koohoteta, että mentäisiin tekemään sitä mitä minä olen tehnyt sängyssä, lattialla, keittiön pöydällä, pesukoneen päällä, parvekkeella, veneessä ja parissa muussa paikassa?

Antakaa joku minulle vinkki jos suinkin viitsitte! Minä yritän jälleen kerran - ymmärtää naisia. Nimittäin jos juttu on niin että minä olen tämän kylän ainoa mies jolle ei kukaan ole kertonut että kaveria etsivän järkevän ja viehättävän naisen kohtaa nykyään varmimmin suolla, niin vihjaiskaa nyt vaikka armosta tännekin päin mistä parhaat letot löytyy. Nokialaisissa on jo uudet pohjalliset."

43-vuotias mies.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin. Tekstistä välittyy huumorintaju ja kirjoittajan toimivat hoksottimet.

Annan arvosanan 9, 5.

Vierailija
2/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Keskustelunaloituksena voisi ehkä toimiakin.

Muuten hipoo hupaisan kirjoituksen rajaa, mutta huumori on herkkä taiteenlaji.

Pitäisikö tähän jotenkin reagoida? Se jäi vähän hämmentämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Selailtuani kuutisen viikkoa naisten treffi ilmoituksia olen havainnut että joidenkin käyttämä ilmaisu olen joissakin asioissa vaativainen pitää totisesti paikkansa. Minua ei haittaa se että halutaan yli 175 pitkä mies, koska ylitän kynnyksen. Ei häiritse, että minun pitäisi olla hyvin toimeentuleva, hauska, komea, rehellinen, huomioonottava, keskustelukykyinen, turvallinen, lihaksikas, urheilullinen jne, tehän tiedätte. Näistä menen yli, rimaa hipoen, mutta kumminkin. (No joo, en ole tumma mikä laskee vaihtoarvoani tässä markkinassa.)

Eikä minua haittaa sekään, että elämää nähneenä ymmärrän hyvin ettei tuommoista yhdistelmää ole olemassakaan. Jos on, se siepataan vapailta markkinoilta viikossa.

Mutta:

Kertokaa hyvät tytöt minkä ihmeen takia joka toinen ilmoittaja kaipaa pitkiä kävelyretkiä syksyisessä metsässä?! Minulla ei ole mitään syksyä, metsää, ja näiden yhdistelmää vastaan, mutta jos minä yritän tutustua uuteen ihmiseen, miksi ihmeessä menisin hortoilemaan ryteikköön? Syksyisessä metsässä parasta on kun sieltä pääsee pois! Olen varma että oravillakin alkaa pinna kiristyä näillä keleillä.

Olen kysellyt työkavereiltani harhailevatko he korvessa vapaa-aikansa. Kukaan ei tunnusta. Avioliittoni aikana tarvoimme kankahilla ainoastaan sen verran että pääsimme mökille ja pois.

Edelleen ainoa suunnistusta harrastava tuttavani ei muista nähneensä lepikossa samoamassa rakastuneita kakkoskierroslaisia tahi sinkkuja tahi näihin lukeutuvia. Ei myöskään pari metsästävää sukulaista jotka sentään ovat tavanneet aarnioilla kaikenlaista joutilasta kulkijaa jäniksestä lähtien.

Siis miksi ihmeessä metsään??? Onko siellä jotain romanttista jota minä en epäsensitiivisenä miehenä ymmärrä? Eihän sinne nyt vaan sen takia koohoteta, että mentäisiin tekemään sitä mitä minä olen tehnyt sängyssä, lattialla, keittiön pöydällä, pesukoneen päällä, parvekkeella, veneessä ja parissa muussa paikassa?

Antakaa joku minulle vinkki jos suinkin viitsitte! Minä yritän jälleen kerran - ymmärtää naisia. Nimittäin jos juttu on niin että minä olen tämän kylän ainoa mies jolle ei kukaan ole kertonut että kaveria etsivän järkevän ja viehättävän naisen kohtaa nykyään varmimmin suolla, niin vihjaiskaa nyt vaikka armosta tännekin päin mistä parhaat letot löytyy. Nokialaisissa on jo uudet pohjalliset."

43-vuotias mies.

Toi on kieliopillisesti niin huono lause, että sovelluksessa olisin lopettanut lukemisen jo siihen. Sinällään harmi, sillä paranee loppua kohden! :D Jos tuon ekan lauseen muokkaisi paremmaksi, niin varmasti pyyhkäisisin oikealle (jos olisin vielä vapailla markkinoilla). Tosi huumorintajuinen, itseironinenkin. Puree minuun. (Paitsi tuo seksirehentely vähän häiritsee, ja tytöttely. Oletan kuitenkin, että mies ei hae alle 20-vuotiaita naisia.) 

Vierailija
4/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle vuodenajoille on omat kliseensä :D

Vierailija
5/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska :-)

Tapasin kerran nettitreffeillä naisen joka kertoi ilmoituksessaan juuri samoilevansa metsissä.

Alkoi hiemen pidempikin suhde, mutta en aluksi ymmärtänyt, että hänen suosikkilajinsa oli kiitää pikakävelijän vauhtia lähimetsän lenkkipolkuja tai juosta kuin heikkopäinen samoissa maisemissa.

Luovutin muutaman pikalenkin jälkeen ja kärsin niidenkin seurauksena useamman viikon jostain säären lihaksen vammasta, jonka seurauksena jouduin konkkaamaan paikasta toiseen.

Työmatkapyöräily, joka oli yksi hänen "harrastuksistaan", tarkoitti 15 kilometrin lenkkiä täysillä ja erehdyin kerran menemään fillarilla häntä vastaan työpaikalle yhteistä kotimatkaa varten.

Yksi kerta riitti.

Oli ulkoisesti kuosissa, mutta sisältä silkkoa paskaa, joten suhteemme kaatui omaan mahdottomuuteensa ja siinä vaiheessa kun sattumalta törmäsimme hänen exäänsä, yönmustaan Timoon, luovutin ja matkustin hieman murheellisena, mutta hieman parempikuntoisena takaisin kotikaupunkiini etsimään onneani jostakin muualta.

Vierailija
6/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:n profiilista.

Vierailija
7/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen pitää olla vakaalla pohjalla ennen kuin vien sut mun parhaille sienestyspaikoille.

Vierailija
8/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei iske. Vaikuttaa turhautuneelta, hiukan turhantärkeältä ja hilppasen typerältä, mutta mä en ole todellakaan mikään deitti-ilmojen suurkuluttaja, eli ei mitään käsitystä millaisia ne yleensä ovat. "Hauskasti" haluaa tuoda esiin sen että joo oon tosi paljon seksiä harrastanut, työpaikka löytyy ja kaikki vaatimukset on kunnossa (vaikka niitä ei kellään kuulemma oikeesti voi olla). Mutta kaipa näissä ilmoissa täytyy jotenkin koittaa erottua. Ehkä on livenä vähemmän ärsyttävä.

Vierailija
9/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mielikuva miehestä, joka on parhaimmillaan baarissa tehdessään tuttavuutta.

Eli juttua riittää, kunnes saa tarpeeksi tietoa vastapuolesta ja pystyy soveltamaan sitä jatkotutustumiseen.

Tytöttely sai minullakin karvat pystyyn. Mutta tuo homma toimii, vaikka siirtäisi alun, eli itsensä esittelyn sinne loppuun. Itse asiassa saattaisi toimia paremmin, jos kirje alkaa "hyvä lukija, kerro minulle..."

Vierailija
10/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta:

43-vuotias mies.

Toi on kieliopillisesti niin huono lause, että sovelluksessa olisin lopettanut lukemisen jo siihen. Sinällään harmi, sillä paranee loppua kohden! :D Jos tuon ekan lauseen muokkaisi paremmaksi, niin varmasti pyyhkäisisin oikealle (jos olisin vielä vapailla markkinoilla). Tosi huumorintajuinen, itseironinenkin. Puree minuun. (Paitsi tuo seksirehentely vähän häiritsee, ja tytöttely. Oletan kuitenkin, että mies ei hae alle 20-vuotiaita naisia.) 

Good job, kielipoliisi. Osuit taas kerran asian ytimeen..

Vierailija
11/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta:

43-vuotias mies.

Good job, kielipoliisi. Osuit taas kerran asian ytimeen..

Kysyttiin mielipidettä profiilista, mulle huono kielioppi on yhtä suuri turn-off kuin paidaton vessaselfie. 

Vierailija
12/12 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoilen ilmoituksesi uusiksi, saat käyttää vapaasti:

Olen eronnut urpo ja läheisenikin pitävät mua niin outona, ettei ne edes vaivaudu kertomaan mistä löytäisin itselleni uuden pirkon. Kummaa porukkaa.. ei voi kuin ihmetellä.

Kävin jopa kerran metsässä etsimässä pirkkoa sieltä, mutta eihän siellä ketään ollut. Puita vain. Ehkä niitä puita voi sitten pitää metsän tunnusmerkkinä.

Hiton kylmä ja märkä siellä oli niin kävi sitten se katkarapu ilmiö ja alkoi tuntumaan, että oravat ja jäniksetkin nauraa mulle. Luikin sitten äkkiä kotiin heiluttelemaan hupipuikkoani ja siinä hommassa olenkin varsinainen kapellimestari.

Seksihommista puheen ollen, mulla on niin häikäisevä mielikuvitus, että katson vinkkejä siihen Emmerdalesta. Hah etpä arvannu tota! :) Joo-o kaikki ne 6 paikkaa mitä siinä on näytetty on tullut ex-vaimon kanssa kokeiltua. Vaihtelua riitti, mutta jonkun kumman syyn takia se aina nukahti keskenkaiken. Narkolepsia varmaankin.

Täällä sohvalla mä odotan sua niin ri sun tarvi metsään asti mennä etsimään sitä tattia. Olethan kuuma nuori kinkku!

T. Make 43v

P.S. mulla on kumisaapasfetissi. Eikai se haittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän