Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin Facebookin käytön kokonaan. Tajusin, ettei ketään kiinnosta minun olemiseni siellä.

Vierailija
22.10.2018 |

Olin aktiivinen Facebookissa ja minulla oli noin 500 kaveria. Työkavereita, opiskelukavereita, tuttuja sieltä täältä. Perheenjäseniä.

Viime viikolla vain tajusin, ettei kukaan oikeasti läheisistä ihmisistä käytä Facebookia. Ei mies, ei lapset (koska Facebook on mummosome), ei parhaat kaverit. Julkaisuistani tykkää ala-asteen aikaiset "kaverini", joita en ole nähnyt 25-30 vuoteen. Seuraan vieraampien työkavereideni elämää. Missä viettävät kesää, kenen lapsi pääsee ripille jne. Oikeastihan nämä eivät kiinnosta minua pätkääkään, koska en tunne heitä. Työkaverin kanssa puhutaan työasioita työaikana ja työajan ulkopuolella he ovat minulle täysin yhdentekeviä ihmisiä muiden joukossa.

Sinne meni Facebook, en jää kaipaamaan. Miksi olen käyttänyt tuohon turhakkeeseen niin paljon aikaa elämästäni!?!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei nykyään soita??? Ei tulisi mielenkään vaihtaa perhen kanssa kulumisia somen kautta. Kuvottavaa..

Koska ihmiset ovat niin paljon kodin ulkopuolella, että on todennäköisempää soittaa "huonoon aikaan" kuin soittaa sopivaan aikaan. 

Vierailija
42/42 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on FB aina koneella ollessani auki, mutta postauksia en tee edes päivittäin. En liioin varsinaisesti seuraa ketään ihmisiä. Olen siellä tapahtumien ja ryhmien takia. En ole keksinyt mitään muuta yhtä helppoa tapaa seurata tiettyihin harrastuksiini liittyviä keskusteluja ja tapahtumia yhdeltä ja samalta sivustolta.

Samalla FB seuraa, vakoilee ja tallentaa kaiken mitä koneellasi teet  : (

Tuo on muuten totta ja sitä ei moni tajua. FB oikeasti seuraa kaikkea koneellasi tekemääsi jos se vain on auki (ja mahdollisesti vaikkei olisikaan auki).

Ei muuten vakoile. Moisen paskan puhumisen voi sitten jättää kokonaan pois. Valheiden levittäminen on rikollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän