Oliko teillä luokan/koulun kaunein tyttö ja poikien suosikki myös paras lukuaineissa?
Meillä oli vielä urheilullinenkin. Kiusaajatytöillä oli hankalaa, kun ei ollut yhtään mitään mihin tarttua, niin piti keksiä kaikenlaisia juoruja.
Kommentit (13)
Poikien suosikki taitaa olla se ulkonäkökeskeinen pissis ja pahin kiusaaja.
Mä en tiedä kuka ois ollu suosituin.. :D En huomannu sellasta.. :D
Yhet oli suosittuja, sellasia pahiksia eikä ne ollu mtn erityisen hyviä koulussa. siis ne poltti, niil oli poikaystäviä ja DOKAS.
no sit yks oli sellanen et oli paaljon tyttökavereita ja jotkut pojatki kai ihastu, tosi positiivinen tyttö ja hyvä koulussa. :))
ei ollu mtn et yks oli maailman suosituin-juttua.
Meillä suosituimpia olivat pissikset, eivät tosiaankaan nörtit.
Vierailija kirjoitti:
Päin honkia menee! Tästä on tehty tutkimus ja luokan dissatuin porukka on ns. häirikkötytöt tai semmoiset, jotka laiminlyöö koulua. Jos luokka jaetaan neljään lohkoon: ahkerat ja tunnolliset tytöt, sitten sluibivat tytöt, ahkerat ja tunnolliset pojat ja slubivat pojat, niin havintotutkimuksten mukaan kumpikin poikaryhmä priorisoi ne ahkerat ja tunnolliset tytöt. Samalla ahkerat tytöt ei siedä niitä sluibivia tyttöjä, kun taas sietävät niitä raggaripoikia. Se näkyy mm. ryhmätöissä. Ahkerat tytöt on valmiita ottamaan ryhmään häirikköpojan ja tekemään senkin osuuden, kun taas vastaavaa tyttöä eivät halua.
Itse opettajana olen huomannut saman. Häiriköivien poikien ja hyvien tyttöjen suhde on yllättävän hyvä, ja tytöillä riittää empatiaa niille pojille ja samalla ne pojat kohtelee niitä tyttöjä tietynlaisella kunnioituksella. Renttuilmiö?
joo, ehkö 15 vuotiaiden poikien .:D jos myöhemmin, niin melko huolestuttavaa.
Meidän luokan suosituimmat likat olivat hieman keskivertoa parempia. -Ei mitenkään erityisiä nörttejä saati pissiksiä, vaan enempi sellaisia elämäniloisia ja reippaita, jotka olivat suosittuja kaikkien silmissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päin honkia menee! Tästä on tehty tutkimus ja luokan dissatuin porukka on ns. häirikkötytöt tai semmoiset, jotka laiminlyöö koulua. Jos luokka jaetaan neljään lohkoon: ahkerat ja tunnolliset tytöt, sitten sluibivat tytöt, ahkerat ja tunnolliset pojat ja slubivat pojat, niin havintotutkimuksten mukaan kumpikin poikaryhmä priorisoi ne ahkerat ja tunnolliset tytöt. Samalla ahkerat tytöt ei siedä niitä sluibivia tyttöjä, kun taas sietävät niitä raggaripoikia. Se näkyy mm. ryhmätöissä. Ahkerat tytöt on valmiita ottamaan ryhmään häirikköpojan ja tekemään senkin osuuden, kun taas vastaavaa tyttöä eivät halua.
Itse opettajana olen huomannut saman. Häiriköivien poikien ja hyvien tyttöjen suhde on yllättävän hyvä, ja tytöillä riittää empatiaa niille pojille ja samalla ne pojat kohtelee niitä tyttöjä tietynlaisella kunnioituksella. Renttuilmiö?
Oon ollut huomaavinani jotain samaa. Kenties liittyy pariutumiseen ja puutteiden täydentämiseen. Nuo täydentävät toisistaan sen puolen mitä toisessa ei ole. Eli yksikkönä toimivatkin tai kykenevät luomaan toimivan yksikön jossa molemmilla on merkitys ja rooli.
No ei todellakaan, sitä hikaria ei kukaan vilkaissutkaan, eikä kyllä myöhemminkään ole suosiota herunut.
Oli. Koulun kaunein. Ei kiusannut, eikä ollut kiusattu.. Menestyy elämässä hyvin. Kävi myös kauneuskisoja.
Parhaita lukuaineissa olivat ulkonäöltään tavalliset ja mitäänsanomattomat, vähän seinäruusut tyypit. Niillä oli pienet 2-3 hengen ystäväpiirit ja pänttäsivät yhdessä. Olivat aika sulkeutuneita ja eivät halunneet tutustua ulkopuolisiin. Suosituimmat tytöt oli perushyviä, ehkä kasin tasoisia. Suosituimmat pojat oli renttuja, ehkä kutosen tai seiskan poikia.
Olin se luokan paras lukuaineissa ja liikuntanumeroni oli 10.
Ulkoinen kauneus ja poikien kiinnostuminen minusta ulkonäköni vuoksi alkoi tulla selkeemmin vasta lukion jälkeen. Yliopisto-opintojeni aikana olin todennäköisesti hyvännäköisenä pidetty.
Se luokan pissiksistä pissiksin, ulkonäkökeskeinen, kiusaaja, ei niin hyvä koulussa ja rikkaasta perheestä oleva tyttö oli "taviksen" näköinen, ja sitten se koulussa menestyvä, fiksu, älykäs, urheilullinen, huumorintajuinen, ystävällinen, vahva (sisäisesti), ujo ja rauhallinen tyttö oli se eksoottisin ja kaunein tyttö. Näin se meillä meni. M37
Meidän luokallamme yläasteella asia ei ollut näin. Luokan paras lukuaineissa oli pottunokkainen pullukka, joka oli vielä niin viileän tympeä, ettei häntä juuri kukaan halunnut lähestyä. Luokan kaunein tyttö rakastui renttuun. Oikein tällainen klassinen juttu, että nätti hyvistyttö alkaa seurustella koulun kusipäisimmän jampan kanssa. Tai ehkä hän ei ollut kusipäisin, olihan koulussamme tarkkis, ja sillä tämä nuorimies ei ollut.