Tietääkö joku onko pääkaupunkiseudulla nykyää jossain jotain rytmikkäämpää tanssituntia raskaana oleville? (esim. lattari)
Jostain 10 vuoden takaa löytyy ainaki keskusteluja et on ollu jotain "lattarimama"-tunteja pk-seudulla, mut nyt en äkkiseltään löytäny mistään. Vinkatkaa jos joku tietää! Muukin ku lattarit kelpaa, mut jotain missä musiikki on sellasta rytmistä ja suht menevää.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla erikseen raskaanolevalle tarkoitettu tunti? Eikö ihan tavallinen tanssitunti käy ja tekee oman voinnin mukaan?
Niin no toki seki on mahollista mut olishan se kivempi että se tunti on jo valmiiks räätälöity suurimmalle osalle raskaana olevista sopivaksi niin että voi sit osallistua siihen kunnolla, eikä niin että jää mahollisesti useat liikkeet ym. välistä.
ap
rAJUT PANOT tuntemattomien kanssa voivat laukaista keskenmenon
Ei se raskaus mikään sairaus ole ja liikkua voi ihan normaalisti. Ei se tanssi sitä vauvaa ulos tiputa. Vain jos olo huono tai lääkäri erikseen kieltää liikkumisen - ei kannata tehdä ns normaaleja asioita.
Etnofitnessillä on paljon monenlaisia tunteja ja itse olen käynyt mm. vaikean raskauden jälkeen kuntouttamassa itseäni. Vetäjän kanssa voi jutella ja kertoa mitä rajoitteita löytyy, jos mitään. Jos on ihan normiraskaus, niin sinne sekaan vaan. :) Melkein kaikilla ryhmätunneilla on ollut vähintään yksi raskaana oleva.
Kyllä mulle ainakin kaikki hypyt ja äkkinäiset keskivartalon liikkeet tuntuu pahoilta vaikka ihan normaaliraskaus onkin. Mutta kiitos nro 6, juuri jotain tällaista etsinkin! :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle ainakin kaikki hypyt ja äkkinäiset keskivartalon liikkeet tuntuu pahoilta vaikka ihan normaaliraskaus onkin. Mutta kiitos nro 6, juuri jotain tällaista etsinkin! :)
ap
Etnofitnessillä on oikeasti tosi monenlaisia tunteja ja kuvauksista voi katsoa itselleen sopivimman, tai käydä paikan päällä kysymässä/kokeilemassa.
Miksi pitäisi olla erikseen raskaanolevalle tarkoitettu tunti? Eikö ihan tavallinen tanssitunti käy ja tekee oman voinnin mukaan?