*SYYSVÄEN04 MAANANTAI*
Kommentit (28)
Veeti nukkumassa. Nyt ei ihme kyllä kertaakaan kiivennyt pinniksestä pois. Aamulla heräsin taas siihen kun Veeti tuli makkariimme.
Enkelille ja Ayapin ykköselle synttäri onnittelut!!!
Koko päivä ollaan taas jousto ostoksilla. Piti Veetille kesävaatteita ostella. Aina tuntuu että sitä kokoa mitä tarvitsisi ei ikinä oo. Oon nyt ostanut 92cm vaatteita etteivät ihan heti jää pieneksi. Shortsit löysin ja muutaman t-paidan. Hattu ongelma myös täällä. Veeti ei suostu mitään hattua pitämään. Lippistä pitää hetken ja sitten viskoo sen pois. Huivia kokeilin päähän laittaa, senkin repi heti pois.
Ostin tänään obh nordigan sähkögrillin parvekkeelle. Piti heti kokeilla lihaa grillata, nam. Ja paino senkun nousee...
Just tein pohdintoja mitä kaikkea pitää vaaville ostaa. Onneks ei kovin paljoa oo ostettavaa, hoitopöytä, hartanin rattaat, seisomalauta ja jotain muuta pientä. Kävin Veetin vauva vaatteita läpi ja voi että ne oli ihania ja pieniä. Jos tulis toinen poika niin vaatteita ei juurikaan tartteis ostaa, mutta jos taas tulee tyttö niin melkein kaikki vaatteet pitää uusiks ostaa.
Ja taas tuli vaan omaa napaa.
Öttis, Veeti ja masuasukki rv23+5
Kiitos tytön onnitteluista ja myöhästyneet onnittelut Pilen Otso-pojalle! Me päästiin yhden päivän juhlilla, kun juhlittiin " vain oman porukan" kanssa (= parikymmentä sukulaista). Mutta eilinen meni silti lähinnä huilatessa.
Onnea, Enkeli! Ja Ayapin ykkönen!
Täällä oli kyllä tänäänkin kesäpäivä. Aamupäivällä oli aurinkoisella etupihalla ihan liiankin tukalaa, kun istuteltiin kukantaimia. T-paidoissa ja shortseissa ollaan oltu koko porukka ja lupasin olla avoin jaloin, mutta lapset halusi jotain jalkaansa, miloin lenkkareita, milloin kumppareita. Pekka teputteli lämpökumaareilla ;) kun tavalliset oli taas kuskannu jonnekin ja lenkkareitten kanssa en jaksanu edes takaisin värkätä. Huomenna voi sitten olla toinen meininki. Täytyy katella mittariin ja käydä vielä ulkona kokeilemassa, että tulee puettua sopivasti.
Aavis. Tosiaan meillekin oot tosi tervetullut, mutta ymmärrän kyllä,että tänne on enemmän matkaa.
T-P. Toivottavasti saatte ko. asunnon pian, jos kerran oli mieluinen.
Viime tiistaina laitoin paperit Kelalle ja tännä tuli päätökset. Pakkaus tulee parin viikon sisään ja äippärahat on 2004 työtulojen mukaan. Tai ilmeisesti aavistuksen varran paremmatkin jonkin pykälän mukaan. Eli tosi hyvä juttu. Paitsi sen verran mutkaa matkassa, että äitiysloma alkaa 9.6 ja rahaa tulee ekan kerran 15.7.
Lila. Hyvä, että Rosan itkuisuus on helpottanut. Toivottavasti sä saat myös pian hyvän päätöksen äippärahoista, ettei sen takia tarvi töihin hätäillä.
Voimia ja piristystä väsyneille ja viikon haasteisiin!
Kesä 2004 oli kyllä välillä kuumaakin, kun meille asennettiin silloin tuo ilmalämpöpumppu ja mä sitten viileäsää sisäilmassa nautiskelin. Mutta kieltämättä vaatteita ei oo kyllä silloin tullu hankittua, kun nyt on saanu katella, että mitä ihmettä päälleen vetäis. Neitikin toten juhlapäivänään: " Äiti. Kylläpä sulla on iso maha. Se oikein pollottaa"
T@hti
Ei ole jaksanu kirjotella.
Viikonloppu oli parisuhdepuintia ja tunnelin päässä taitaa valoakin näkyä... kyllä näkyy.
Pino lukematta, joten paha keskustella muusta kuin omasta (.)
Hilu
Siihen asti täällä. Ihana aurinkoinen ilma! Ongelma: mitä hiekkalaatikolle lapselle päälle?? Mitä te muut laitatte? Mä havahduin helteen tullessa, että Nealla ei ole kesävaatteita juurikaan, ei edes sandaaleita. Osaako joku nopeasti kertoa, mistä hyvät ja edulliset kesäkengät? Tänään pitäis mennä ostamaan!! Mietin, et lähtiskö nyt aamusta keskustaan, kun Nea herää.. Tulisko joku seuraksi?
Tänään on mun syntymäpäivä. Päivä alkoi loistavasti riidalla miehen kanssa. No se jo sovittiin, mut paha mieli jäi. Ei innosta vanheneminen, ei. Lapsena ja teininä sitä oli aina niin innoissaan, oikein odotti syntymäpäivää ja etenkin täysi-ikäisyyttä. Hullua touhua, nyt ei ole enää mitään ikää mitä odottaa. Mietin tässä eilen tätä elämää. Aina odotan viikonloppua, aina se tulee ja sitten taas uutta viikonloppua. Pian olen vanhus ja viikonloput ohi. Hohhoijaa. Mulla on vähän tympeä olo.
Viikonloppuna ei kummempaa, en jaksanut kirjotella, lueskelin vaan. Nea suostui ekaa kertaa syömään jäätelöä, muutaman palan Puffet-jäätelöä. Aiemmin ei oo halunnu syödä, mut tossa kun oli sitä keksiä vai mitä lie niin maistui. No, se oli virhe. Puistosta kotiin koko matkan kirkui rumimmalla äänellään jäätelöä ja itki lopulta ihan hysteerisenä. Ihana jäätelökesä tiedossa.
Juu, mäkin tarvitsisin vaatteita, mulla on vaan mustia mustia mustia kesäpaitoja loputtomiin, ahdistaa. Ja joitain valkoisia, mutta niistä näkyy läpi, ellei kerrospukeudu toppiin ja paitaan=liian kuuma :-/
Ja kesäkengät. Ongelmaksi muodostuu se, että rahat ei taida riittää. Joskus sitä tulee haaveiltua lottovoitosta, vaikka ikinä ei lottoa harrastakaan. Inhottavaa, että ihan perusasioista joutuu miettimään, et onko rahaa.
Sittiksen kuulumisia oli kiva lukea pitkästä aikaa! Tyhjä pää ei tällä kertaa muuta muistakaan. Toivon muille positiivisempaa viikon alkua. Nautitaan lämmöstä ja auringosta!
Enkeli1 ja Nea
Näyttäis tulevan kaunis synttäripäivä!!
Siis ihanaa kun on lämmintä mutta apua jos tällästä on esim.4kk!!!
Miten mä selviydyn tän mahan kanssa...
Eilen oli pakko hakea hemarilta äityispellavahame koska ei mulla ole yhtää mitää vaatteitta!Sillon kun ooteltiin syyskuisia04 niin tais olla aika viileä kesä koska ei mulla ole mitää hellevaatetta!Ei yhtää raaskis ostaa...
Hilmalla on kauhea yskä ja nokka vuotaa.Vein kumminki pkotiin sen,pitää seurailla.Mulla on kyllä järkyt oireet siitepölyistä vaikka periaatteessa en allerginen olekaa.Hilmalla voi olla sama tai sit tulee lenssu.Hää onkin ainut päiväkoti ryhmästä jolla ei ole lenssua tänä talvena ollut!!
Pitäs ottaa loppurutistus ja tehdä vielä vähä kouluhommia.Sitä ennen mulla kasvo plus jalkahoito nyt ysiltä apua mulle tulee kiiru!!
Kommentointi taas jäi vähille,pää lyöp tyhjää!
Mutta tuun kahville teitin kanssa päivällä :)
R*
LApset nukkuu!!!!!!
Viikonloppuna typy nukku extra lyhyesti,alle 10tuntia,ylös ennen kasia...Tänää jio vellin vaille8 ja jatko unia.Minä nousin suihkuu etä ehitää tarhaa...sillon mies kertoo että on yöllä lääkinny poikaa,oli itkeny pääkipua ja ollu kuuma.En menny enää nukkumaa ku aattelin et kohta ne herää...joo,tunnin oon valvonu..PÖH!!!JA väsyttäs niin..
Mitenhän poika parka voi kun tuolta heräilee...???
Meiltä puuttuu sandaalit,oon ostanu ihan Anttilasta ja cittarista,yleensä ettiny alea..Ekat oli pojalla Elefanttenit,koska niillä läks kävelee mut muuten oon ostanu ihan merkittömät...KEsävaatetta hiekkikselle :-) Ihanaa :-))
Poika söi la karkkejaan..typy alko huutaa..kalkkia,tahon,otan!!!!Ja niin hän sai...ei toista voi pitää ku toinen saa...POika oli 2½v ku sai ekan kerran...Jätskistä ei voi edes puhua ku typy alkaa huutaa ätskii...!!
EIlen siivottii parveke,nyt vois hakea kukkia :-) MEil on vaa ollu partsilla sellanen varasaänky,kokoon taittuva ja se tahtottii pois,mutta se ei mahu mihinkää!!Varasto on toisen rapun kellarissa ni ei sitä sinne jaksa raahata ja mun äiti ei voi nukkua lattialla-sen se sänky onkin!On niin iso romisko et jokapaikasta näkyy!!
Joo,eipä tässä muuta..jos ollaa ihan sisällä saatan kirjottaa romaanin aikanikuluks!! :-/
jatu
Yleensähän mun ymmärtääkseni migreenin voi laukasta just alkavat menkat,punkku,suklaa,syömättömyys,kirkas aurinko...Tuo oksentaminen vaa sopis niin migreeniin!Mun mielestä puhu lääkärille,mä sain ekaks kokeilupakkauksia lääkeitä ja niistä löyty auttava.Ovat nimittäin aika kalliita....mut ainoita mitkä auttaa..Seki nimittäin sopis et tavan lääke ei auta! Tsemppiä!
jatu
Nekku ja Väkkärä on syntyneet samana päivänä. Enkeli ja Ykkönen on syntyneet samana päivänä (vähän eri vuosina :)).
Iloista syntymäpäivää Enkelille!
Palaan.
Tosiaankin viikonloppuja odotellaan, sitten ne menee ihan hujauksessa ja taas on maanantai. Näillä säillä kuitenkin pääsee paremmin nauttimaan arjestakin ja viikonloput tulee kuitenkin tosi nopeasti.
Enkeli, luvassa on viilenevää taas, joten ihan hellevaatteilla ei taida olla kiirettä. Hesarin mukaan lämpötila putoaa jonnekin +16 tienoille keskiviikosta alkaen.
Meillä neidit kulkee pitkissä housuissa (jopa vuorellisissa säästä riippuen) ja pitkähihaisissa paidoissa. Pienellä yleensä on vielä lyhythihainen body alla, ettei selkä vilku paljaana. Puen ehkä suht paljon päälle, mutta varjossa, tuulessa tms. saattaa olla vielä aika viileä varsinkin aamupäivisin. Tai sitten en vaan myönnä, että toukokuussa tarvis kesävaatteita:) Kenkinä molemmilla lenkkarityyppiset tarrallisen kengät.
Hattujen kanssa on meillä ongelma. Onko joku löytänyt hyviä kesähattuja? Saisi olla lierillisiä ja pienemmälle varsinkin nauhat leuan alle. Ei suostu pitämään ilman nauhaa olevia hattuja.
Minä eilen kaivoin caprit esille ja ainakin yhdet vanhat mahtuu ihan hyvin jalkaan:) Täytyy testata loputkin jossain välissä.
T: Ynis
[color=red]ONNEA ENKELI!
[color=blue]ONNEA AYAPIN YKKÖNEN!
Isot onnittelut Enkelille ja Ayapin ykköselle!
Kävin töissä. Kokouksessa, jossa selvisi ensi vuoden työsarkaa. Haastava vuosi ilmeisesti tulossa, mutta ei mitään mahdotonta kuitenkaan odotettavissa. Isäni oli täällä vahtimassa lapsia ja laittamassa esikoista koulutielle, ihan mukavasti heillä oli mennyt.
Milo oli eilen merirosvopainia naapurin poikien kanssa ja satutti kyynärpäänsä, nyt on niin avuton ettei saa puseroakaan itse päälle eikä pois. Laitoin tekstarin opettajalle että jos Milo voisi käydä kouluterveydenhoitajalla tänään, vaikka Milolla on kyllä myös taipumusta ylidramatisoida tuollaisia juttuja. Kun ei voi tietää jos oikeasti onkin jotain pielessä sillä käsivarrella.
Lillin kanssa taas valvottiin viime yö. Huutoa käheällä äänellä, yskimistä - flunssa ilmeisesti tulossa, tai sitten siitepölyallergiaa. Nukkumaan hän pystyi mielestään vain tissi suussa. Huoh. Nyt on kyllä ihan ok. Itseä tietysti väsyttää.
Haastava viikko alkamassa: Tänään oli töitä, huomenna luennointikeikka, keskiviikkona ja torstaina mies on työmatkalla, torstai-iltana töissä vanhempainilta ja perjantaina pihatalkoot. Siihen päälle tietysti normaalit lasten harrastukset ja kuskailut. Ja Milon kipeä käsi ja Lillin flunssa. Mitenkähän tästä viikosta selviää?
Nyt taidan oikaista sohvalle lehden ja kahvikupin kanssa. Jos vaikka vähän piristyisi.
Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
Taustalta ilmoittautuu läsnäolevaksi hän.
Ihanaa, kesä tulee, olen siitä jo varma. Monia merkkejä ilmassa. Aurinko paistaa ja täällä pohjoisessakin koivut ovat jo hiiren korvalla. Istutuksia tekisi mieli laitella pihaan. Entiset kesävaatteet ovat kutistuneet talven aikana. Ja ennen kaikkea varma merkki on se, että lapset nousee aamuisin jo kello kuusi, kun on niin valoisaa.
Enkelille Hyvää Syntymäpäivää!
Tomeralle mukavaa kesälomaa!
Sittis, Öttis, Ramika ja moni muu, kiva lukea kuulumisia!
Lila, joko Rosan koliikki helpottaa?
Ja kivaa, että mammat ovat päässeet välillä vapaalle, siis en minä, mutta Ynis ja Tepsukka ja moni muu. Jospa se minunkin vuoro tulee sitten joskus.
Ja sitten omaa napaa. Täällä mennään ihan entiseen malliin. Tosin Neiti on onneksi lopettanut tai ainakin vähentänyt iltahuutoja melko mukavasti. Huutoa aiheuttavia asioita on kuiteskin aika paljon. Nukuttamiseen kelpaa vain ja ainoastaan äiti (välillä olisi kiva olla hiukan vähemmän tarpeellinen...). Automatkat ovat yhtä tuskaa ja huutoa (näin oli myös T:llä, sukuvikako lie vai valuvika?). Kauppamatkat karmeita (ei ollenkaan naisellinen piirre, naisväki yleensä rakastaa shoppailua). Muuten alkaa ihan kivasti mennä. Hymytyttö aina kun vieraita on käymässä tai joku pitää sylissä. Masulleen on menty jo usean viikon ajan ja tissimaidolla porskutellaan vielä eteenpäin. Th:n mielestä perunaa voisi ajatella vasta kuukauden päästä, jos vielä silloinkaan.
T on oikea ilopilleri. Harvoin pahalla tuulella, aina suu korvissa. Varsinkin viime päivinä, kun on saanut rymytä pihalla vähillä vaatteilla ja syödä jäätelöä ;) Uusi piirre on myös se, että on alkanut viihtyä itsekseen pidempiä aikoja ja saattaa leikkiä omilla leluillakin kotvan aikaa. Toivottavasti hyvä suuntaus jatkuu...
Meillä oli kanssa tuttipullon pois jättämisen aikoihin ongelmana se, ettei T juonut mielestäni tarpeeksi. Mutta kyllä se siitä tasoittuu. Nyt itsekin tulee aina pyytämään " mammaa" tai " auhua" = mehua, kun janottaa. Myös pillimehut tekevät hyvin kauppaansa, kun saa pillillä imeskellä.
Mutta nyt kun lapset nukkuvat, menen keittämään päiväkahvia ja menen ulos istuskelemaan uusille puutarhatuoleille, ja nauttimaan työkoneiden äänistä (korjaavat tuota naapuritietä, kamala jyrinä ja pauke. Toivottavasti ei häiritse Neitin kauneusunia).
Ja T-P:n Onskalle sellainen lähetys, joka lopettaa tunnin iltahuudot, kas näin ***********
Sellaista, menen nyt, kun ei oo oikeasti mitään asiaa.
Mimmu ja Neiti (eilen jo 4 kk) ja T (ylihuomenna 1v8kk)
Siis torni. Onni rakentaa puupalikoista torneja. Otin viikonlopulla nuo palikat tänne alakertaan, että saa pitkästä aikaa rakentaa. Oli yatsi pelin nopilla tehnyt yhdesti 4 nopan tornin ja ajattelin, että tykkäis. No, lauantaina tulin saunasta ja mitä kuulinkaan! Onni huusi innoissaan " äiti,äiti, toiji toiji!" Menin katsomaan ja Onni oli rakentanut 9 palikan korkuisen tornin! Ja syystä ylpeänä esitteli sitä. Äiti oli nähnyt kuinka rauhallisesti ja varovasti oli sen viimeisen palikan asettanut paikoilleen. Kiva nähdä, että johonkin riittää pojan kärsivällisyys. Välillä aina mietin, että onko sillä pinnaa ollenkaan...
Ja sitten pikarapsu viime yöstä. Pari itkukohtausta ja yksi isompi. Selvästi painajainen, kun ei meinannut rauhoittua millään. Isänsä sylissä vaan sätki ja potki eikä siihen saatu kontaktia - siis Onniin. Otin syliin ja rauhoittelin sanomalla, että äiti on tässä. Sitten nukahti. Kuudelta huuteli mutta nukkui sitten yli 7 asti. Päivän tapahtumat siis selvästi yöllä vielä kummittelee.
Ja kakka jumii. Ihan selvästi makean syönti aiheutti. Kun lauantaina söi äidin tekemää Onnille sopivaa munkkia vähän ja jäätelöä. Eli tuplaherkkupäivä. Meilläkään kun ei paljon anneta herkkuja. Ja pääsee itse helpommalla. Ei ole jokaista suupalaa Onni vaatimassa itselleen, jos joskus syön pullaa tai varsinkin karkkia. Siitä kun poika ei vielä tiedä mitään. No, täti kuskaa aina yhden suklaanapin Onnin suuhun, jos kävellään niiden talon ohi. Mutta varsin harvinaista tuo makean syönti meillä vielä onneksi on.
Palaanpa joskus paremmalla ajalla. Onni ei vielä nuku, joten pitää mennä.
T-P
Olisipa nukuttaminen aina näin helppoa. Kerran viikossa onnistuu tämä, että 12 minuutissa poika on unessa. Liekö sitten venyy toisinaan liian pitkäksi tuo nukkumaan vienti. Nytkään kun ei ollut hereillä kuin vajaa 5h ja oli ihan kypsää tavaraa.
Sittiksen kuulumisia oli kiva lukea. Saapi käydä useamminkin!
Ramikako se mietti 04 kesää. Ei ollut kuuma ei. Taisi olla paremminkin sateinen. Muistan sen siitä, että muutettiin kesäkuun alusta Kokkolassa rivariin ja olin innoissani laittamassa pihalle kukkia. Siihen ne mätäni, kun olivat märkänä koko kesän koska satoi paljon ja siihen ei paistanut koskaan juuri aurinko. Elokuussa oli muutama kuuma päivä - sattui juuri meidän Heinolan asuntomessukäynti sellaiselle päivälle. No mulla ei pienen mahan kanssa ollut kovin tukala silloinkaan, muuten vaan oli tukalaa, kun en piittaa niin kovista helteistä kun palan helposti.
Taitaa tuo poikulainen olla sitä sorttia, ettei päivään tarvis kovin paljon tulla äksöniä, kun vaikuttaa noin uniin. Ajattelinkin eilen, että ihan kiva köpötellä tämä päivä kaksin tässä. Aamulla mentiin ulos ja istutettiin mun miniorvokit, joita kävin eilen ostamassa ja käytiin pyörällä kaupassa. Rauhallista oleilua siis.
Mikäs se on Kerpun tilanne??? KERPPU HUHUU?!? Ei ole kuulunut vähään aikaan.
Kiva kuulla Mimmu, että teidän neitikin on vähentänyt huutoja. Aika se kultaa muistot mutta kyllä joskus tulee sellaisia takaumia niistä meidän illoista Onnin ollessa muutaman kuukauden ikäinen. Huutoa huutoa huutoa, eikä mikään auttanut. No, allergiat varmaan osa syy mutta kuitenkin.
Nautiskellaanpas nyt tästä toistaiseksi viimeisestä kesäpäivästä. Toivottavasti meidän kesä ei ollut tässä:/
T-P
Perjantaina ihanaa istuskelua hyvän ruuan ja juoman äärellä ja savuisen Hgin keskustan läpi kotiin klo 22:30. Lauantaina miehen kanssa kahden häissä - mahtavaa juhlia ihan rauhassa kun isovanhemmat hoitivat Vennaa. Tanssittiin ja naurettiin paljon, samassa pöydässä poliisiporukkaa joiden jutut on sieltä ronskimmasta päästä. Kotiin lähdettiin klo 01 kun sukkanauhaa oltiin heittämässä ja bileet parhaimmillaan - ollaan todettu että jää hyvä mieli illasta kun poistuu ajoissa. Ei ne bileet siellä jatkoilla yleensä enää parane. Nukuin itse toissayönä 4h, en koskaan saa aamulla nukuttua jos oon ollut juhlimassa. Vahinko otettiin takaisin tänään, kun Vennan kanssa nukuttiin vieretysten 8:30 asti! :) Onneksi on vapaapäivä tänään, sen verran vielä nuo juhlimiset tuntuu " nahoissa" .
Nyt ei olekaan enää kuin muutama viikko siihen, että isovanhemmat muuttavat tänne Espooseen. On sitä odotettukin! Saadaan mekin " melkein oma" piha ja grillailupaikka kauniiden kesäiltojen iloksi. Kesällä tämä kerrostaloasuminen on huonoimmillaan, talvella ei niin haittaa. Onneksi meidän k-talonkin piha on ihan viihtyisä ja naapurin ihmiset ihania, kuten tuli taas vappuna todettua.
Yniäinen kyseli kampaajia. Itse vaihdoin viime talvena paikkaa, kävin aikaisemmin Hgin keskustassa kaverin kaverilla, joka teki hieman alennettuun hintaan (leikkaus ja värjäys 2-3 värillä oli n 75e). Kolmen viimeisen kerran jälkeen en ollut enää tyytyväinen, aina vähän pahalla mielin lähdin sieltä. Sitten kokeilin rohkeasti tässä ihan meidän naapurissa olevaa " lähiökampaajaa" ja olen ollut todella tyytyväinen. Vähän halvempi kuin tuo edellinen paikka ja leikkaa Vennankin otsiksen samaan hintaan :) Plussana siellä on paljon leluja ja kirjoja, pystyn ottamaan typyn mukaani kun menen. Tämä mun tukka ei oo maailman helpoin leikattava, on pyörrettä sen verran. Tämä uusi kampaaja osaa tosi hyvin leikata tämän niin, että tarvittaessa voi vain " wash´n´go" .
Venna tempaisi tänään puistossa ne " meidän perhe tarjoaa" - uhmiskohtaukset. On innostunut tasapainoilemaan sellaisella köysien ja tukipuiden varassa olevalla lankulla, jota pitkin noustaan ylös liukumäkeen ja laskee sieltä alas. Osaa jo tulevasti siinä kulkea ja sehän on toki kovin tylsää jo viikon harjoittelun jälkeen, joten alkoi siinä lankulla kikkailla. Ensin laski sitä lankkua alas ja sitten yritti laskea samaa lankkua ylös. Istui siinä lankulla ja huusi, kun ei liukunut ylämäkeen :D Kamalasti raivostutti eikä paljon äidin järkipuheet ja perustelut fysiikan laeista auttaneet... Jouduttiin lähtemään kotiin vähän kesken, kun ei siitä huudosta loppua tullut. Huusi kotiovelle saakka, kunnes lopetti ja virnisti mulle ilkikurisesti!! Elämä on tasaista EI:tä, kaikki on vaan ei ja ei. Tosin näyttää olevan tärkeää saada vain sanoa " ei" : vaikka tiukkasävyinen " EI PESE KÄSIÄ" on juuri kuulunut, niin saa ne kädet silti ihan hyvin pestyä.
Ollaan lähdössä puistokaverien kanssa piknikille, haetaan jotain herkkua kaupasta ja mennään tuonne Tapiolan keskusaltaan liepeille nautiskelemaan auringosta. On kyllä selvästi vilpoisampaa kuin eilen! Onneksi tajusin aamulla katsoa lämpömittaria ennen lähtöä.
Enkelille paljon onnea!! Hiekkisvaatteista: T-paita, collegehuppari ja pitkät housut, farkut tai vastaavat. Kenkiä on kahdet, umpinaiset Tepsu-nahkakengät ja mummon ostamat Ecco-sandaalit (Stockan kantisalesta).
Myöskin Ayapin Ykköselle onnittelut! Ja Pilen Otsolle vähän myöhästyneet onnittelut!
- tea -
vieden pinoutumisaikani. :-( Josko illasta..
Aavis, älä sielä könnää peltoleskenä! :-D Eikun auton nokka meidän mökkiä kohden!
Mimmu, koliikki on onneksi helpottamaan päin. Neljästi oltu, enää hieman iltanatinaa.
Mies hengittää niskaan..
Lila75
Ei ole poika onneksi kipeänoloinen,on kuitenki vielä huomisen vapaalla että saan seurata tuleeko mitään...Oltiin ulkonakin reilu tunti,omalaa pihalla kun puistossa ois menny enempi juoksemiseksi.
Ei ollu niin lämmin ku eilen,minäki lähin toissa ja minarissa..onneks meil on suojaisa ja aurinkoinen piha :-)
POjalla on tikku sormessa ja jalassa..EI anna ottaa pois,kuitenki vainoaa mua niitten kanssa et ota pois ja jos yritän huutaa ei,ei ja vetääkäden pois!Olkoon-isi saa hoitaa ne!!
Nyt ne alkaa tapella parvekeelle,joten typy sänkyy..
Onnea myös Ykköselle ja Otsolle myöhäistä onnea :-))
Meilläkin pitäs olla lapstenkutsut tässä kuussa kun poika on sitten heinäkussa lomalla-HUOH!!!
jatu
T-P ja Enkeli, onnea asunnon metsästykseen! On vaikeaa puuhaa ja meillä kävi tosi tuuri, kun lopulta saatiin tää nykyinen joka oli ainoa josta innostuttiin yhtään silloin. Ollaankin oltu tosi tyytyväisiä.
Jatulle jaksua taistoihin! Meillä se ei ole ihan noin jatkuvaa, mutta tänään esikoinen esim. ärsytti pientä ihan tahalleen. Sanoo rumalla äänellä vauvaksi jne. ja toinen huutaa kuin hinaja sen takia. Sitten kun menen lohduttamaan pientä ja lukemaan vaikka kirjaa, niin esikoinen tulee ihan pokkana, että minäkin tulen lukemaan. Ikään kuin ei ois mitään pahaa tehnytkään.
Neitokaiset oli aika kärttyisiä illan. Kummallakin on vähän flunssaa. Mulla myös kurkku vähän kipeänä, samoin miehellä oli ainakin aamulla. Saa nähdä ollaanko kohta koko perhe kipeinä.
Pitänee lähteä nukkumaan. Viime yönä nukuin ehkä 8h enkä muista edes heräilleeni. Ehkä se biletysilta teki ihan hyvää siinä mielessä:)
T: Ynis