Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko mies kiinnostunut?

hämmentynyt...
22.10.2018 |

Harrastuksen yhteydessä olen tavannut usein erään miehen, jonka kanssa on tullut juteltua, mutta ei mitään kovin syvällistä vaan enemmänki harrastukseen liittyviä juttuja, Nyt sitten tapasin hänet sattumalta ja hän pyysi minua mukaan harrastamaan kyseistä lajia (kahdestaan) ja vietimmekin oikein mukavan päivän enimmäkseen juttelimme harrastuksesta, mutta aika kiinnostuneen oloinen hän oli muutenkin elämästäni. Mies on käsitykseni mukaan varattu ja minua vanhempi, mutta jotenkin hämmentynyt olen tästä. Periaatteessa se on kai aika luonnollista että mies ja nainen voi olla ystäviä, mutta ... No nyt sovimme uuden tapaamisen hänen ehdotuksestaan. Mistä ihmeestä voi päätellä, mitkä tarkoitusperät kyseisellä miehellä on? Itse kuitenkin nautin siittä, että voi puhua aiheesta, josta harvojen kanssa voi puhua ja muutenkin mies on mukavaa seuraa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä

Vierailija
2/16 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan haluaisi pilata välejä kysymällä asiasta, koska jos mies pian onkin liikkeellä ihan harrastuksen takia niin aika kiusaantunut ilmapiiri voi olla sen jälkeen. En kuitenkaan ole tarkoituksellisesti hakeutunut miehen seuraan vaan olen enemmänkin omissa oloissa viihtyvä ja hieman ujokin. Voihan se toki olla, että kyseinen mies vaan haluaa kaverin harrastukseen, mutta jotenkin uskoisin, että muitakin olisi tarjolla ja miespuolisia. Jotenkin kuitenkin viihdyn hänen seurassaan juuri sen takia, että useimmat miehet, joita olen tavannut eivät puhu noinkaan avoimesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua kysyä asiasta mieheltä, mutta pyydät anonyymin nettifoorumin trolleja ja sekopäitä spekuloimaan ja arvailemaan. Hyvin sulla menee.

Vierailija
4/16 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vaikeampaa miehillä selvittää vastaava päätymättä kiusalliseen tilanteeseen.

Vierailija
5/16 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele hänen puolisostaan. Jos mies puhuu vaimostaan positiivisesti ja mielellään, hänellä on vilpittömät aikeet. Jos haukkuu vaimoa tai vaihtaa puheenaihetta, ei hyvä.

Vierailija
6/16 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon vaikeampaa miehillä selvittää vastaava päätymättä kiusalliseen tilanteeseen.

Miten niin? Selitätkö vähän?

Vierailija
7/16 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehistä koskaan tiedä

Vierailija
8/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sanallakaan puhunut vaimostaan, mutta oletan, että hän on naimisissa. Olen vähän hämmentynyt, koska en ajatellut että mies olisi mitenkään kiinnostunut minusta, vaikka aikaisemmin juttelimmekin jonkin verran. Jotenkin kuitenkin sain vähän sellaisen kuvan hänen puheistaan, että ei vaimolleen tapaamisesta kertonut tai että on pitänyt tapaamisen vähän salassa. Vaikea tätä tilannetta on tajuta. Mistä voi päätellä onko mies kiinnostunut vai ei?

Vierailija
9/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että tapaamisiin hän on sanonut syyksi harrastuksiin liittyvät asiat, mutta jotenkin silti erikoiselta tämä tuntuu ehkä siksi, että en yleensä saa erikoisemmin miehiltä huomiota.

Vierailija
10/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo selvittänyt itsellesi omat tarkoitusperäsi? Eli oletko liikkeellä ystäväpohjalta vai kiinnostaisiko läheisempikin suhde. Eiköhän mies tee omalta osaltaan kohta selväksi, jos on kiinnostunut. Ja jos ei ole, niin ystävyys jatkukoon.

Vierailija
11/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sentään nyt keneltäkään miestä vie. Löytyy sulle vapaitakin miehiä.

Vierailija
12/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sentään nyt keneltäkään miestä vie. Löytyy sulle vapaitakin miehiä.

Vierailija
13/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä jöpöttää

Vierailija
14/16 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon itsekkin, että miehen tarkoitus tapaamisille selviää jopa seuraavalla kerralla, mutta jostain syystä olen miettinyt useamman päivän syitä näille tapaamisille. En kuitenkaan aio ehdottaa mitään. En todellakaan tiedä omia tarkoitusperiäni, nautin hänen seurastaan ja hänessä on paljon luonteen piirteitä joista pidän. En myöskään ainakaan omasta mielestäni ole mitenkään antanut ymmärtää, että olisin kiinnostunut.

Vierailija
15/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaikea ymmärtää kyseistä miestä. Hän puhui vaimostaan negatiiviseen sävyyn ja painotti useasti olevansa rehellinen mies. Oli myös kertonut tapaamisesta parille kaverilleen. Hän myös sanoi kaverilleen puhelimessa, että toivottavasti ei käsitä tapaamista väärin. Mutta kysyi kuitenkin puhelinnumeroni. tapaamisen päätteeksi. Emme kuitenkaan sopineet enään mitään ja loppujen lopuksi ehkä parempi niin.

Vierailija
16/16 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa esittää viatonta. Tiedät kyllä, mitä on meneillään. Mies on ihastunut suhun ja haluaa panna sua. Kohta "vahingossa" suutelette ja seuraavaksi "vahingossa" lähtee housut jalasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi