Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tää taikatemppu perustuu että neljä ihmistä saa ihmisen nousemaan ylös?

Vierailija
22.10.2018 |

Siten että yksi tai kaksi sormea laitetaan tuolin alle ja isokokoinen ihminen nousee ylös tuosta vain?
Temppuun tarvitaan neljä ihmistä.
Se on uskomatonta!
Tuolissa siis istuu ihminen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on taikuutta, höpsö

Vierailija
2/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samaan 'temppuun' joskus myös. Tuntuu kyllä ihan uskomattomalta. En tiedä asiasta kyllä ilmeisesti enempää kuin sinäkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perustuu painon jakautumiseen monelle raajalle. 80 kiloista ihmistä kun nostaa 4 ihmistä kahdella kädellä niin kyllä sellaisen nostaminen onnistuu.

Ensimmäisellä kerralla nostaminen ei onnistu koska ihmiset luonnollisesti pitävät välimatkaa nostettavaan jolloin painopiste on liian kaukana omasta vartalosta. Kun nostajat laittavat kädet yhdessä nostettavan pään päälle niin heidän on pakko mennä ihan nostettavan viereen jolloin painopiste on huomattavasti lähempänä omaa vartaloa ja nosto onnistuu.

Vierailija
4/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
5/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli iso, lihava ihminen.

Ei sitä tuolia eikä ihmistä yritetty oikeasti nostaa, se nostettava vaan nousi ilmaan!

Vierailija
6/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se perustuu painon jakautumiseen monelle raajalle. 80 kiloista ihmistä kun nostaa 4 ihmistä kahdella kädellä niin kyllä sellaisen nostaminen onnistuu.

Ensimmäisellä kerralla nostaminen ei onnistu koska ihmiset luonnollisesti pitävät välimatkaa nostettavaan jolloin painopiste on liian kaukana omasta vartalosta. Kun nostajat laittavat kädet yhdessä nostettavan pään päälle niin heidän on pakko mennä ihan nostettavan viereen jolloin painopiste on huomattavasti lähempänä omaa vartaloa ja nosto onnistuu.

Ei. Kaksi tai yksi sormea laitetaan tuolin alle.

Eikä oikeasti edes yritetä nostaa, vaan hlö nousee kuitenkin.

Vierailija
7/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tämän myös joskus ja muistan kuinka uskomaton se hetki oli. Tuntui ihan yliluonnolliselta. Olin yksi nostajista.

Samoin kun tekee pienen pyramidin tietyillä spekseillä (ilmansuunnat jne?) ja sen sisään laittaa kananmunan niin se tyhjenee itsestään.

Vierailija
8/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt tämän myös joskus ja muistan kuinka uskomaton se hetki oli. Tuntui ihan yliluonnolliselta. Olin yksi nostajista.

Samoin kun tekee pienen pyramidin tietyillä spekseillä (ilmansuunnat jne?) ja sen sisään laittaa kananmunan niin se tyhjenee itsestään.

HK:n sininen katoaa myös, jos sen pyramidiin laittaa. Ilmansuunnat eivät juuri vaikuta.

Vierailija
9/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan sormi...

Vierailija
10/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon maannu maassa ja sit alkanu stondaa, niin olin tikkusuorana gullin varassa. Meizzeli toimi tankona ja sit aloin pyöriiii

Vierailija
11/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se joka neuvoi, oli itse tehnyt sen aikaisemmin.

Vierailija
12/14 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuu antigravitaatioon. Olen ollut nostajana ja nostettavana. Samaa ilmiötä hyödynnetään supernopeissa junissa.

On ihan fysiikkaan perustuva juttu.

Vierailija
13/14 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustuu antigravitaatioon. Olen ollut nostajana ja nostettavana. Samaa ilmiötä hyödynnetään supernopeissa junissa.

On ihan fysiikkaan perustuva juttu.

Kerro tarkemmin.

Vierailija
14/14 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tuota ongelmia kantaa ja nostaa 10-20 kilon ruokakassia vain yhdellä sormella, joten miksi 80 kiloisen ihmisen pitäisi tuottaa ongelmia, kun se jaetaan 4 henkilön sormien kesken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi