Siis meillä meni eilen koko perheeltä kokonainen päivä kun hankittiin tälle päivälle eväät kahdelle lapselle
Kommentit (15)
Metsästittekö vai miten saitte koko päivän kulumaan?
Onneksi taksikin illaksi on teillä tekemistä.
Oliko hankaluuksia sen peräkärryn kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko hankaluuksia sen peräkärryn kanssa?
Hitto, mä etsin sitä ketjua! Se ei tainnut olla edes provo. En löytänyt. Aivan hulvaton eukko.
Minä söitin Hans Välimäen tekemään Birgerin eväät, kun Tomi Björck ei ehtinyt Australiasta paikalle.
Göran Gyllenberg, Espoo
Nyt varmaan ymmärrät millaista työläisillä on.
Nyt sitten varmasti osaat arvostaa ilmaisia aterioita, jotka yhteiskunta (me veronmaksajat) kustannetaan!
Mulla meni aamulla 5 minuuttia kun tein kolmelle lapselle eväät.
Täh? Metsällekö piti lähtee? Olettehan kaupoista kuulleet? Sieltä voi ostaa mm. banaania niin ei tartte rusakoiden perässä juosta 😊
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3296624/evaat-ei-tarvi-sailyttaa-kylmas…
Kiitos!
Poikani on amiksen työharjoittelussa ja syö eväitä joka tapauksessa.
2 kylmänäkin maistuvaa mikroateriaa Lidlistä, eikä tarvitse pariin päivään miettiä.
Miten voi olla muka vaikeaa tehdä eväitä? Mä kun ulkoilen kahden lapseni kanssa, käyden samalla esim. avoimessa päiväkodissa, niin reissuun menee useita tunteja, ehkä just koulupäivän verran ja pakkaan silloin eväät mukaan koko päiväksi. Ihan on täytettyjä leipiä, lämmintä ruokaa, hedelmiä yms. mukana. Varsinkin näin viileillä keleillä lähestulkoon minkään ruoan kanssa ei ole säilyvyysongelmia. Vissiin vähän liian herkästi kuvitellaan kaiken pilaantuvan tai jotain.
Lämpimän ruuan saa pysyy lämpimänä ruokatermarissa tai niillä kylmä-lämminpusseilla/pakkauksilla mitä voi lämmittää. Fooliosisustaiset kylmäpakkaukset toimii myös toisin päin pitäen lämpimät ruuat lämpöisenä joitakin tunteja jos sisään laitettu kuumaa tavaraa.
Tommonen fooliosisustainen iso kassi/ pussi on kätevä pixxankuljetin kotiin hakiessa. Pixxa on lämmintä vielä kotona.
Pixxa=pizza . Ei tartte tähän tarttua kommenteissa.
Älkää enää jaksako näitä väsyneitä provoja.